پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:09

منصور روشناسی گزینه جدید فرمانداری پاوه

منصور روشناسی گزینه جدید فرمانداری پاوه

به گزارش سلام پاوه : براساس اخبار رسیده به این پایگاه خبری تحلیلی منصور روشنایی گزینه جدید فرمانداری پاوه می باشد. به گزارش سلام پاوه : پس از تاخیر در معرفی فرمانداران کرمانشاه، سنقروکلیایی و پاوه، فرمانداران معرفی شده برای این شهرستان ها جابجا می شوند. بنا به گزارشهای رسیده از منابع آگاه و وبهای […]

به گزارش سلام پاوه : براساس اخبار رسیده به این پایگاه خبری تحلیلی منصور روشنایی گزینه جدید فرمانداری پاوه می باشد.

به گزارش سلام پاوه : پس از تاخیر در معرفی فرمانداران کرمانشاه، سنقروکلیایی و پاوه، فرمانداران معرفی شده برای این شهرستان ها جابجا می شوند. بنا به گزارشهای منصور روشناییرسیده از منابع آگاه و وبهای استان بر این اساس پرویز ایده پور به جای پاوه به سنقروکلیایی خواهد رفت و فرماندار این شهرستان خواهد شد، منصور روشناسی هم که برای فرمانداری کرمانشاه معرفی شده بود، به پاوه خواهد رفت و فرماندار پاوه خواهد شد، از طرفی جلیل بالایی که قرار بود فرماندار سنقروکلیایی شود به عنوان فرماندار کرمانشاه معرفی خواهد شد. این جابجایی ها بنا به خواست اصلاح طلبان و فشار برخی از نمایندگان استان صورت می گیرد.

شایان ذکر است خبرهایی مبنی بر ماندگاری آقای خدرویسی در پاوه نیز به گوش می رسد

لازم به ذکر است که هیچ منبع رسمی این اخبار را تایید یا رد نکرده است .

4 پاسخ برای “منصور روشناسی گزینه جدید فرمانداری پاوه

  • نادر در تاریخ اردیبهشت 7, 1393 گفت:

    آقاي خدرويسي انسان توانائي است و خاطره شيرين توانائي هاي ايشان در ذهن مردم پاوه و روانسر خواهد ماند. واقعا ايشان در زخمت كشيدن براي اين دو شهرستان شب و روز نمي شناسند ايشان با وجود آنكه سني ازشان رفته ولي مثل يك جوان 18 ساله كار كرده اند و تا لحظه آخر هم ادامه خواهند داد و حتي اگر از پاوه هم بروند اين ارتباط هاي كثير ادامه خواهد يافت. و من به عنوان دوست ايشان از توانائي ها و علاقه ايشان به آن دو شهرستان خبر دارم و اينكه ايشان هم با چه حلاوتي از آن ياد مي كنند.

  • شهروند. در تاریخ اردیبهشت 6, 1393 گفت:

    تغییر در هر عرصه ای لازم و بجاست.

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 6, 1393 گفت:

    فقط اقاي خدرويسى شايستگى فرماندار پاوه رو دارن از امام جمعه محترم تقاضا داريم گه مگه ايشون باهوش و زكاوت خود جلوى از دست دادن چنين فرد شايسته كه لياقت هاى خود رو ادوار گذشته ثابت نمودند رو بگيرند

  • قادري حسن ثلاث باباجاني در تاریخ اردیبهشت 6, 1393 گفت:

    متاسفم
    شماطوطي وار پيش ميرويد . درست است شما هم از خوان نعمت خدرويسي بهره برده ايد . ولي ا ين خبر توسط مراجع رسمي تكذيب شده است .