ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 05:10

فعالیتهای جمعیت پیشگیری از اعتیاد پاوه در ماه گذشته را تشریح کرد/عکس

فعالیتهای جمعیت پیشگیری از اعتیاد پاوه در ماه گذشته را تشریح کرد/عکس

به گزارش سلام پاوه:دبیر جمعیت پیشگیری از اعتیاد پاوه(ژیانه وه)فعالیتهای این انجمن مردمی را در یک ماه گذشته تشریح کرد. سعدی سپنجی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در راستای اهداف انجمن برای جامعه ای پاک و یا حداقل کم رنگ از اعتیاد در طی چند روز گذشته فعالیتهایی صورت گرفته است، ۱-برگزاری کارگاه در سطح […]

به گزارش سلام پاوه:دبیر جمعیت پیشگیری از اعتیاد پاوه(ژیانه وه)فعالیتهای این انجمن مردمی را در یک ماه گذشته تشریح کرد.

سعدی سپنجی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در راستای اهداف انجمن برای جامعه ای پاک و یا حداقل کم رنگ از اعتیاد در طی چند روز گذشته فعالیتهایی صورت گرفته است،

۱-برگزاری کارگاه در سطح استان با همکاری شوارای فرعی مبارزه با مواد مخدر استان برای دبیر های سمن های مرکز و شهرستانهای استان در مورد حمایت اجتماعی از زنان بهبود یافته توسط دبیر ژیانه وه برگزار شد.

۲-کارگاه پیشگیری از مواد دخانی و اعتیاد با همکاری اتاق اصناف در مورد پشگیری از سیگار،قلیان و مواد مخدر توسط اقای قاسم اسدی عضو هیئت مدیره ژیانه وه که مخاطبین از اصناف مختلف شهر بودند.در محل اتاق اصناف برگزار شد.

۳-کارگاه آسیب های اجتماعی با همکاری هنرستان ابتکار و هماهنگی مدیر محترم خانم طبیب زاده در مورد تغییر نگرش توسط دبیر جمعیت ژیانه وه برگزار گردید.۴٫معرفی کردن ۳ نفر از افراد مبتلا به اعتیاد به انجمن موفق و زحمت کش معتادان گمنام (NA)برای درمان و پاک شدن انها از اهریمن اعتیاد.

سپنجی افزود:جمعیت ژیانه وه برای فعال کردن کمیته بانوان به صورت مستقل از خانم های علاقمند و توانا جهت فعالیت و تشکیل کمیته دعوت بعمل می آورد،لذا خواهشمند است کسانی که علاقمند هستند در روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ می توانند به دفتر جمعیت که واقع در سه راهی اداره ارشاد طبقه پایین تر انجمن التیام می باشد مراجعه کنند و یا با شماره دفتر ۴۶۱۲۶۳۳۳ تماس حاصل فرمایند.

وی افزود:ازدوستان و همکاران خود در هیئت مدیره محترم آقایان قاسم اسدی،امیر حاتمی،خالد فرتاش،شاپور یوسفی،مهدی امینی،معتصم فارسی،محمد ابراهیمی،مربوط محمدی،دلشاد عزیزی و خانمها بیان احمدی و پرستو فرزد کمال تشکر و سپاس را دارم.

یک پاسخ برای “فعالیتهای جمعیت پیشگیری از اعتیاد پاوه در ماه گذشته را تشریح کرد/عکس

  • دانشگاهی در تاریخ بهمن 29, 1395 گفت:

    برگزاری کارگاهها در بحث پیشگیری تاثیر فوق العاده دارد .احسنت برهمت این انجمن موفق