س 28 فروردین 1403 ساعت 22:01

یازدهمین نشست شبهای تربیتی در مسجد جامع چورژی پاوه برگزاز شد/ عکس

یازدهمین نشست شبهای تربیتی در مسجد جامع چورژی پاوه برگزاز شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه: پاوه- به ابتکار مدیریت آموزش و پرورش و به منظور کاهش فاصله میان والدین و فرزندان یازدهمین نشست شبهای تربیتی پاوه با حضور اولیای دانش آموزان در  مسجد جامع روستای چورژی برگزار شد. مدیر آموزش و پرورش به خبرنگار سلام پاوه گفت: امروزه گسترش فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای […]

به گزارش سلام پاوه: پاوه- به ابتکار مدیریت آموزش و پرورش و به منظور کاهش فاصله میان والدین و فرزندان یازدهمین نشست شبهای تربیتی پاوه با حضور اولیای دانش آموزان در  مسجد جامع روستای چورژی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش به خبرنگار سلام پاوه گفت: امروزه گسترش فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای و اجتماعی که بخش مهمی از فرآیند تأثیرگذاری در خانواده ها را هدف گرفته اند یک پیام و هدف مشترک دارند و آن ترویج خانواده های بی سامان و لجام گسیخته و کاهش روابط والدین و فرزندان است.

مختار برزگرفرد افزود: این موضوع موجب دغدغه های بسیاری برای ما و کارشناسان تربیتی آموزش و پرورش شد و برای مقابله با این آسیب های خطرناک درصدد چاره اندیشی و ارایه راهکار بر آمدیم.

وی افزود: براین اساس طرح ابتکاری و خلاقانه نشست شبهای تربیتی با حضور والدین دانش آموزان و کارشناسان تربیتی اداره تدوین و براساس آن تاکنون ۱۱ نشست تربیتی شبانه در مدارس شهرستان برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش پاوه افزود: براساس تحقیقات به دست آمده میانگین تعامل اعضای خانواده ۱۲ تا ۱۷ دقیقه برآورد شده اما میزان حضور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای بین ۶ تا ۷ ساعت است.

گفتنی است استقبال قابل توجه والدین دانش آموزان ، ارائه نکات آموزشی توسط مربیان و مدرسان این نشست در نوع خود جالب توجه بود .