ج 10 فروردین 1403 ساعت 04:49

رفع مشکل افت فشار و قطعی آب نقاط مرتفع محله تپه کوله پاوه

رفع مشکل افت فشار و قطعی آب نقاط مرتفع محله تپه کوله پاوه

به گزارش سلام پاوه:رئیس امور آبفای پاوه اعلام کرد:افت فشار و نرسیدن آب به نقاط مرتفع محله تپه کوله واقع در خیابان صلاح الدین ایوبی رفع مشکل شده است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مهندس سالم مرادی افزود:برای بررسی و افت فشار آب در محله تپه کوله به اتفاق همکاران بهره برداری راس ساعت ۱۰ شب […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس امور آبفای پاوه اعلام کرد:افت فشار و نرسیدن آب به نقاط مرتفع محله تپه کوله واقع در خیابان صلاح الدین ایوبی رفع مشکل شده است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مهندس سالم مرادی افزود:برای بررسی و افت فشار آب در محله تپه کوله به اتفاق همکاران بهره برداری راس ساعت ۱۰ شب در محل حضور پیدا کرده و وضعیت آبرسانی به منطقه مذکور را از نزدیک بازدید کردیم که متوجه شکسته شدن خط لوله در آن منطقه شدیم.

مرادی گفت:اکیب حوادث تمامی نقاط بحرانی و شیرفلکه های مسیر را بررسی و سرانجام راس ساعت ۲:۲۰ شب،محل شکستگی را که خط اصلی شبکه محله تپه کوله بود پیدا کردند. لوله مذکور از جنس پلی اتیلن و با سایز ۱۲۵ بود که کاملا از محل اتصال جدا شده بود.

سالم مرادی اظهار داشت:عملیات نشت یابی در تاریخ ۹۵/۱۲/۴ انجام گرفت که درحین نشت یابی منطقه مذکور،اکیپ اتفاقات مورد شکستگی لوله آب در همان منطقه پیدا شد که این شکستگی در تامین آب محله مذکور اثرگذار بوده است.

مدیر امور آبفای پاوه افزود:باهمت و تلاش همکاران بهره برداری راس ساعت ۱۲ امروز شکستگی لوله که حدود ۳۰ لیتر در ثانیه آب به هدر می رفت تعمیر گردید.و جریان آب برای محله مذکور مجددا برقرار گردید.

مرادی در پایان با تاکید بر مدیریت مصرف آب از تمامی شهروندان محترم و مسئولیت پذیر درخواست کرد،که در مصرف آب صرفه جویی کنند.

2 پاسخ برای “رفع مشکل افت فشار و قطعی آب نقاط مرتفع محله تپه کوله پاوه

  • شهروند در تاریخ اسفند 5, 1395 گفت:

    آقای مرادی در اینکه شما انسان دلسوزی میباشید شکی نیست و ممنونیم از حضور و تلاش شما در نیمه شب هم بدنبال حل مشکلات مردم هستید.امامشکل اصلی جایی دیگر میباشد که با این پیدا و تعمیر کردن چند نشتی حل نمیشود.ایراد اصلی عدم تجربه و سواد کافی عوامل اجرایی اداره میباشد که در انجام کار شبکه آب بعلت بی لیاقتی و نداشتن سواد کافی فریب پیمانکار را خورده و به جای استفاده از لوله ای که باید حداقل فشار ۱۰ اتمسفر را تحمل کند از لوله ای با مقاومت ۶ اتمسفر استفاده شده است،واز این بدتر اینکه به جای ریختن خاک نرم و ماسه اطراف لوله با خورده سنگ و خاک سخت پر شده است ،که پس از هربار باز و بسته کردن شیر مخزن مجددا شکستگی بوجود می آید و شما باید تا پاسی از شب بدنبال پیدا کردن نشتی باشید

  • شهروند در تاریخ اسفند 5, 1395 گفت:

    خسته نباشی خدا قوت
    واقعا که چه مدیران بی لیاقتی شهرو در دست گرفتن جواب بی آبی رو هم بدید یه کار کردین دارین جار میزنین واقعا بی لیاقتی بی داد میکنه