پ 09 فروردین 1403 ساعت 14:46

نداشتن رینگ بوکس بزرگترین مشکل ورزشکاران این رشته در پاوه است

نداشتن رینگ بوکس بزرگترین مشکل ورزشکاران این رشته در پاوه است

به گزارش سلام پاوه: ورزش المپیکی بوکس در شهرستان پاوه با تلاش ورزشکاران این رشته و مربیان آنها چند سالی است در شهرستان پاوه اجرا و علاقمندانی را به خود جذب کرده است. امیر محمدی مربی بوکس و از بانیان این ورزش در پاوه در چند سال اخیر به خبرنگار سلام پاوه گفت : نزدیک […]

به گزارش سلام پاوه: ورزش المپیکی بوکس در شهرستان پاوه با تلاش ورزشکاران این رشته و مربیان آنها چند سالی است در شهرستان پاوه اجرا و علاقمندانی را به خود جذب کرده است.

امیر محمدی مربی بوکس و از بانیان این ورزش در پاوه در چند سال اخیر به خبرنگار سلام پاوه گفت : نزدیک به چهار سال است در شهرستان پاوه مربی بوکس می باشم و برای توسعه این ورزش المپیکی در پاوه  تلاش بسیاری را انجام داده ام.

وی با اشاره به نداشتن امکانات اولیه برای این ورزش مهمترین کبمود این ورزش را در پاوه نداشتن رینگ اعلام کرد و گفت : ما متاسفانه یک رینگ بوکس و حتی کیسه بوکس و امکانات اولیه این ورزش را نداریم و حتی کیسه های بوکس سایر ورزشها را به امانت استفاده می کنیم.

محمدی با اشاره به پتانسیل بالای ورزشکاران پاوه در رشته بوکس گفت : در حال حاضر چهل نفر به این ورزش می پردازند و بدلیل نبودن رینگ بوکس بسیاری از علاقمندان نتوانسته اند به این ورزش ادامه دهند.

وی از مسئولان و خیرین و دوستدارن ورزش در پاوه خواست که برای تهیه و خرید یک رینگ بوکس و امکانات اولیه این ورزش یاری رسان باشند.

محمدی همچنین ضمن تشکر از رئیس اداره ورزش و دیگر مسئولان شهرستان از امام جمعه محترم ، فرماندار ساعی و اعضای شورای شهر درخواست همکاری و کمک به این ورزش را کرد.

لازم بذکر است که آقای امیر محمدی اصالتا روانسری است که در پاوه ساکن می باشد و با تیم پاوه نیز عنوانهای قابل توجه استانی را کسب کرده است.

گفتنی است نبودن سالن اختصاصی و نداشتن رینگ بوکس و حتی امکانات ابتدایی این ورزش با وجوداستعدادها و پتانسیل بالای این رشته ورزشی از مشکلات اصلی و درخواست ورزشکاران از این پایگاه خبری تحلیلی برای انعکاس آن هستند.

از نکات جالب توجه این بود که ورزشکاران بدلیل نداشتن رینگ در حین تمرین و مبارزه خود به صورت انسانی اقدام به تشکیل رینگ کردند.