پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:33

بارش بیش از یک متر برف در ارتفاعات شهرستان پاوه/محور پاوه به باینگان بازگشایی شد/عکس

بارش بیش از یک متر برف در ارتفاعات شهرستان پاوه/محور پاوه به باینگان بازگشایی شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه اعلام کرد،در پی بارشهای اخیر در شهرستان  تا به این لحظه در شهرستان پاوه از مرز ۷۰ میلیمتر گذشت. ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در پی سامانه بارشی آمار بارش اخیر در شهر پاوه تا کنون از مرز ۷۰ […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه اعلام کرد،در پی بارشهای اخیر در شهرستان  تا به این لحظه در شهرستان پاوه از مرز ۷۰ میلیمتر گذشت.

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در پی سامانه بارشی آمار بارش اخیر در شهر پاوه تا کنون از مرز ۷۰ میلیمتر و آمار تجمیعی به ۳۸۰ میلیمتر رسیده است.

وی با بیان اینکه محورهای برف گیر شاهد کولاک شدید هستیم گفت : در گردنه شمشی و هامنو و کل گویژ در بخش نوسود در حال حاضر کولاک شدید می باشد که به محض فروکش نمودن کولاک راههای ارتباطی به روستاهای مرزی دزآور و هانی گرمله بازگشایی میشوند.

شهریاری با بیان اینکه در راتفاعات شاهد بارش برف بیش از یک متر بودیم افزود: بارش برف اخیر در سه راهی شهداء بیش از ۱۵۰ سانتیمتر و در گردنه سریاس حدود ۴۰ سانتیمتر می باشد.که این بارشها عمدتا در شهر پاوه به صورت باران مشاهده شده و پیش بینی می شود بارش اصلی برف را طی امشب تا فردا در شهرستان  پاوه شاهد باشیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه اعلام کرد:عوامل راهداری با تمام توان و امکانات در حال بازگشایی و نمکپاشی محورهای مواصلاتی شهرستان هستند.و از شهروندان درخواست کرد از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی گفت:در محور پاوه به باینگان در پی بارشهای اخیر شاهد ریزش کوه  (در جاده روستای دودان )بودیم که پس از حضور عوامل راهداری این مسیر پاکسازی و بازگشایی شد.

ریزش کوه و مسدود شدن راە محور باینگان به روستای دودان

بازگشایی محور باینگان به روستای دودان با تلاش ماموران راهداری شهرستان پاوه

یک پاسخ برای “بارش بیش از یک متر برف در ارتفاعات شهرستان پاوه/محور پاوه به باینگان بازگشایی شد/عکس

  • اهل دزاور در تاریخ بهمن 30, 1395 گفت:

    سلام خدمت مهندس شهریاری ؛رییس اداره راه وترابری
    از تلاش وزحمات پرسنل آن اداره وپبگری حضرت عالی دراین مدت که هوا نا مساعد بود نگداشتببد لحظه ای جاده روستا بمان بسته بماند روستا نشینان صفر مرزی تنها نگداشتببد از طرف خود وتمام اهالی روستا ی دزاور قدر دان زحمات شما هستیم وبه خود می بالیم که چنین مسوول در منطقه ما وجود دارد ….