پ 30 فروردین 1403 ساعت 18:30

درخشش کونگ فو کاران پاوه ای در مسابقات نیو کونگ فو کشور

درخشش کونگ فو کاران پاوه ای در مسابقات نیو کونگ فو کشور

به گزارش سلام پاوه:رئیس هیئت کونگ فو شهرستان پاوه از درخشش ورزشکاران پاوه ای در مسابقات نیو کونگ فو کشوری خبر داد. هوشیار عبدالله زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود:تیم منتخب کونگ فو استان کرمانشاه با عضویت سه نفر از کونگ فو کاران شهرستان پاوه آقایان پیشوا معاذی،سروش صفری و یاسر قادری را که […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس هیئت کونگ فو شهرستان پاوه از درخشش ورزشکاران پاوه ای در مسابقات نیو کونگ فو کشوری خبر داد.

هوشیار عبدالله زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود:تیم منتخب کونگ فو استان کرمانشاه با عضویت سه نفر از کونگ فو کاران شهرستان پاوه آقایان پیشوا معاذی،سروش صفری و یاسر قادری را که به عضویت خود داشت در مسابقات قهرمانی کشور که با حضور ۱۷ استان و عضویت ۳۴۰ کونگ فو کار در استان قزوین برگزار شد، خوش درخشیدند.

وی افزود:تیم کرمانشاه موفق به کسب مقام سوم تیمی این مسابقات گردید و تیم منتخب استان کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات کشور آذربایجان به مربیگری آقای پیمان یدی دعوت و پذیرفته شد.

عبدالله زاده افزود:این درخشش حاصل دو کونگ فو کار این شهرستان آقای پیشوا معاذی در رده سنی جوانان در وزن ۶۸- کیلو گرم که پس از پیروزی بر حریفانی از استان البرز و شیراز و کردستان در فینال علی رغم پیروزی در جریان بازی و با اعتراض تیم تهران و نظر هیات داوران به مقام دوم ونایب قهرمانی دست یافت.همچنین آقای سروش صفری در رده سنی جوانان وزن ۷۳-پس از پیروزی در دور اول و ناک اوت کردن حریف استان فارس در نیمه نهایی به رقیب کردستانی باخت و موفق به کسب مقام سوم شد.

عبدالله زاده پیروزی قهرمانان کونگ استان کرمانشاه و شهرستان را به مردم ورزش دوست استان کرمانشاه،شهرستان پاوه،جامعه ورزشی،مربیان زحمت کش خصوصا” استاد سوران قمری و خانواده این عزیزان تبریک عرض می نمائیم.