ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 10:55

“شەمامێ خاڵێ تازێشا ئەسێنێ”تازەترین اثر عدنان مرادی وارد بازار شد

“شەمامێ خاڵێ تازێشا ئەسێنێ”تازەترین اثر عدنان مرادی وارد بازار شد

به گزارش سلام پاوه:کتاب “شەمامێ خاڵێ تازێشا ئەسێنێ”تازەترین اثر عدنان مرادی وارد بازار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این کتاب در ۷۷ صفحه و در اندازه پالتو جیبی چاپ شدە است.این مجموعه تنها اثری است کە تمامی اشعار آن بر وزن مثنوی بودە و در قالب عروضی سرودە شدە است. از نکات حائز اهمیت این […]

به گزارش سلام پاوه:کتاب “شەمامێ خاڵێ تازێشا ئەسێنێ”تازەترین اثر عدنان مرادی وارد بازار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این کتاب در ۷۷ صفحه و در اندازه پالتو جیبی چاپ شدە است.این مجموعه تنها اثری است کە تمامی اشعار آن بر وزن مثنوی بودە و در قالب عروضی سرودە شدە است.

از نکات حائز اهمیت این اثر آن است که این کتاب را بە شوالیه آواز ایران استاد بزرگ موسیقی کوردی شهرام ناظری به پاس یک عمر خدمت بە موسیقی تقدیم نمودە است.

گفتنی است کتاب”شەمامێ خاڵێ تازێشا ئەسێنێ” هفتمین اثر این نویسنده و شاعر فعال است.که صفحه آرایی،تایپ و طرح جلد کتاب هم توسط مولف کتاب انجام شدە است.

این کتاب جهت خرید و مطالعه علاقمندان به کتاب در مغازه آقای امید مرادی واقع در میدان مولوی عرضه و به فروش میرسد.

2 پاسخ برای ““شەمامێ خاڵێ تازێشا ئەسێنێ”تازەترین اثر عدنان مرادی وارد بازار شد

  • حکمت محمدی در تاریخ اسفند 9, 1395 گفت:

    ده س وه شی و ریز و ئیحتراموو ویم پیشکه شوو هه ستی زه ریفوو ناسک خیالوو ئارو شاره وه شه که و میرزای که روو .که به راسی زه حمه ت کیشو دلی شعری کلاسیکینه و قه له مش یاگی ئیحترام و ئیفتیخارین .کاک عدنان گیان به ش به حالوو ویم مانی نه ویه یت په نه ماچوقه له مت ره نگین و ساق و سلامه ت و سه ربه رز بی .ئاواتم ئانه ن به بیه و ئازیزانیو پیسه و جه نابیت رو به رو شعره ی کلاسیکه و ئارو هه ورامانی روه و سه ر که ته ی بلو ژ یوایت عه شق واران هه رامان ئاوه دان

    • عدنان مرادی در تاریخ اسفند 11, 1395 گفت:

      سپاسی تایوەتی پەی جەنابیت کاکە حکمەتی وەشەویس