ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:43

دو خبر کوتاه از بهزیستی شهرستان پاوه

دو خبر کوتاه از بهزیستی شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوه از بهره مندی مددجویان بهزیستی پاوه از خدمات فیزیوتراپی و کاردرمانی بصورت رایگان خبر داد. علاء الدین محمدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : اداره بهزیستی شهرستان پاوه در راستای کمک به درمان و بازتوانی جسمی ،حرکتی کودکان دارای مشکل ذهنی و […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوه از بهره مندی مددجویان بهزیستی پاوه از خدمات فیزیوتراپی و کاردرمانی بصورت رایگان خبر داد.

علاء الدین محمدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : اداره بهزیستی شهرستان پاوه در راستای کمک به درمان و بازتوانی جسمی ،حرکتی کودکان دارای مشکل ذهنی و جسمی-معلولین ضایعه نخاعی،اتیسم،بیش فعالی ضمن عقد قرارداد با کلینیک های فیزیوتراپی و کلنیک کار درمانی با مدیریت خانم مدینه علا الدین محمدیحسنی دارای مدرک کارشناسی ارشد کاردرمانی در سه ماهه سال جاری به تعداد ۱۳ نفر ارائه خدمات نمودند و تاکنون در این زمینه مبلغ۱۳ میلیون تومان هزینه شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خانمها یوسفی و حسنی افزود: مددجویان تحت پوشش بهزیستی می توانند به صورت رایگان از این خدمات بهره مند شده اند.

محمدی همچنین از توزیع ۲۳ هزار قوطی کنسرو مرغ در بین مددجویان بهزیستی پاوه خبر داد و گفت : این کنسرو ها به ارزش ریالی بیش از ۴۶ میلیون تومان می باشد.

رئیس اداره بهزیستی پاوه گفت : بجز توزیع کنسرو در بین مدد جویان نیز سبد غذایی به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان نیز توزیع شده است .

وی در پایان گفت : لازم به ذکر است در همین ایام پایان سال مددجویان علاوه برکنسرومرغ ازسهمیه سبدغذایی هم برخوردارشدند.