ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:31

خروج آب شرب دو دهنه از چشمه های سراب هولی پاوه از مدار/ لزوم صرف جویی شهروندان در مصرف آب

خروج آب شرب دو دهنه از چشمه های سراب هولی پاوه از مدار/ لزوم صرف جویی شهروندان در مصرف آب

به گزارش سلام پاوه : مدیر آبفای شهری پاوه خبر داد: به دلیل بارش های اخیر در پاوه، دو دهنه از چشمه های سراب هولی که تامین کننده آب شرب شهر پاوه می باشد بدلیل عدم شفافیت و گل الود بودن آب شرب، از مدار توزیع خارج شد‌ند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر آبفای شهری پاوه خبر داد: به دلیل بارش های اخیر در پاوه، دو دهنه از چشمه های سراب هولی که تامین کننده آب شرب شهر پاوه می باشد بدلیل عدم شفافیت و گل الود بودن آب شرب، از مدار توزیع خارج شد‌ند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از بارشهای اخیر نزولات آسمانی در شهرستان پاوه و طی تماسهای شهروندان با خبر شدیم آب شرب محلاتی از سطح شهر گل آلود می باشد در این رابطه مهندس مرادی رئیس آبفای شهری پاوه توضیحاتی را ارائه داد. 

مهندس سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با اعلام این خبر اظهار داشت :جهت رفع این مشکل  شستشوی خطوط اصلی و مخزن ۵ هزار مترمکعبی سراب هولی پاوه را برای رفع گل آلود بودن آب انجام دادیم که وارد شبکه توزیع نشود و آب شرب مردم غیر شفاف نگردد.

وی اظهار داشت : در راستای ارتقاء سطح کیفی و رفع عدم شفافیت و گل آلود بودن ناشی از بارندگی اخیر و به منظور اطمینان از سلامت آب آشامیدنی،امروز بعداز ظهر مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی زون پست را شستشو دادیم.

مهندس مرادی در ادامه افزود: با شروع بارندگی های اخیر آب دو دهنه چشمه در محدوده سراب هولی که با پمپاژ به مخزن زون پست وارد می شد گل آلود شده بود پیدا کرده بود، از مدار خارج و مخزن و خطوط اصلی شستشو و پاک شدند.

وی گفت: شستشوی این مخزن  با حضور نماینده مرکز بهداشت و آزمایشگاه امور آبفا به منظور نظارت بر کیفیت و سلامت آب آشامیدنی صورت گرفت.

مهندس مرادی با اشاره به اینکه شتشوی مخازن و خطوط انتقال آب یکی از برنامه های امور آب می باشد تصریح کرد:عملیات شستشوی تاسیسات آبرسانی شهری به منظور ارتقاء کیفیت و رفع کدورت های اخیر صورت گرفت.

وی افزود: با باز نمودن شیرهای تخلیه، خطوط اصلی زون پست نیز شستشو گردید. ولی این احتمال وجود دارد مقداری اندک آب مانده در ته خط ها وجود داشته باشد  و به صورت جزئی غیر شفاف باشد که جای نگرانی نیست و به مرور و با تخلیه آب داخل شبکه رفع خواهد شد.

مدیر امور آبفای پاوه در پایان تصریح کرد: با تخلیه مخزن و شستشوی آن دو دهنه چشمه که در مجموع ۱۰ لیتر برثانیه آب داشتند و همچنین از مدار خارج کردن این دو دهنه، به این مقدار آب از تولیدی کاسته می شود و احتمال نوسان در برنامه توزیع وجود دارد. لذا از کلیه شهروندان محترم استدعی داریم باز هم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

4 پاسخ برای “خروج آب شرب دو دهنه از چشمه های سراب هولی پاوه از مدار/ لزوم صرف جویی شهروندان در مصرف آب

  • عرفان در تاریخ اسفند 1, 1395 گفت:

    خوردن آب پاوه سر در آوردن از انجام کلی آزمایش است باخوردن کلر پیش ازحد خدا آخر وعاقبت مارا به خیر کنند جوانروکه با یک چشمه کاوات به اندازه شهر ما مشکل نداردخوشحالی ما درخواب شده اب کاوات اب کاوات آخرجیره بندی هم مرزی دارد نه با این هم زمان دبه به دست خانه به خانه و…. شدیم کجایی فرد ….پیگری به دادمان برس چرا شهر خوب پاوه ام ؟؟؟؟؟؟؟؟ به این روز آقای اسلامی نیا از میلیارد گفت سکوت جانشین گردید بازهم جرا ؟،؟،،،،،،؟؟؟؟؟

  • جانباز شیمایی در تاریخ بهمن 30, 1395 گفت:

    مسول اداره آب افسوس می خورم که جانباز شدم که افراد ی مسول شوند که مردم آب گل آلوده نوش جان کن با پرسنل پشت میز نشین بی تفاوت به شهرونده حال زمستان است روز خوش مان در تابستان است ترا به خدا انتقالی بگیر ،خیالم راحت کن تا تابستان نیامده وکار پیمانکاری نتجیه گرفتار ی شهرونداست و.،،،اگر فامیل با شد

  • ناشناس در تاریخ بهمن 28, 1395 گفت:

    آب شامیدنی در پاوه هر چه باشد نوش جان ملاک اصلی صدور قبض سر سام آور از افراد کوله بر وبی در آمد می باشد آخر کی دیده مصرف آب هرچه بود به همان اندازه قبض فاضلاب صادر می شود پس مردم خوردنی ندارندعجب از قانون اداره آب وآیا دفع فا ضلاب توسط بخش خصوصی با تانکر جمع آوری میشود به حق فقط مسولین جهت مطالعه است نه اقدام

  • بي نام در تاریخ بهمن 28, 1395 گفت:

    سلام اب گل الود و بهترین زمان برای ماهیگیری!!!!!!!