ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:36

بهبود در وضعیت توزیع آب شرب شهر پاوه/رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان

بهبود در وضعیت توزیع آب شرب شهر پاوه/رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان

به گزارش سلام پاوه:مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان پاوه از بهبود وضعیت توزیع آب شرب در شهر پاوه خبر داد. سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:خوشبختانه به دلیل بارندگی های اخیر و افزایش نسبی آبدهی منابع تامین آب،میزان ساعات قطعی آب مشترکین شهر پاوه کاهش یافته است. مهندس مرادی در […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان پاوه از بهبود وضعیت توزیع آب شرب در شهر پاوه خبر داد.

سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:خوشبختانه به دلیل بارندگی های اخیر و افزایش نسبی آبدهی منابع تامین آب،میزان ساعات قطعی آب مشترکین شهر پاوه کاهش یافته است.

مهندس مرادی در رابطه با میزان افزایش آبدهی منابع تامین آب گفت،افزایش آبدهی منابع تامین هرچند قابل توجه نمی باشد ولی برای ارتقاء آبرسانی به مشترکین در شرایط فعلی هر ۴ حلقه چاه عمیق و سراب هولی ۲۴ ساعته در مدار بهره برداری می باشند.

مدیر امور آبفای پاوه تصریح کرد:به لحاظ نزدیک شدن به پایان سال و توجه به سنت دیرینه مردم در انجام نظافت از جمله خانه تکانی،دوده گیری‌ رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان محترم با توجه به وضعیت فعلی آب در شهر پاوه همچنان مورد درخواست می باشد.

مرادی با اشاره به محدودیت های منابع آبی شهر پاوه،بر فرهنگ سازی مصرف بهینه آب تاکید کرد و افزود:منابع تامین آب شهر پاوه محدود بوده و ضرورت دارد از آب در اختیار استفاده بهینه داشته و الگوی مصرف را رعایت کنیم.

وی فرهنگ سازی مصرف صحیح و بهینه آب دائمی است و مختص به زمان و موقعیت خاصی نمی باشد.

گفتنی است شهرپاوه هم اکنون باجمعیت ۲۸۰۰۰ نفر و تعداد ۹۳۰۰ مشترک از خدمات آب وفاضلاب برخوردار هستند.