پ 30 فروردین 1403 ساعت 06:33

دوره پیش بیمارستانی هلال احمر ویژه خواهران امدادگر در پاوه برگزار شد/عکس

دوره پیش بیمارستانی هلال احمر ویژه خواهران امدادگر در پاوه برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه از برگزاری دوره پیش بیمارستانی ویژه امدادگران و نجاتگران خواهر جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه خبر داد. سید مسعود حسینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:هدف از برگزاری این دوره؛آشنایی نجاتگران با نحوه برخورد با مصدومان ترومایی در حوادث، افزایش توانمندی‌،ارتقای سطح دانش،انجام مراقبت […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه از برگزاری دوره پیش بیمارستانی ویژه امدادگران و نجاتگران خواهر جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه خبر داد.

سید مسعود حسینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:هدف از برگزاری این دوره؛آشنایی نجاتگران با نحوه برخورد با مصدومان ترومایی در حوادث، افزایش توانمندی‌،ارتقای سطح دانش،انجام مراقبت و اقدامات پیش بیمارستانی مصدومان می باشد. را اعلام کرد.

حسینی افزود:در این دوره تخصصی نجاتگران با موضوعاتی از قبیل تریاژ در حوادث،GCS  V LINE،مدیریت راه هوایی،فوریت های طب داخلی،مراقبتهای اولیه تروما،ارزیابی اولیه و ثانویه،محدود سازی حرکات و حمل مصدوم،آناتومی و فیزیولوژی،تعاریف و شرح وظایف امدادگر پیش بیمارستانی و کاربا تجهیزات آمبولانس(بصورت تئوری و عملی) آشنا می شوند.

وی در ادامه افزود:این دوره توسط مربیان این جمعیت برگزار و در پایان دوره آزمونی بصورت کتبی و عملی برگزار می شود و به نجاتگرانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهینامه اعطاء می شود.

حسینی گفت:این دوره تخصصی به مدت ۵ روز و با حضور ۲۵ تن از نجاتگران شهرستان به منظور تشکیل تیم های تخصصی برگزار می شود.

گفتنی است در طول برگزاری این دوره کارشناسان حوزه آموزش جمعیت هلال احمر استان ضمن بازدید از نحوه اجرای آن ابراز رضایت نمودند.

2 پاسخ برای “دوره پیش بیمارستانی هلال احمر ویژه خواهران امدادگر در پاوه برگزار شد/عکس

  • سام در تاریخ بهمن 12, 1400 گفت:

    با سلام.
    یادش بخیر . در زمان جنگ سرباز وظیفه ژاندارمری پاوه بودم و مدتی هم در هلال احمر شهر پاوه خدمت کردم. ظاهرا ساختمانش به جای دیگه منتقل شده. آنموقع در میدان فرمانداری و زیر تپه ای موسوم به بیسیم و ضد هوائی قرار داشت.

  • 3pich در تاریخ اسفند 4, 1395 گفت:

    درود و خسته نباشید فراوان به خانم قادری عزیز استاد آموزش