پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:12

نیروی انتظامی پاوه آماده برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز است/عکس

نیروی انتظامی پاوه آماده برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز است/عکس

به گزارش سلام پاوه:فرمانده نیروی انتظامی پاوه گفت: پلیس این شهرستان آماده برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز است و با مخلان آرامش مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد. سرهنگ حمید رضا ملکی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:نیروی انتظامی در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرائم و برخورد با متخلفان […]

به گزارش سلام پاوه:فرمانده نیروی انتظامی پاوه گفت: پلیس این شهرستان آماده برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز است و با مخلان آرامش مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

سرهنگ حمید رضا ملکی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:نیروی انتظامی در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرائم و برخورد با متخلفان و مجرمان و برقراری نظم و امنیت در شهرستان در ایام پیش رو کاملا آماده است.

وی با اشاره به ایام و مناسبهای پیش رو از جمله چهارشنبه آخر سال،ایام تعطیلات نوروز و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری از اجرا و انجام طرحهای متعدد و مطلوبی در راستای ایجاد امنیت در شهرستان پاوه خبر داد.

رئیس پلیس پاوه افزود:این طرحها شامل پاکسازی نقاط آلوده،طرح جمع آوری و کشف سلاحهای غیرمجاز،شناسایی و دستگیری سارقان و فروشندگان مواد مخدر و مواد محترقه،جمع آوری و پلمب قلیان سراهای غیرمجاز و توقیف خودروهای متخلف عنوان کرد.

سرهنگ ملکی افزود:در راستای ارتقای امنیت نیز به تقویت پست های ایست بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان و سرکشی و نظارت بر اماکن عمومی و صنوف آسیب پذیر نیز اقدام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی پاوه تصریح کرد:جلب مشارکت ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی می‌تواند با بسیج تمامی امکانات، زمینه ارایه خدمات هر چه بهتر به مردم و به ویژه مسافران نوروزی را فراهم کند.

سرهنگ ملکی،خواستار همکاری مردم با پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان و ایحاد امنیت و آرامش در جامعه شد و گفت:افراد قانون گریز و قانون شکن بدانند که پلیس و دستگاههای نظارتی، امنیتی و مراجع قضایی مراقب اعمال و رفتار آنان هستند و در برقراری نظم و امنیت و انجام وظیفه با هیچ کسی تعارف و اغماض ندارند.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و با داشتن جاذبه های متعدد گردشگری، آثار طبیعی و اماکن زیارتی در تمام فصول سال پذیرای مسافران و گردشگران فراوانی از نقاط مختلف کشور است.

یک پاسخ برای “نیروی انتظامی پاوه آماده برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز است/عکس

  • پاوه در تاریخ اسفند 13, 1395 گفت:

    با عرض سلام وخسته نباشی خدمت جناب سرهنگ ملکی وآ روزی موفقیت برایشان خواهشمنداست دراین ایام نوروز به فکر مسافران باشن که از پاوه خریدمان سه راهی باینگان