ج 31 فروردین 1403 ساعت 05:50

هشدار به سودجویان بازار/ قاطعانه با گرانفروشان برخورد می شود

هشدار به سودجویان بازار/ قاطعانه با گرانفروشان برخورد می شود

به گزارش سلام پاوه:رئیس شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه اعلام کرد،با توجه به روزهای پایانی سال هر گونه افزایش قیمتی که خلاف موازین قانونی باشد تخلف محسوب و مصداق گرانفروشی است. مسعود رجبی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:با توجه به روزهای پایانی سال و ایام نوروز شعبه تعزیرات حکومتی پاوه به همراه سایر […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه اعلام کرد،با توجه به روزهای پایانی سال هر گونه افزایش قیمتی که خلاف موازین قانونی باشد تخلف محسوب و مصداق گرانفروشی است.

مسعود رجبی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:با توجه به روزهای پایانی سال و ایام نوروز شعبه تعزیرات حکومتی پاوه به همراه سایر دستگاههای مربوطه گشتهای مشترکی با بازرسان اتاق اصناف و صنعت،معدن و تجارت در ایام پایانی سال و در تعطیلات نوروز با حضور خود مانع از تضییع حقوق مردم شده و از افزایش قیمت ها از میزان مصوب جلوگیری خواهند کرد.

وی افزود:به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالا و خدمات و ضرورت استمرار نظارت و بازرسی به ویژه از اقلام پرمصرف و اولویت دار در ایام نوروز با سودجویان در بازار قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

وی در خصوص آمار و عملکرد شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه از ابتدای سال جاری(۹۵) تاکنون گفت:در بحث کالا و خدمات ۲۵۱ مورد پرونده تخلف وجود داشته است که پس از مراحل قانونی و بررسی انها نزدیک به ۱۸۴ میلیون ریال جریمه برای متخلفان و اخلاگران در بازار در پی داشته و برخورد قانونی صورت گرفته است.

وی اعلام کرد:این شعبه برحسب دستور از سازمان تعزیرات حکومتی استان پرونده هایی که مربوط به قاچاق کالا و ارز بوده را در دستور کار خود قرار داده است که از ۵۳۶ پرونده ارسالی به این شعبه به ۵۲۵ پرونده رسیدگی شده است که میزان جریمه محکوم به رای نزدیک به ۱۱ میلیارد ریال بوده است که نشان از قاطعیت و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران اقتصاد در منطقه صورت گرفته است.

رحبی افزود:در بجث مربوط به تخلفات بهداشتی و دارو و درمان هم از ۲۶ پرونده ارسالی به شعبه به همه پرونده ها رسیدگی شده که مبلغی نزدیک به ۵۸ میلیون ریال برای متخلفین درنظر گرفته شده است که با همه متخلفین برخورد قانونی صورت گرفته است.

وی ضمن هشدار به اخلاگران و سودجویان در ایام پایانی سال گفت:شعبه تعزیرات حکومتی با همکاری ستاد اجرایی تسهیلات نوروزی شهرستان و ادارات صنعت،معدن و تجارت،اتاق اصناف،مرکز بهداشت و اماکن محترم نیروی انتظامی برخورد قاطع خواهد کرد.

مسعود رجبی در پایان از همه شهروندان خواست که در صورت مشاهده هر نوع تخلف صنفی و غیر صنفی می توانند با شماره تلفن ۱۲۴ اداره صنعت،معدن و تجارت و شماره پیامک ۳۰۰۰۹۶۵۱ سازمان تعزیرات گزارش تخلف را ارسال کنند و یا با شماره تماس ۴۶۱۲۵۱۱۱ شعبه تعزیرات حکومتی پاوه و یا شماره تلفن ۴۶۱۳۶۴۲۰ بازرسی و نظارت اتاق اصناف گزارش های تخلف را به صورت مکتوب و یا در قالب تلفنی به ما اعلام کنند تا همکاران ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

یک پاسخ برای “هشدار به سودجویان بازار/ قاطعانه با گرانفروشان برخورد می شود

  • ئه مین در تاریخ اسفند 8, 1395 گفت:

    خدا را شکر
    .
    من خیلی ترسیدم ( با اینکه نه بازاری هستم و نه تاجر و نه محتکر و…)
    .
    راستی این گزارش مال چند سال و چند دهه قبله ؟ که الان انتشار یافته ؟ من تاریخ خودم و جامعه را گم کرده ام …
    .
    ایا ایشان در چند سال گذشته زحمت بازدید نامحسوس ( نه با کارت بازدید و یونیفورم رسمی ) را به خودشان و همکارانشان داده و می داند قیمت ها چگونه است ؟

    آیا ایشان و همکارانشان به وضعیت گرانی سرسام آور و تفاوت فاحش قیمت ها از این مغازه با آن مغازه … برای یک جنس و مارک ثابت و مشخص …خبر و اطلاع دقیق دارند ؟ یا ندارند ؟
    .
    می خواهیم بدانیم آنچه را که ما در شبانه روز در سطح شهرستان و بازار اقتصادی عجیب غریب تر از بازار تجریش تهران و … ما لمس می کنیم آنها هم می دانند یا نه ؟

    می خواهم بگویم که :
    این خبر را نوعی خبر شادی آور قبل از عید و گرانی های متصاعدی داخل شهر و شهرستان می دانم .
    من امروز بسکویت (مقطوع )هزارتومانی ساقه طلائی را خریدم هزار و پانصد تومان .

    بهتره که برم و بسکویت را پس بدهم تا این آقا و همکاران زحمتکش شان باز هم قیمت های واقعی را به چند سال قبل برگردانند .
    .
    می خواهم با چشمان خودم ببینم که آنها قیمت های عشقی بیشتر مغازه ها را باز هم مقطوع می کنند و هیچ مغازه داری از ترس آنها نمی تواند به میل شخصی و عشقی اش ، هرچه را که دلش خواست می تواند بفروشد

    سپاس از زحمات دهها ساله تان .

    فقط مواظب باشید که با پول در جیبهایتان خرید نکنید . مبادا که مانند اصحاب کهف خیال کنند که گنج یافته اید .

    این توصیه ما را پذیرا باشید .

    با نهایت احترام مجدد