ج 10 فروردین 1403 ساعت 05:15

اسامی کاندیداهای احتمالی شورای شهر پاوه

اسامی کاندیداهای احتمالی شورای شهر پاوه

به گزارش سلام پاوه : انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد. در این راستا کارگروه ویژه پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه پس از بررسی و تحقیق اسامی احتمالی کاندیداهای شورای شهر پاوه در دور پنجم شورای اسلامی را که […]

به گزارش سلام پاوه : انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد. در این راستا کارگروه ویژه پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه پس از بررسی و تحقیق اسامی احتمالی کاندیداهای شورای شهر پاوه در دور پنجم شورای اسلامی را که در بین مردم و پس از بررسی ها مطرح شده است جمع آوری کرده است.اسامی کاندیداهای احتمالی

بر اساس گزارشهای واصله به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه آقایان:  جهانبخش لطف الهی، کیهان محی الدین زاده،براخاص فتاحی،محمد فاروق یوسفی،کامران سعدالهی،مهدی عبدی،صابر ازدو،جهانبخش حاتمی،سید آزاد حسینی،حیدر اسلامی نیا،شاهدوست احمدی(شاپور)،سامان مرادی،مختار سلیمی،کیوان کیوان فر،عادل کرمی،لهون مرادی،پیام یوسفی،حکمت محمدی ،ناصر صادقی،حسن قادری،احسن احمدی،دانا محمدی و خانم ماریا عزیزی ، بابک رحیمی … از جمله افرادی هستند که تا به این لحظه جزء گزینه های احتمالی می باشند .

لازم به ذکر است تعدادی از افرادی که مدتها است نامشان در فضای مجازی مطرح بود بدلیل نداشتن شرایط ثبت نام به احتمال فراوان در این دوره شرکت نمی کنند و همچنین افراد بسیار دیگری نیز برای بازار گرمی و مطرح کردن نام خود نامشان بر سر زبان است که تعداد قابل توجهی از آنها مدرک تحصیلی و شرایط اولیه ثبت نام را ندارند.

گفتنی است این اسامی قطعی نیست و احتمال کاهش یا افزایش افراد وجود دارد و این خبر پس از دریافت اطلاعات جدید تکمیل خواهد شد.

استفاده از این مطلب با ذکر منبع مجاز است لطفا امانت داری را رعایت کنید.

تا به این لحظه اعلام عدم حضور رسمی آقایان شادمان میرصاحب و محمد عرفان صالحی در انتخابات شورای شهر پاوه

3 پاسخ برای “اسامی کاندیداهای احتمالی شورای شهر پاوه

  • محمد عرفان صالحي در تاریخ اسفند 12, 1395 گفت:

    با تشکر از مدیریت سلام پاوه بابت اطلاع رسانى در این خصوص، بنده لازم دانستم تا دو کته را عرض کنم.
    ١- با سپاس از حسن نظر نگارنده و تشکر از دوستان دور و نزدیکى که از بنده درخواست کردند تا در رقابت انتخاباتى شرکت کنم، اما بنده بنا به دلایل شخصى از کاندیداتورى در انتخابات شورای شهر پاوه منصرف شده و در این انتخابات فقط به عنوان رأی دهنده حضور خواهم داشت.
    ٢- نگارنده ى محترم باید به هنگام نوشتن اسامى افراد از یک روند منطقی پیروی کنند، مثلاً ترتیب حروف الفبا یا ترتیب سنّى افراد و یا تحصیلات و … در صورتى که ترتیب قرار گرفتن افراد در لیست فوق، کاملاً تصادفی بوده و ذهن مخاطب را ناخوگاه به قضاوت کردن در مورد نگارنده وا میدارد، مثلاً اسم ها بر اساس اهمیت افراد از نظر نویسنده ى مطلب، پشت سر هم قرار گرفته اند، و یا هر دلیل دیگرى، پس لطفاً در نوشته هایمان دقت بیشترى بنماییم تا کمتر مورد قضاوت دیگران قرار گیریم.
    با تشکر
    محمد عرفان صالحی
    Erfansalehi@mail.com
    http://Www.pawashar.ir

    • فرهاد صالحي در تاریخ اسفند 12, 1395 گفت:

      با سلام خدمت شما جناب آقای صالحی از اینکه رسما اعلام نظر کردید و قصد شرکت را ندارید و به ما اطلاع دادید متشکریم در مورد ترتیب کاندیدا ها بصورت اتفاقی اسامی منتشر شده است و همانطور جنابعالی با روحیه دوستان مجموعه سلام پاوه آشنا هستید متوجه می شوید هیچ قصد و هدفی در ترتیب انتشار این افراد وجود ندارد و انتشار آنها به صورت اتفاقی بوده است که باعث ایجاد شبهاتی در شما شده است اما از نقد شما تشکر می کنیم و قطعا در مطالب بعدی با یک ترتیب اصولی اسامی منتشر می شود

  • عادل رمضانی در تاریخ اسفند 12, 1395 گفت:

    امتحان نهایی برای مردم پاوه
    در این انتخابات پیش رو ، میتوان فهمید مردم پاوه چگونه فکر میکنند و خواهان چه هستند ،
    امیدوارم افراد جدیدی انتخاب شوند ، چرا که آزموده را آزمودن خطاست