ج 10 فروردین 1403 ساعت 02:51

بازدید مدیر آموزش و پرورش پاوه از مدارس روستایی/عکس

بازدید مدیر آموزش و پرورش پاوه از مدارس روستایی/عکس

به گزارش سلام پاوه:در ادامه روند حضور و بازدید از مدارس سطح شهرستان،مختار برزگرفرد به اتفاق تعدادی از همکاران اداری،از مدارس روستایی پاوه بازدید کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش پاوه ضمن حضور در مدارس تزکیه و شهید آتشبیز شمشیر،امام محمد غزالی دوریسان، شهدا و شهید بهشتی نوریاب و شهید رجایی دشه […]

به گزارش سلام پاوه:در ادامه روند حضور و بازدید از مدارس سطح شهرستان،مختار برزگرفرد به اتفاق تعدادی از همکاران اداری،از مدارس روستایی پاوه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش پاوه ضمن حضور در مدارس تزکیه و شهید آتشبیز شمشیر،امام محمد غزالی دوریسان، شهدا و شهید بهشتی نوریاب و شهید رجایی دشه به بررسی وضعیت فضاهای آموزشی و کلاس های درس این مدارس پرداخت و از زحمات و تلاش های معلمان این مدارس تقدیر و تشکر کرد.

مختار برزگرفرد در این بازدید همچنین در جمع دانش آموزان این مدارس ضمن تاکید بر تاثیر علم و دانش بر ذهن انسان، افزود:شما دانش آموزان بعنوان آینده سازان ایران اسلامی باید در زمینه های مختلف بخصوص در مسائل آموزشی و تربیتی سرآمد و شاخص باشید.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان با بیان اینکه بازدید مدارس میزان آمادگی و شایستگی آموزشگاه‌ها را افزایش می‌دهد گفت:تیم نظارتی متشکل از معاونین و کارشناسان آموزش‌ و پرورش درطول هر هفته و تا پایان اسفند ماه، ازمدارس سطح شهر و روستا بازدید بعمل می آورند تا ضمن بررسی کمبودها،نسبت به رفع نیازها و مشکلات مدارس تابعه در اولین فرصت زمانی اقدام شود.