پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 10:14

معتمدین روستای دزآور در شهرستانهای مریوان و سرو آباد مشخص شدند

معتمدین روستای دزآور در شهرستانهای مریوان و سرو آباد مشخص شدند

به گزارش سلام پاوه:اولین نشست اهالی  روستای دزآور مقیم شهرهای مریوان و سروآباد در راستای کمک به رفع مشکلات روستای مرزنشین و جنگ زده دزآور و با حضور حداکثری با انتخاب معتمدین روستا برگزارشد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:اهالی روستای دزآور که قریب به ۵۰درصد آنها مقیم شهرهای مریوان و سروآباد هستند گردهم آمدند تا نسبت به وضعیت […]

به گزارش سلام پاوه:اولین نشست اهالی  روستای دزآور مقیم شهرهای مریوان و سروآباد در راستای کمک به رفع مشکلات روستای مرزنشین و جنگ زده دزآور و با حضور حداکثری با انتخاب معتمدین روستا برگزارشد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:اهالی روستای دزآور که قریب به ۵۰درصد آنها مقیم شهرهای مریوان و سروآباد هستند گردهم آمدند تا نسبت به وضعیت روستا و شرکت تعاونی دالانی مرتع زاور تبادل نظر کرده و معتمدین روستا دزآور ساکن در شهرستانهای مریوان و سرو آباد را تعین کنند.

پس از بررسی نظرات و بیان دیدگاهها و همفکری و نظارت و مشورت نسبت به معرفی نمایندگان معتمدین اهالی زاور ساکن در شهرهای پاوه و مریوان تبادل نظر صورت گرفت  که در پایان و برابر شور جمعی آقایان:

۱-نعمت الله نعمتی-رئیس۲-صاحب صمدی-نائیب رئیس۳-کاکابرا نیکرفتار-دبیر۴-همایون محمدنژاد-روابط عمومی۵-فاروق کریمی-سخنگو جهت معرفی نمایندگان معتمدین زاور درشهرهای مریوان وسروآباد انتخاب شدند.

گفتنی است روستای مرزی دزآور از توابع بخش نوسود از شهرستان پاوه می باشد که از روستا های جنگ زده و محروم و در نقطه صفر مرزی قرار دارد که ساکنانش در طول دوران جنگ تحمیلی آوره شدند.

ارسال خبر:همایون محمدنزاد

یک پاسخ برای “معتمدین روستای دزآور در شهرستانهای مریوان و سرو آباد مشخص شدند

  • همشهری در تاریخ بهمن 25, 1395 گفت:

    ده سوو گردوو زاوری وه بونه کاره کشا فره وه ش بی