پ 09 فروردین 1403 ساعت 13:42

راهپیمایی۲۲ بهمن در شهر های نودشه و نوسود برگزار شد/تصاویر

راهپیمایی۲۲ بهمن در شهر های نودشه و نوسود برگزار شد/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:مراسم روز ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز در نودشه همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم نودشه برگزار گردید، به گزارش خبرنگار سلام پاوه:امام جمعه شهر نودشه ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرصلابت و کثیر شهروندان نودشه ای ،انقلاب اسلامی ایران را مهمترین حادثه قرن بیستم […]

به گزارش سلام پاوه:مراسم روز ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز در نودشه همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم نودشه برگزار گردید،

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:امام جمعه شهر نودشه ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرصلابت و کثیر شهروندان نودشه ای ،انقلاب اسلامی ایران را مهمترین حادثه قرن بیستم دانست.

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی افزود:امام خمینی(ره)یکی از تاثیرگذارترین اشخاصی دانست که با انقلاب خود توانست مقدمات انقلابهای دیگر به ویژه در جهان اسلام را که بیداری اسلامی و قیام های انتفاضه است بوجود آورد.

مبارکشاهی شمه ای از دست آوردهای اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی،سیاسی،فناوری و آموزشی را یاد آور شد و افزود:امروز جهان،ایران را نه بعنوان ژاندارم منطقه که از سوی ابر قدرت ها به این امر گماشته باشند،آنچنان که در دوران ستم شاهی بود بلکه بعنوان یک قدرت بزرگ و تاثیر گذار می شناسند.

امام جمعه نودشه از دانش آموزان خواست تا با یادگیری و دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی ایران دشمنان را از نفوذ مأیوس کنند،

در این مراسم گروه سرود دبستان سمیه نیز سرود ای ایران را به زیبایی اجرا نمودند.

به گزارش سلام پاوه : مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور مسئولین ، فرهنگیان ، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در شهر نوسود با شکوه خاصی برگزار گردید .

مصطفی زاده بخشدار نوسود ضمن تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تقدیر و تشکر از حضور گرم مسئولین ، فرهنگیان ، دانش آموزان و تمامی اقشار مختلف جامعه در این راهپیمایی بیان داشت :که ملت شریف شهر های نوسودو نودشه بار دیگر به حضور بی نظیر خود در راه  پیمایی ۲۲ بهمن عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان انقلاب و نظام کشیدند .

وی امنیت امروز ایران اسلامی را حاصل تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب ، وحدت کلمه ، خون شهدا و حضور همیشگی مردم در تمامی صحنه های انقلاب دانست .

مصطفی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به بیان دستاورد های انقلاب اسلامی پرداخت و رشد کشور را در تمامی زمینه های اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی چشمگیر بیان نمود و حضور پرشور مردم را امروز در سراسر ایران اسلامی سرمایه اجتماعی مهم برای انقلاب  اسلامی دانست .

بخشدار نوسود در بخش پایانی سخنان خود به انتخابات پیش رو  ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا اشاره داشتند و حضور و مشارکت مردم  را بار دیگر در این صحنه مهم خواستار شد. 

یک پاسخ برای “راهپیمایی۲۲ بهمن در شهر های نودشه و نوسود برگزار شد/تصاویر

  • علی ..ل در تاریخ بهمن 22, 1395 گفت:

    افرین بر این حضور سبز وپرشور در نقطه مرزی نوسود ونودشه