ج 31 فروردین 1403 ساعت 18:32

امام جمعه پاوه از غفور سلیمانی ، روشندل موفق روانسری تجلیل کرد.

امام جمعه پاوه از غفور سلیمانی ، روشندل موفق روانسری تجلیل کرد.

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه در حاشیه کلاس هفتگی خود در مسجد قبای پاوه ، از غفور سلیمانی روشندل موفق روانسری که نمادی واقعی از پشتکار و اراده است و اخیراً موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی گردیده تقدیر کرد. به گزارش سلام پاوه : ، ماموستا ملا قادر قادری […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه در حاشیه کلاس هفتگی خود در مسجد قبای پاوه ، از غفور سلیمانی روشندل موفق روانسری که نمادی واقعی از پشتکار و اراده است و اخیراً موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی گردیده تقدیر کرد.

به گزارش سلام پاوه : ، ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه (2 اردیبهشت ماه) در حاشیه کلاس هفتگی خود در مسجد قبای پاوه ، از غفور سلیمانی روشندل موفق روانسری که نمادی واقعی از غفور سلیمانیپشتکار و اراده است تقدیر کرد.

غفور سليماني جوان 34 ساله اهل روستاي بن چله روانسر است كه تحصيلات خود را با وجود نابينايي كامل از سال 72 در نهضت سواد آموزي از كلاس اول آغاز كرده و با پشتكار جدي اخیر با دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد خود تحت عنوان « الزامات جهانی شدن و تغییر رویکرد اخوان المسلمین» موفق به اخذ مدرك كارشناسي ارشد علوم سياسي شده است.

غفور سلیمانی این هفته میهمان کلاس هفتگی مسجد قباء بود و در پایان کلاس در سخنانی ضمن بیان گوشه هایی از مشقات زندگیش ، لطف پروردگار و اراده و پشتکار خود را عواملی دانست که باوجود محدودیتی که از ناحیه چشم دارد به مدد او آمدند تا همچون یک دانش آموز عادی مدارج مختلف علمی را طی و در نهایت موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد شود.

وی هدف خود را در آینده کسب مدرک دکترا عنوان کرد و در این راستا از همه درخواست کمک و مساعدت کرد.

وی در پایان ضمن اظهار خوشحالی برای حضور مجدد در کلاس هفتگی مسجد قباء ؛ از حاضرین خواست هیچگاه از کوشش و تلاش در راه کسب علم کوتاهی نکنند و این کلاسها را غنیمتی برای افزایش بار علمی خود بدانند.

در ادامه ماموستا ملا قادر قادری با تجلیل از پشتکار و اراده غفور سلیمانی ، ایشان را نمادی عینی از استقامت و اراده معرفی کرد و افزود : جوانان ما باید از این چنین اشخاصی درس بگیرند و بدانند که هیچ چیز نباید مانع رشد علمی آنان شود.

وی سپس موفقیت آقای سلیمانی را در دفاع از پایان نامه و اخذ مدرک کارشناسی ارشد به وی تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد با رایزنی با مسئولان مربوطه ، زمینه اشتغال این روشندل با اراده در یکی از ادارات و سازمانها فراهم گردد.

غفور سلیمانی

غفور سلیمانی

4 پاسخ برای “امام جمعه پاوه از غفور سلیمانی ، روشندل موفق روانسری تجلیل کرد.

  • قشلاقی در تاریخ اردیبهشت 6, 1393 گفت:

    حاج ماموستا قادری ما یه افتخارقوم کردوایران اسلامی است وما بوجود این دانشمندفرهیخته افتخارمیکنیم.

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 5, 1393 گفت:

    با سلام واقعا وجود حاج ماموستا قادرى مثل گوهرى است براى اورامانات

  • جواد در تاریخ اردیبهشت 5, 1393 گفت:

    ماموسنا همیشه حرفی برای گفتن دارد

  • همشهری در تاریخ اردیبهشت 5, 1393 گفت:

    باسلام
    واقعاً باید افتخار کرد به چنین بزرگواری دراورامانات من هم به این عزیز این موفقیت را تبریک میگویم