ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:23

تشریح مشکلات شهر بانه وره در حضور استاندار کرمانشاه توسط رزگار میرانی

تشریح مشکلات شهر بانه وره در حضور استاندار کرمانشاه توسط رزگار میرانی

به گزارش سلام پاوه : رزگار میرانی رئیس شورای شهرستان پاوه و نائب رئیس شورای شهر بانه وره صبح امروز در آئین افتتاح دو طرح بهداشتی و ورزشی در شهر بانه وره با حضور استاندار کرمانشاه در سخنانی به تشریح مشکلات این شهر پرداخت و با قول مساعد استاندار برای رفع و پیگیری آنها روبرو شد که […]

به گزارش سلام پاوه : رزگار میرانی رئیس شورای شهرستان پاوه و نائب رئیس شورای شهر بانه وره صبح امروز در آئین افتتاح دو طرح بهداشتی و ورزشی در شهر بانه وره با حضور استاندار کرمانشاه در سخنانی به تشریح مشکلات این شهر پرداخت و با قول مساعد استاندار برای رفع و پیگیری آنها روبرو شد که متن سخنان آقای میرانی اینچنین است:

سلام و صلوات نثار روح پیامبر عظیم شان اسلام، شهدای صدر اسلام و درود و سلام بر ارواح طیبه و تابناک شهیدان ۸ سال دفاع مقدس و امام شهیدان و شهیدان این خطه و دیار و با آرزوی طول عمر باعزت مقام معظم رهبری و توفیقات روزافزون دولت مردان دولت تدبیر و امیدعلی الخصوص جناب آقای دکتر روحانی.

سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن بر همه ی ملت شریف ایران و حضار گرامی تبریک عرض می نمایم.

حضور استاندار محترم، معاونین محترم، مدیران کل و هیات همره، فرماندار محترم و خدوم، ماموستا ملاقادرقادری امام جمعه ارزشمند شهرستان پاوه، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای محترم شوارای اداری شهرستان، شوراهای اسلامی شهرستان، شهر و روستا، شهرداران و بخشداران به دیار ماندگار دوران دفاع مقدس، شهر مقاوم بانه وره خیر مقدم عرض می نمائیم.

جناب آقای استاندار شهر بانه وره از جمله شهر های تازه تاسیس استان کرمانشاه و شهرستان پاوه است. این شهر با جمعیتی بیش از ۴ هزار نفر حاصل تجمیع ۲۲ روستای نوار مرزی است که در اثر جنگ تحمیلی ۸ سال دفاع مقدس آواره شده و در این مکان سکونت گزیده اند. مردم مرزدار این دیار با تقدیم ۵۰ شهید والامقام و ۴۰ جانباز و ۵ نفر آزاده و ۳۰۰ نفر پاسدار رسمی و بسیجی دوران دفاع مقدس دین خود را به نظام، انقلاب و ایران اسلامی ادا نموده اند. و چه نیکو در چند سال اخیر دولت محترم تدبیر و امید جواب این مردم همیشه در صحنه را باخدمات ارزنده و زیرساختی داده اند.

مزید استحضار حضرتعالی با وجود نماینده شایسته دولت تدبیر و امید جناب آقای ایده پور، به حق با تدبیر و ایده نسبت به رفع تنگناها و عمران و آبادانی شهرستان و شهر بانه وره نهایت تلاش و زحمات را داشته اند. گواه این ادعا رضایتمندی حداکثری مردم از خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در ۳ سال اخیر با عمران و آبادانی در زمینه های زیر ساختی، شهرسازی، بهداشتی، فرهنگی و ورزشی می باشد. بار دیگر نهایت تقدیر و تشکر از حضرتعالی و هیات همراه به دلیل حضور گرمتان در سرمای زمستان شهر بانه وره، شهر شهیدان را داریم.

جناب آقای استاندار رسم این شهر و این مردم مهمان نوازی است و تکریم و احترام مهمان از ویژگی های مردم خونگرم این دیار است. با وجود مشکلات و تنگناهای دولت در چند سال اخیر ما هم همراه دولت و در کنار دولت هستیم و خواهیم بود و ان شاء الله در انتخابات آینده مردم عزیز این شهر با حضور حداکثری در انتخابات شوارای اسلامی و ریاست جمهوری بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، امام (ره)، شهیدان و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات دولت تدبیر و امید در ۳ سال اخیر بر هیچ کس پوشیده نیست اما با توجه به ظرفیت های این شهر همچون توپوگرافی مناسب،دسترسی به راه های ارتباطی ، مهاجرپذیر بودن، دارا بودن جمعیت جوان تحصیلکرده و پتانسیل های فراوان، جهت توسعه نیاز به توجه ویژه ای دارد.

مردم این شهر با مسائل و مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم میکنند که به طور کلی با اولویت شامل:

۱- توجه ویژه به مشکلات آموزشی با توجه به کمبود فضای آموزشی نسبت به جمعیت شهری

۲- لزوم توجه به شهرداری تازه تاسیس شهر بانه وره با توجه به درآمد پایدار شهر و هزینه های فعالیت های عمرانی

۳- لزوم توجه به ورودی شهر با توجه به حادثه خیزبودن و اصلاح هندسی رمپ ورودی شهر

۴- تامین آب شرب مورد نیاز شهر که از مشکلات عمده و اساسی شهروندان می باشد.

۵- و از همه مهمتر توجه ویژه به مرز فوق العاده استراتژیک دروله – کلور امامی که دارای پتانسیل فراوانی در زمینه های تجاری، توریستی، کشاورزی و دامداری می باشد، اما متاسفانه با گذشت ۳۸ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دلیل سخت گیری های فراوان هنگ مرزی، مرزداران شجاع و غیور آن خطه هنوز نتوانسته اند از این پتانسیل بهره مند گردند، لذا از استاندار محترم، محبوب،توانمند و توسعه گرای استان خواهشمندیم بازدید از این منطقه را در دستور کار خویش قرار دهند.

امیدواریم ان شاء الله مورد عنایت حضرتعالی و هیات همراه قرار خواهد گرفت.