پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 10:52

آغاز به کار اصلاح و بهسازی میدان مولوی شهر پاوه/عکس

آغاز به کار اصلاح و بهسازی میدان مولوی شهر پاوه/عکس

  به گزارش سلام پاوه:شهردار پاوه از آغاز به کار اصلاح و بهسازی میدان مولوی شهر پاوه و تکمیل این پروژه و تکمیل آن در کمترین زمان ممکن خبر داد. علی محمد میری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:ارتقای زیبایی بصری و آراستگی منظر شهری یکی از شاخص ها در مبحث شهرسازی و […]

 

به گزارش سلام پاوه:شهردار پاوه از آغاز به کار اصلاح و بهسازی میدان مولوی شهر پاوه و تکمیل این پروژه و تکمیل آن در کمترین زمان ممکن خبر داد.

علی محمد میری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:ارتقای زیبایی بصری و آراستگی منظر شهری یکی از شاخص ها در مبحث شهرسازی و طراحی شهری است؛لذا این رویکرد از اهداف مهم این شهرداری در پروژه ها و برنامه های اجرایی قرار گرفت.در این راستا عملیات اصلاح و بهسازی میدان های سطح شهر پاوه(مولوی و شهدا)بر اساس مطالعات کارشناسی شده در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات اصلاح و بهسازی میدان مولوی از چند روز گذشته آغاز شده است گفت:با توجه به اینکه میدان مولوی از میادین قدیمی شهر پاوه می باشد و نیاز بود تغییراتی در راستای بهسازی و زیباسازی آن صورت گیرد عملیات اصلاح آن آغاز شده است و به امید خدا در کمترین زمان ممکن به صورت یک پارک میدان تکمیل و جلوه ای خاص پیدا خواهد کرد.

علی محمد میری با اشاره به آغاز چندین پروژه در سطح شهر پاوه افزود:کار اصلاح و طراحی میدان شهدای پاوه ، آغاز به کار احداث ساختمان آتش نشانی شماره ۲ در سه راهی بیمارستان ، آسفالت روکش تمامی خیابانها در سه ماه اول سال ۱۳۹۶ و… نیز از اقداماتی است که شروع و در دستور کار قرار دارد.

شهردار پاوه گفت:در اجرای این پروژه کلیه درختان و مجسمه موجود و ابعاد فعلی میدان حفظ خواهد شد.