پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:42

دهمین نشست شبهای تربیتی در مدرسه شهید باهنر پاوه برگزار شد/عکس

دهمین نشست شبهای تربیتی در مدرسه شهید باهنر پاوه برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه : دهمین نشست شبهای تربیتی در مدرسه شهید باهنر پاوه با محوریت روابط بین اعضای خانواده با حضور والدین دانش آموزان این مدرسه شب گذشته دز محل نمازخانه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در ابتکاری نو با خلاقیت مدیر آموزش و پرورش پاوه و به همت پرسنل این اداره […]

به گزارش سلام پاوه : دهمین نشست شبهای تربیتی در مدرسه شهید باهنر پاوه با محوریت روابط بین اعضای خانواده با حضور والدین دانش آموزان این مدرسه شب گذشته دز محل نمازخانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در ابتکاری نو با خلاقیت مدیر آموزش و پرورش پاوه و به همت پرسنل این اداره و مدیران و مربیان آموزش و پرورش پاوه نشستهایی تربیتی با موضوعات تربیتی و آموزشی در تمامی مدارس سطح شهر و روستای شهر پاوه برگزار می شود که دهمین نشست آن شب گذشته با حضور والدین دانش آموزان و مدرسان و مدیر آموزش و پرورش پاوه برگزار شد.

محمد غریب کاری مدیر مدرسه شهیدباهنر پاوه در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به تشریح برنامه و اهداف آن پرداخت و از مدیر آموزش و پرورش و همراهان و مدرسان و والدین دانش آموزان به خاطر حضور در این نشست تربیتی قدر دانی کرد.

مدیر آموزش پرورش پاوه و ایده پرداز این نشستها در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین به تشریح اهداف چنین نشستهایی پرداخت و گفت : این دهمین نشست شبهای تربیتی است که در مدارس سطح شهر و روستا بصورت کامل در فاز اول در حال برگزاری است.

وی به ایراد سخنانی حول محور موضوع نشست که روابط بین اعضای خانواده است پرداخت و گفت : هدف از این نشست ها دور شدن خانواده ها از افراط فضای مجازی و پرداختن به اهم خانواده دانست و اهمیت روابط در خانواده را با آمار و ارقام و نتیجه های تحقیقاتی و نظر سنجی تشریح کرد.

در ادامه دکتر تحسیم الیاسی به اهمیت روابط اعضای خانواده قبل از تولد کودکان و نکات مهم آن پرداخت و به روابط خانواده از ابتدا تا مراحل مختلف رشد اشاره کردو توجه والدین را به این نکات خواستار شد.

دکتر عادل رمضانی سخنران دیگر این نشست بود که به تشریح ارتباط بین اعضای خانواده و اجرای برنامه در این زمینه به منظور دست یابی به روندی مشخص پرداخت تا از آسیبهای بعدی کاسته شود.

در پایان فروتن امینی کارشناس و سخنران دیگر این برنامه به اهمیت روابط زناشویی بین زن و شوهر و تاثیر آن بر ساختار ارتباطی بین اعضا خانواده اشاره کرد .

در ما بین این سخنرانی ها نیز سوالات و مواردی را والدین مطرح کردند که کارشناسان این نشست پاسخگوی این سوالات بودند.

گفتنی است نشستهای مذکور در چند مدرسه دیگر در سطح شهر پاوه برپا می شود و  شاید گفت  این نشستها در نوع خود در سطح کشور برای اولین بار برگزار می شود که امید می رود با رفع نقایص آن شاهد برونداد بسیار خوب آن باشیم.

یک پاسخ برای “دهمین نشست شبهای تربیتی در مدرسه شهید باهنر پاوه برگزار شد/عکس

  • عادل رمضانی در تاریخ اسفند 6, 1395 گفت:

    با تشکر از جناب آقای برزگر
    واقعا در این زمان و مقطع انجام این چنین حرکتی می تواند مبدا تحول ،وشروع امیدواری برای جامعه ما باشد امیدوارم ادامه دار باشد