چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 15:12

آئین تکریم مدیر سابق و معارفه مدیر جدید آموزش وپرورش شهرستان روانسر برگزار شد

آئین تکریم مدیر سابق و معارفه مدیر جدید آموزش وپرورش شهرستان روانسر برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز و در دردوازدهمین نشست شورای اداری آموزش وپرورش شهرستان روانسر و با حضور مسئولان اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه از تلاش های امان اله فرجی مدیر سابق این اداره تقدیر و عثمان ویسی بعنوان مدیرجدید آموزش وپرورش شهرستان روانسرمنصوب شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این […]

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز و در دردوازدهمین نشست شورای اداری آموزش وپرورش شهرستان روانسر و با حضور مسئولان اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه از تلاش های امان اله فرجی مدیر سابق این اداره تقدیر و عثمان ویسی بعنوان مدیرجدید آموزش وپرورش شهرستان روانسرمنصوب شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این آئین که با حضورمحمدی معاون تربیت بدنی و فخری رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ، کارشناسان اداری و مدیران مدارس برگزار شد ،از تلاش های امان اله فرجی تقدیر وعثمان ویسی بعنوان مدیرجدید آموزش وپرورش شهرستان روانسرمنصوب شد.

برپایه این گزارش امان اله فرجی از اول اردیبهشت ماه ۹۳بعنوان مدیر آموزش وپرورش منصوب و به مدت ۳۵ ماه امور آموزشی و پرورشی این شهرستان را هدایت می کرد .

عثمان ویسی از نیروهای بومی شهرستان روانسر با ۲۱ سال سابقه تدریس در دبیرستان های قصرشیرین ، روانسر و جوانرود می باشد.

گفتنی است امان اله فرجی بدلیل فشارهای خارج از سازمان مجبور به استعفا شد و در پی استعفا از مدیریت بیانیه ای صادر نمود که در این پایگاه خبری تحلیلی منتشر شده است.

لازم بذکر است خبر استعفای آقای فرجی نیز چندی پیش در این پایگاه خبری تحلیلی منتشر شده بود .