پ 09 فروردین 1403 ساعت 12:15

پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همه مردم و بویژه نسل جوان است

پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همه مردم و بویژه نسل جوان است

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش باینگان در جشن انقلاب در دبیرستان حضرت امام خمینی(ره)بانه وره گفت: پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همه مردم و بویژه نسل جوان است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:حبیب اله مستوفی امروز شاهد دو عید مبارک و میمون هستیم.عید اول،عید بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش باینگان در جشن انقلاب در دبیرستان حضرت امام خمینی(ره)بانه وره گفت: پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همه مردم و بویژه نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:حبیب اله مستوفی امروز شاهد دو عید مبارک و میمون هستیم.عید اول،عید بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان مهم ترین حادثه قرن به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی،حضرت امام راحل(ره) است که با همراهی و اتحاد آحاد ملت و بویژه دانش آموزان،دانشجویان و جوانان رقم خورد و عید دوم موفقیت دانش آموزانی است که در عرصه های مختلف درسی و فرهنگی،تلاش و کوشش وافر داشته و امروز مورد تقدیر قرار می گیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در ادامه با اشاره به ظلم های دوران ستم شاهی گفت:به ستوه آمدن مردم از دست بی عدالتی های رژیم پهلوی و رسیدن به نقطه انفجار،حرکت های خودجوش مردمی به رهبری روحانیت را در پی داشت و پیروزی انقلاب حاصل تلاش و کوشش مردم مسلمان ما و بویژه دانش آموزان،دانشجویان و نسل جوان است و بنابراین پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همه مردم و بویژه نسل جوان است.

وی خطاب به دانش آموزان گفت:شما دانش آموزان عزیز،چشم و چراغ جامعه و سازندگان آینده هستید و تلاش امروز شما،آینده ساز شماست که به تعبیر مولانا ” این جهان کوه است و فعل ندا //سوی ما آید نداها را صدا “.که “تفکر،توکل،تحرک”سه اصل مهم و موفقیت آمیز در زندگی هر دانش آموزی است.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان در پایان با تقدیر از مشارکت های همه جانبه اولیاء در عرصه های مختلف مالی و غیر مالی،از تلاش های اعضای انجمن های اولیا و مربیان این آموزشگاه و سایر مدارس منطقه تشکر و قدردانی نمود.

فریدن غفار زاده مدیر آموزشگاه نیز در ادامه،گزارشی از وضعیت جاری مدرسه در زمینه های آموزشی،پرورشی و مالی ارائه نمود.

در ادامه این آیین علاوه بر اجرای برنامه های متنوع و شاد از جمله اجرای دکلمه،سرود و قرائت شعر و مقاله از ۳۲ نفر دانش آموز ممتاز در عرصه های درسی ، فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر با اهدای هدایا و لوح سپاس، تقدیر شد.که بخشی از هدایای این برنامه از سوی یکی از اعضای انجمن اولیا و مربیان به نام محسن پیکری تقبل شده بود.

2 پاسخ برای “پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همه مردم و بویژه نسل جوان است

  • ناشناس در تاریخ بهمن 24, 1395 گفت:

    مدیر محترم سایت خسته نباشی این مراسم شهر بانه وره بوده چه ربطی به باینگان داشته لطفا اصلاح فرمایید

  • فاروق خسروی در تاریخ بهمن 24, 1395 گفت:

    عرض سلام ادب و احترام راستی یه سؤال واسه من پیش اومده کسی هست جوابشا بده؟؟؟؟؟ در بخش باینگان چرا منزل مسؤولین در بین مردم و در جایی که مردم زندگی می کنند نیست؟؟؟؟ مطلب بعدی اینکه در روز جمعه یه سری از حرفایی را که رییس محترم آموزش پرورش فرمودند جمعه نیز بخشدار مطرح کردند راستی هفته هفت روزه آقای بخشدار هشت روزش در باینگان نیستش آنوقت شماهایی که در همین الانی که همه چیز در آرامش هست سرکارتان نیستید چگونه جمعه به سر کار برای پیمایش راه آمدید
    و چگونه در وقت خطر مردم رویتان حساب کنند
    و اما سؤال مهم که همه مسؤولین ازش دم می زنند پاسداری انقلاب به وسیله مردم
    مگر مسؤولین برای مردم چه کرده اند که از مردم توقعات بالایی دارند
    امروزه که ما از حکومت های پیشین داریم به هر نحوی سخن می رانیم آیندگان نیز در مورد ما سخن خواهند راند