ج 31 فروردین 1403 ساعت 22:31

از طرح تله کابین و پارکینگ طبقاتی پاوه حمایت می کنیم/ مصوب شدن زمین برای پارکینگ طبقاتی در پاوه

از طرح تله کابین و پارکینگ طبقاتی پاوه حمایت می کنیم/ مصوب شدن زمین برای پارکینگ طبقاتی در پاوه

به گزارش سلام پاوه : رئیس شورای اسلامی شهر پاوه با بیان مصوب شدن طرح مشارکتی پارکینگ طبقاتی در صحن شورای شهر گفت : از سرمایه گذاران و طراحهای مشارکتی و هر طرحی که به توسعه شهر پاوه کمک کند حمایت می کنیم. شیرزاد صفری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت :مجری طرح […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس شورای اسلامی شهر پاوه با بیان مصوب شدن طرح مشارکتی پارکینگ طبقاتی در صحن شورای شهر گفت : از سرمایه گذاران و طراحهای مشارکتی و هر طرحی که به توسعه شهر پاوه کمک کند حمایت می کنیم.

شیرزاد صفری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت :مجری طرح و مجموعه تفریحی گردشگری تله کابین پاوه که برای ساخت پارکینگ طبقاتی از شورا و شهرداری درخواست همکاری داشت که در این زمین اعضای شورای شهر پاوه زمین پارکینگ فعلی شهرداری پاوه در میدان مولوی برای ساخت پارکینگ طبقاتی به صورت مشارکتی اعلام آمادگی و آن را مصوب کردند.

وی بابیان اینکه شورای شهر پاوه از طرحها و بخش خصوصیکه حاضر به سرمایه گذاری در پاوه می باشند حمایت می کند گفت : در راستای توسعه شهر پاوه و طرحهای مشارکتی اعضای شورای شهر پاوه از تمامی طرحها و حضور بخش خصوصی حمایت می کنند.

شاپور بایزیدی مجری طرح مجموعه تفریحی و گردشگری تله کابین پاوه اظهار داشت : خوشبختانه زمین فعلی پارکینگ شهرداری برای ساخت پارکینگ طبقاتی که از جمله بخشهای طرح تله کابین پاوه می باشد با همکاری شورا و شهردار محترم پاوه مصوب شد .

وی با بیان اینکه سه سرمایه گذار آماده همکاری در این زمینه هستند گفت : انتظار داریم سرمایه گذاران بومی در این طرح مشارکت کنند و برای اجرایی شدن آن اقدام کنند.