ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 16:11

انهدام باند حفاران غیرمجاز در باینگان

انهدام باند حفاران غیرمجاز در باینگان

به گزارش سلام پاوه : فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه از دستگیری یک باند حفاری غیرمجاز در منطقه باینگان از شهرستان پاوه خبر داد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایسنا : سرهنگ محمدرضا بیداد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کرمانشاه در این […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه از دستگیری یک باند حفاری غیرمجاز در منطقه باینگان از شهرستان پاوه خبر داد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایسنا : سرهنگ محمدرضا بیداد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کرمانشاه در این باره اظهارکرد: در پی کسب خبر توسط منابع انهدام باند حفاران غیر مجازموثق و اعضاء شوراهای اسلامی منطقه باینگان و اقدام سریع ماموران انتظامی بخش باینگان اعضای یک باند سه نفره حفاری غیرمجاز دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه افزود: با واکنش سریع ماموران این باند در منطقه شناسایی و قبل از هرگونه عمل حفاری، اعضای سه نفر آن دستگیر شدند.

وی یادآور شد: از آنان یک دستگاه گنج‌یاب و تعدادی وسایل حفاری کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

بیداد، اظهارکرد: با عنایت به تدابیر اتخاذ شده مبنی بر افزایش اقدامات صیانتی از مواریث فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرائم در حوزه یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمانشاه سرکشی و بازدید از تپه‌های تاریخی در روستاها و همچنین خانه‌های تاریخی به مراتب افزایش یافته است.