چ 29 فروردین 1403 ساعت 02:52

استعفای مدیر آموزش و پرورش روانسر/ دخالتها دومین مدیر آموزش و پرورش اورامانات را مجبور به استعفاء کرد

استعفای مدیر آموزش و پرورش روانسر/ دخالتها دومین مدیر آموزش و پرورش اورامانات را مجبور به استعفاء کرد

به گزارش سلام پاوه : امان اله فرجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر از سمت خود استعفاء داد. به گزارش اخبار واصله به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه و بر اساس شنیده ها امان اله فرجی که نزدیک به ۳۵ ماه سکاندار اداره آموزش و پرورش روانسر بود به دلیل دخالتهای خارج از مجموعه […]

به گزارش سلام پاوه : امان اله فرجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر از سمت خود استعفاء داد.

به گزارش اخبار واصله به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه و بر اساس شنیده ها امان اله فرجی که نزدیک به ۳۵ ماه سکاندار اداره آموزش و پرورش روانسر بود به دلیل دخالتهای خارج از مجموعه آموزش و پرورش و فشارهای جانبی از سمت خود استعفاء داد.امان اله فرجی

براساس این اخبار استعفای وی تحویل مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه داده شده است و قرار است پس از بررسی ها صورت گرفته نتیجه استعفای وی رسما اعلام شود.

فرجی در اول  اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ طی حکمی جانشین رحیم کرمی شد. اما در این چند روزه براساس شنیده ها بخاطر دخالتهایی خارج از آموزش و پرورش مجبور به استعفاء از سمت خود شد .

گفتنی است این دومین مدیر آموزش و پرورش در شهرستان های اورامانات است که بخاطر دخالتهای خارج از سازمان از سمت خود استعفاء می دهد.قبل ازاین نیز مدیر آموزش و پرورش جوانرود استعفاء داده بود و بنظر می رسد احتمال تغییر معاونین آموزش و پرورش شهرستان های اورامانات با دخالتهای خارج از سازمان به گوش میرسد.

4 پاسخ برای “استعفای مدیر آموزش و پرورش روانسر/ دخالتها دومین مدیر آموزش و پرورش اورامانات را مجبور به استعفاء کرد

  • ساناو در تاریخ اسفند 7, 1395 گفت:

    آقای فرجی درکنار مقام احترام هم دارند.

  • ناشناس در تاریخ اسفند 6, 1395 گفت:

    یکی به فریاد برسد …..کسی نیست که مانع این استعفا ی اجباری وتحت فشار بشه…

  • ناشناس در تاریخ اسفند 6, 1395 گفت:

    خیلی حیف شد خیلی.

  • ناشناس در تاریخ اسفند 6, 1395 گفت:

    خیلی متاسفم از این دخالت های بی جا که انسانی را به شخصیت وکمالات جناب آقای فرجی را مجبور به استعفا نمود.هدفشان از این کار چست؟مگه اصلا هم اندازه یا حتی نزدیک به آقای فرجی هست که سکان آموزش وپرورش را به عهده گیرد؟انسانی متدین،نجیب،آگاه ،دلسوز و بابرنامه که باوجدان کاری بالا خیلی کارها وامور را می توانستند انجام دهند اما متاسفانه نگذاشتند….