پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 03:58

تجهیز ۳۰ سایت تلفن همراه به فناوری ۳G و ۴G در پاوه/رفع اختلالات تلفن همراه تا دو روز دیگر

تجهیز ۳۰ سایت تلفن همراه به فناوری ۳G و ۴G در پاوه/رفع اختلالات تلفن همراه تا دو روز دیگر

به گزارش سلام پاوه : مدیر شرکت مخابرات پاوه اعلام کرد: اختلالات شبکه موبایل همراه اول را ناشی از تجهیز ۳۰ سایت تلفن همراه در اپراتور همراه اول در شهرستان پاوه دانست. زین الدین شیلانان در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : اپراتور همراه اول در راستای ارتقای فن آوری و توسعه خدمات […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر شرکت مخابرات پاوه اعلام کرد: اختلالات شبکه موبایل همراه اول را ناشی از تجهیز ۳۰ سایت تلفن همراه در اپراتور همراه اول در شهرستان پاوه دانست.

زین الدین شیلانان در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : اپراتور همراه اول در راستای ارتقای فن آوری و توسعه خدمات خود در یک برنامه زمانبندی خاص از ابتدای سال اقدام به تعویض و تجهیز  امکانات و سایتهای فرسوده و قدیمی در سطح استان نموده است که این موضوع نیز در شهرستان پاوه شروع شده است.

وی گفت : پروژه تجهیز و تعویض سایتهای تلفن همراه اول به فناوری ۳Gو ۴G در شهرستان پاوه از ۱۵ روز گذشته از روستای هانه گرمله آغاز شده است و در حال حاضر این موضع  در سطح شهرستان پاوه ادامه دارد.

مدیر شرکت مخابرات شهرستان پاوه افزود : در مجموع نزدیک به ۱۷ سایت در سطح شهرستان تجهیز و توسعه یافته است و به تبع این عملیات باعث اختلالاتی در صدا (ویس) مشترکان همراه در سطح شهر پاوه شده است که در دو روز آینده این اختلالات با تعویض کامل سایتها در سطح شهر پاوه رفع خواهد شد.

شیلانان سپس گفت : در بحث دیتا و تقویت و راه اندازی ۳Gو ۴G در سطح شهرستان پس از اتمام تعویض سایتها به احتمال فروان از ۱۵ اسفند ماه شاهد فعال شدن و ارتقای کیفیت دیتای اپراتور همراه اول خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در شهر پاوه ۶ سایت تلفن همراه موجود است گفت : اختلالات بوجود آمده در اپراتوار همراه اول ناشی از تعویض و تجهیز سایتهای تلفن همراه به فناوری ۳Gو ۴G می باشد که تا به حال در سطح شهر ۵ سایت تعویض شده است.

شیلانان افزود : با پیگیری های صورت گرفته یک سایت دیگر برای رفع مشکلات آنتن دهی شبکه تلفن همراه در نظر گرفته شده است که این موضوع با در نظر گرفتن زمینی در مابین سالن های ورزشی  اداره تربیت بدنی و آموزش و پرورش در فاز اجرا قرار گرفته است و  با راه اندازی آن مشکل آنتن دهی چند نقطه شهر پاوه را که باعث گلایمندی  برای شهروندان شده بود  حل خواهد کرد.

مدیر شرکت مخابرات پاوه تعویض و تجهیز سایتهای شهرستان را با هزینه ۹۰ میلیارد ریال پیش بینی کرد و گفت : تعویض هر سایت ۲۷۰۰ میلیون ریال هزینه برای اپراتور همراه اول در بر خواهد داشت.

وی ادامه داد: تاکنون تجهیزات سایت روستاهای هانی گرمله، کله چنار، نودشه یک و دو، تپه نوسود، نیسانه، نروی، ایستگاه نوریاب، کمربندی پاوه، پارک شهید کاظمی، تپه دوریسان، شمشیر، سریاس، بانه وره و زردویی ، دشه ، بلوار جانبازان و … تعویض و نوسازی شده اند.

4 پاسخ برای “تجهیز ۳۰ سایت تلفن همراه به فناوری ۳G و ۴G در پاوه/رفع اختلالات تلفن همراه تا دو روز دیگر

  • ناشناس در تاریخ بهمن 26, 1395 گفت:

    خدمت دوست ناشناس عزیز که در ارتباط با فرهنگیان و زمین شهری پرسیده بودند باید عرض شود که سایت جدید در حد فاصل اداره راه و اداره برق پیش بینی و مراحل استانی به پایان رسیده و به محض تایید نهایی از سوی شرکت ارتباطات سیار مخابرات ایران عملیات نصب وراه اندازی شروع خواهد شد. در زمینه مربوط به حوزه بخش باینگان به عرض میرساند که عملیات نوسازی تجهیزات سایتهای زردویی بانه وره سریاس به اتمام رسیده و مابقی سایتها که شامل خود شهر باینگان ساتیاری دودان و تین میباشد آن شاالله تا پانزده روز آینده انجام خواهد شد. لازم به توضیح است که در این برگردان ارتقا دیتای بخشها و روستاهای تابعه شهرستان از ابتدای سال شروع خواهد شد ولی ارتقای شش سایت شهر پاوه تا پانزده اسفند به اتمام خواهد رسید.

  • شاهو در تاریخ بهمن 25, 1395 گفت:

    بخدا اخرش این وعدهای مسئولین قلب ضعیف این مردم بیچاره را از کار می اندازند اخر دوستان در شرکت مخابرات کدام شرکت از نفت وگاز تا تولیدی یک هزارم مخابرات درآمد داره این گونه مردم را سرکار میندازین اینترنت وتلفن همراه کردستان عراق را با خودمان مقایسه اون وقت میدونیم چقد بوبختیم

  • ناشناس در تاریخ بهمن 24, 1395 گفت:

    لطفا فکری هم به اینترنت محله فرهنگیان و بسیجیان بکنید اینجا اصلا دیتای موبایل کار نمیکنه .با تشکر

  • فاروق خسروی در تاریخ بهمن 24, 1395 گفت:

    سلام باز جای باینگان را خالی میلینیم چطوری هستش باینگان در این موارد نبود اما زردویی و جاهای دیگر در بخش باینگان وجود داشت
    جای خالی یک اینترنت خوب و یک تلفن همراه خوب با کیفیت مطلوب همواره حس شده که امید می رود با تعویض و نو سازی بیتی اسها این مشکل رفع شود با سپاس فراوان