ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:10

خلق مناظر زیبا پس از سقوط بهمن در پاوه / گزارش تصویری

خلق مناظر زیبا پس از سقوط بهمن در پاوه / گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه:سقوط بهمن بعد از بارش های اخیر در شهرستان پاوه مناظر زیبا و چشم اندازهای بکر و منحصر به فردی خلق کرده که نمونه ای از آن را می توان در روستای ‘گلال’ در نزدیکی شهر پاوه دید. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:بسیاری از مردم طبیعت دوست پاوه […]

به گزارش سلام پاوه:سقوط بهمن بعد از بارش های اخیر در شهرستان پاوه مناظر زیبا و چشم اندازهای بکر و منحصر به فردی خلق کرده که نمونه ای از آن را می توان در روستای ‘گلال’ در نزدیکی شهر پاوه دید.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:بسیاری از مردم طبیعت دوست پاوه این روزها چشمایشان را برای نوازش به دل طبیعت سفید زمستانی می برند و از صحنه هایی که بعد از بارش برف و در اثر سقوط بهمن خلق شده، لذت می برند و عکس یادگاری می گیرند.

بازار عکس یادگاری و درست کردن آدم برفی این روزها در پاوه پوشیده از برف داغ است و در هر گوشه از این شهرستان می توان صحنه های بکری از طبیعت زیبای زمستان را با دوربین شکار کرد.

شهرستان چهار فصل پاوه همواره مملو از جاذبه های طبیعی و گردشگری است که در تمام فصول سال گردشگران و مسافران زیادی را به سوی خود فرا می خواند و هر چهار فصل این شهرستان، برای گردشگران جذاب است.

گفتنی است بهمنی که در دامنه کوه بزرگ آتشکده پاوه و در مابین ۲ روستای زیبا و گردشگری ‘گلال’ و ‘خانقاه’ در بخش مرکزی پاوه به وقوع پیوسته است هیچ گونه ضرر و زیانی وارد نکرده است.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قراردارد.

خبرنگار:محمد هادی زامیاد 

عکس:صهیب زربان

2 پاسخ برای “خلق مناظر زیبا پس از سقوط بهمن در پاوه / گزارش تصویری

  • ژینگه در تاریخ اسفند 1, 1395 گفت:

    سلام …. پیشنهاد جالبی هس….اگه اینکاروبکنن خیلی عالیه

  • ناشناس در تاریخ اسفند 1, 1395 گفت:

    گزارش جالبی بود خسته نباشید عرض می کنم خدمت گزارشگران محترم وزحمتکش انتظار داریم در فروردین ماه فرا خوانی داده شود که این نعمت الهی را مفت از دست ندهیم در این فراخوان مردم زحمت بکشند این برف را بپوشانند تا درفصل تابستان مردم بتوانند از این نعمت الهی بهره بیشتری ببرند