ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 06:25

تیم مشترک کشتی پاوه و روانسر قهرمان مسابقات شد/ گزارش تصویری

تیم مشترک کشتی پاوه و روانسر قهرمان مسابقات شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه:مسابقات کشتی چهارجانبه شهرستان روانسر صبح امروز با استقبال علاقمندان در سالن بصیرت روانسر با قهرمانی تیم مشترک پاوه و روانسر به پایان رسید. کیومرث مظفری مسئول برگزاری این مسابقات به خبرنگار سلام پاوه گفت:مسابقات چهارجانبه کشتی با حضور تیم های کرمانشاه  ، جوانرود، سنقر و تیم مشترک پاوه و روانسر از […]

به گزارش سلام پاوه:مسابقات کشتی چهارجانبه شهرستان روانسر صبح امروز با استقبال علاقمندان در سالن بصیرت روانسر با قهرمانی تیم مشترک پاوه و روانسر به پایان رسید.

کیومرث مظفری مسئول برگزاری این مسابقات به خبرنگار سلام پاوه گفت:مسابقات چهارجانبه کشتی با حضور تیم های کرمانشاه  ، جوانرود، سنقر و تیم مشترک پاوه و روانسر از صبح امروز در سالن بصیرت شهرستان روانسر با مناسبت ۷ اسفند سالروز پیروزی آقای نادری برگزار شد.

وی گفت:در این مسابقات ۱۰۰ کشتی گیر نونهال ،نوجوان و جوان به رقابت پرداختند که در پایان تیم مشترک شهرستانهای پاوه و روانسر فاتح این مسابقات شد.

مظفریبا تشکر ویژه از آقای یونس مرادی مدیر طلافروشی ژین پاوه که تمامی هزینه های این مسابقات را برعهده داشت گفت:لازم می دانم از تمامی مسئولان و بخصوص حمایت بی دریغ آقای یونس مرادی و آقای ابراهیم خرمی که در برگزاری مسابقات بنده را همراهی کردند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

در این مسابقات کشتی گیران شهرستان پاوه و روانسر زیر نظر مربیان خوش نام حمید فهیمی و غفار نوری توانستند با اقتدار قهرمان این مسابقات شوند.

گفتنی است اسپانسر این مسابقات طلا فروشی ژین پاوه با مدیریت آقای یونس مرادی بود همچنین لازم به ذکر است این طلافروشی سال گذشته بخشی از اسپانسری مسابقات هشت جانبه جام مرحوم باباخاص را برعهده داشت .

ق

 

یک پاسخ برای “تیم مشترک کشتی پاوه و روانسر قهرمان مسابقات شد/ گزارش تصویری

  • اختری در تاریخ اسفند 14, 1395 گفت:

    درود بر آقای مرادی و درود بر همت والای ورزشکاران و مربیان زحمت کش