ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:12

دو خبر کوتاه از شهرستان پاوه

دو خبر کوتاه از شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : در نشستی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان پاوه و بخش نوسود مسائل و مشکلات روستای مرزی ‘هانی گرمله’ بررسی شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا، در این نشست که در مسجد جامع روستای هانی گرمله برگزار شد، ابتدا بخشدار نوسود و دهیار روستای هانی گرمله […]

به گزارش سلام پاوه : در نشستی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان پاوه و بخش نوسود مسائل و مشکلات روستای مرزی ‘هانی گرمله’ بررسی شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا، در این نشست که در مسجد جامع روستای هانی گرمله برگزار شد، ابتدا بخشدار نوسود و دهیار روستای هانی گرمله با قدردانی از خدمات نظام و دولت تدبیر و امید در این روستای صفر مرزی، خواستار رفع مشکلات موجود و تأمین نیازمندی های روستا شدند.

فرماندار پاوه نیز گفت: امنیت پایدار و توسعه آن در مرزها مستلزم تولید سرمایه و ایجاد اشتغال در روستاهای مرزی است تا مرزنشینان بدون دغدغه خاطر در راستای حفاظت و صیانت از مرزهای کشور تلاش کنند.

پرویز ایده پور به خدمات ارایه شده در روستای هانی گرمله اشاره کرد و گفت: اجرای طرح هادی، احداث فضای ورزشی روباز، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب، توسعه لینک رادیویی، تقویت BTS و تقویت اینترنت پرسرعت و احداث بوستان کودک با بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات دولتی و مشارکت های مردمی را از جمله خدمات دولت به این رورستای مرزی عنوان کرد.

فرماندار پاوه برای تکمیل طرح هادی روستا قول مساعد داد و گفت: برای انتقال شبکه فاضلاب روستا به فاضلاب شهر بیاره عراق از طریق مرزبانی پیگیری های لازم را به عمل می آوریم.

روستای هانی گرمله با بیش از ۴۰۰ خانوار جمعیت از توابع بخش مرزی نوسود است که در نقطه صفر مرزی و در چند صد متری شهر بیاره عراق قرار دارد.

********

رییس اداره اوقاف وامور خیریه پاوه و اورامانات گفت: در راستای عمل به نیات واقفان ۸۵ نفر از عاشقان اهل بیت از پاوه و اورامانات به مشهد مقدس اعزام شدند.

ماموستا ملا هادی رمضانی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: برای اولین بار ۸۵ نفر ازعاشقان اهل بیت از شهرستانهای پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث و باباجانی با بدرقه گرم جمعی از مسئولان شهرستان پاوه و با استفاده از دو دستگاه اتوبوس راهی مشهد مقدس شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد زائر به مدت یک هفته در این سفر زیارتی حضور دارند، افزود: تمامی هزینه های سفر این افراد از محل درآمد موقوفات خیرین نیک اندیش تأمین شده است.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قراردارد

خبرنگار:محمدهادی زامیاد

یک پاسخ برای “دو خبر کوتاه از شهرستان پاوه

  • ئه مین در تاریخ اسفند 5, 1395 گفت:

    با سلام
    ما مردم مردی دزآور هم از بابت همه زحمات آنها تشکر می کنیم
    ما هیچ مشکلی نداریم
    نه مشکل فاضلاب – نه مشکل جاده درون روستا – نه مشکل دیوار حائل نقاط پرتگاه و خطرناک
    نه …

    خدا را شکر
    ما هم از تشریف فرمائی مسئولین محترم و زحمت کش و عبور آنها از کنار روستایمان تشکر می کنیم .
    همین که از دور ما را دیدند و به یاد ما بودند بی نهایت خرسندیم .

    همچنین از زحمات دهیاری و شوراء محترم در ابتدا …

    و تمامی مسئولین مربوطه در سطح شهرستان که در طی سالهای سال برای ما از جان و دل مایه گذاشتند و اقیانوسی از مشکلات ریز و درشت ما را مرتفع و حل نمودند بی نهایت سپاسگزاریم .

    انچه اکنون ما داریم مشکل نیست … بلکه نعمت وجود مدیران و دلسوزان یادشده است

    سپاس و هزاران سپاس

    اجرکم عندالله