پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 07:35

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : با حضور معاون فرماندار پاوه و روسای ادارات شهرستان دومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان با موضوع ازدواج در محل سالن اجتماعات فرمانداری پاوه برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در ابتدای این جلسه سید هیوا حسینی رییس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ضمن عرض خیر مقدم به […]

به گزارش سلام پاوه : با حضور معاون فرماندار پاوه و روسای ادارات شهرستان دومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان با موضوع ازدواج در محل سالن اجتماعات فرمانداری پاوه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در ابتدای این جلسه سید هیوا حسینی رییس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ضمن عرض خیر مقدم به اعضا به بیان مصوبات جلسه قبلی  پرداخت.

 معاون فرماندار پاوه به بیان مباحثی در زمینه ازدواج  پرداخت و گفت : برپایی چنین نشستهایی می تواند گام موثری برای ارزیابی و بررسی این موضوع دانست.

وی ضمن اشاره به مشکلات موجود در حوزه ازدواج از قبیل بیکاری- مهریه- تهاجم فرهنگی – الگو پذیری از جوامع غربی- بی اعتمادی خانواده ها و… به بیان راهکارهای در این زمینه پرداختنند  ایشان با بیان اینکه آسب های اجتماعی باید بصورت تخصصی بررسی گردد به بیان اهمیت ازدواج در فرهنگ اسلامی پرداختند .

در ادامه روسای بعضی  از ادارات شهرستان راهکارهای در زمینه ازدواج ارائه نمودند و در خاتمه مقرر گردید ادارات شهرستان جهت پیگیری مداوم موضوعات ازدواج کمیته های تخصصی ایجاد نمایند و اقدامات صورت گرفته را به دبیرخانه ارجاع نمایند.