ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 17:22

از خیرین مدارس منطقه نوسود تجلیل شد/عکس

از خیرین مدارس منطقه نوسود تجلیل شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی ازخیرین مدارس منطقه نوسود با حضور امام جمعه شهر نودشه،شهردار، روسای شوراهای اسلامی نوسود و نودشه،نمایندگان مدیران مدارس و واولیاء دانش آموزان تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:امام جمعه شهر نودشه تجلیل از خیرین مداس را تجلیل از علم و دانش دانست و […]

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی ازخیرین مدارس منطقه نوسود با حضور امام جمعه شهر نودشه،شهردار، روسای شوراهای اسلامی نوسود و نودشه،نمایندگان مدیران مدارس و واولیاء دانش آموزان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:امام جمعه شهر نودشه تجلیل از خیرین مداس را تجلیل از علم و دانش دانست و بر توسعه و گسترش فرهنگ مشارکت در جامعه و مدارس تاکید کرد و گفت،از مدرسه سازی به عنوان باقیات الصالحات و صدقه جاریه  می توان یاد کرد.

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی با اشاره به کار بزرگ خیرین گفت:خیرین منادیان علم وآگاهی،مبارزان جهل ونادانی وسازندگان توانایی وکسانی هستند که روی آینده کشور سرمایه گذاری می کنند تا انسانهای دانا و مفید برای جامعه ساخته شوند.

ماموستا مبارکشاهی در ادامه افزود:آموزش و پرورش زیرساخت جامعه است و با توجه به ذات مشارکت جویانه برای توسعه آن نیازمند اهتمام جمعی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود ضمن تقدیر و تشکر از خیرین مدارس سطح منطقه بخاطر حمایت های مادی و معنوی آنها در طی سال تحصیلی بیان داشت که انسان تا احساس مسۆلیت اجتماعی و حس نوع دوستی به همنوع خود را نداشته باشد نمی تواند به راحتی از مال خود بگذرد.

منصور وهابی بابیان اینکه خیرین مدرسه ساز،بزرگی کارشان نه تنها مدرسه سازی و کمک به مدارس بلکه فرهنگ سازی است و الحمدلله این امر بخش جدا نشدنی از فرهنگ این مرز و بوم است که کمک به مدارس بهترین تجارت معنوی و معامله با خداوند متعال است که قابل مقایسه با تجارت مادی نیست.

وی گفت:ساختن مدرسه ساختن محیط فرهنگی و فرهنگ جامعه است و آینده جامعه در مدرسه رقم می خورد.چرا که مدرسه سازی پنجره کوچکی است که انسان را وارد دنیای بزرگی می کند و هرکسی حتی مبلغ ناچیزی به مدرسه کمک کند می تواند عضوی از خیرین مدرسه ساز باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم با لوح تقدیر و هدایایی از خیرین مدارس نوسود تقدیر بعمل آمد.