ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:08

استاندار کرمانشاه : پاوه عزیز دُردانه کشور است

استاندار کرمانشاه : پاوه عزیز دُردانه کشور است

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه و هیئت همراه صبح امروز با استقبال مسئولین وارد شهرستان پاوه شد و همراه با مردم مرزدار شهرستان پاوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کرد و در جمع آنها به سخنرانی پرداخت. استاندار کرمانشاه در تجمع مردم شهید پرور پاوه اظهار داشت : خداوند را شاکرم که […]

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه و هیئت همراه صبح امروز با استقبال مسئولین وارد شهرستان پاوه شد و همراه با مردم مرزدار شهرستان پاوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کرد و در جمع آنها به سخنرانی پرداخت.

استاندار کرمانشاه در تجمع مردم شهید پرور پاوه اظهار داشت : خداوند را شاکرم که در این روز یوم الله در جمع مردم بزرگوار ، انقلابی ، میهن دوست و وفادار و شهید پرور پاوه حضور پیدا کردم .

اسدالله رازانی با درود به روح پرفتوح امام و شهیدان و بخصوص شهیدان این خطه گفت : خداوند کریم در قرآن می فرماید نعمتهای خداوند را پاس بداریم و با نگاهی به تاریخ کشور به عظمت نعمت انقلاب اسلامی اشاره داشت و این انقلاب را پایان بخش حکومت استبدادی ۲۵۰۰ ساله و خودکامه شاهنشاهی دانست و قدر دانی از نعمت انقلاب اسلامی را وظیفه دانست.

وی حاکمیت اسلام ، مردمی بودن و اتکا به رای مردم ، وحدت و …را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت : امروزه رای مردم در انتخاب تمامی ارکان نظام نقش دارد و انقلاب اسلامی متکی به رای مردم است. و برگزاری آزادنه انتخابات این انقلاب را از مردمی ترین انقلاب های دنیا کرده است.

استاندار کرمانشاه سپس به اقدامات دولت و طرحهای در نظر گرفته برای شهرستان پاوه اشاره داشت و گفت : ثبت پاوه و اورامانات به عنوان اثر طبیعی جهانی در یونسکو که با رایزانی سازمان گردشگری و وزارت راه و شهرسازی این موضوع دنبال شده است و  این طرح ارائه و انجام می شود و این منطقه به عنوان اولین منطقه به عنوان اثر طبیعی و جهانی ثبت خواهد شد.

وی افزود : در این سفر به موضوعات مختلف شهر مورد بررسی قرار می گیرد برای حل مشکلات این شهر برنامه های خاصی صورت خواهد گرفت برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ، توسعه مرز ، چهار بانده کردن جاده کرمانشاه به روانسر و روانسر به پاوه  برنامه های خاصی صورت گرفته است که روز گذشته وزیر محترم راه و شهرسازی نیز درر استان حضور داشتند و تصمیماتی اتخاذ شد.برای رفع مشکل آب شرب این شهر و تسریع پروژه های مربوطه برنامه های خاصی امروز صورت میگیرد ، بررسی وضعیت کمربندی این شهرستان و… نیز در دستور کار و برنامه ریزی قرا دارد.

استاندار کرمانشاه در پایان ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم پاوه گفت : پاوه عزیز دردانه  این کشور هست و ان شا الله عزیز دردانه خواهد ماند و بر مردم پاوه درود فرستاد.

5 پاسخ برای “استاندار کرمانشاه : پاوه عزیز دُردانه کشور است

  • سعیدیانی در تاریخ بهمن 26, 1395 گفت:

    از تشریف فرمایی جناب استاندار به شهر پاوه خوشحال هستیم و خیر مقدم عرض می کنیم، اما خواهشمند است زیرساختهای لازم و امکانتی که برای یک شهری که دردانه اش خوانده ای با بقیه شهرهای مرکزی ایران مقایسه ای به عمل آورد آیا نیمی از این شاخصه ها با شهر معیار خودتان برابری می کند؟ پاوه آمادگی این را دارد که توسعه یافته شود زیرا از نظر شاخصهای ارزشی و فرهنگی، پتانسیل آن را دارد اما اگر دولتمردان نخواهند هرگز « دردانه » نخواهد شد و تبعات منفی زیادی هم در پی آن می آید.

  • سنوگرافی در تاریخ بهمن 23, 1395 گفت:

    شهر دور دانه یه دستگاه سنوگرافی نداره میگه برو دو ماه دیگر نوبت میرسه دور دانه

  • هومن آژند در تاریخ بهمن 22, 1395 گفت:

    جناب استاندار به شهر در دونه خوش آمدید به شهری که ایست و بازرسی ورودی شهرستانش هنوز بوی دوران جنگ میدهد و باید از بین موانع نصب شده ماشینت را از روی دولاستیک رد کنی !? به شهری که زندگی با بدترین شرایط دارد میگذرد و حیف از نام زندگی . به شهری که منبع درآمدش شده کوبه برى و آن هم به لطف ایست بازرسى دواب و جلوگیری از عبور و مرور حتی انسانها توسط نیروی انتظامی که وظایف خیلی مهمترى از این موضوع دارن به سختی امکان پذیر است?!به شهری که روسای اداراتش فقط و فقط با رانت مدیران کلشان و با حداقل مدرک تحصیلی به اریکه قدرت تکیه زده اند و خون مراجعانشان را در شیشه کرده اند و آنقدر مار خورده اند که افعی شده اند.به شهری که فقط از شهر بودن نامش را به یدک می کشد و جاده اش، سدداریانش،آب هانی کوانش ،جای خالی کارخانه اش ،مرزش که رفتن به انجا به لطف مسئولین محترم به رویا تبدیل میشود عمق فاجعه شهری را بر پرده سینمای زندگی ترسیم کرده است خوش آمدید.پس شما را به خداوند قسم یا این شهر را به زندگی برگردانید یا ما را از زندگی در چنین شهری با این همه خوشی رها کنیدو درجه دوردانه را از روی شانه های خسته و بی رمق این شهر بردارید.

  • سلام در تاریخ بهمن 22, 1395 گفت:

    عزیز دردانه این وضعیتش باشه بدا به حال بقیه شهرا
    عزیز دردانه !…

  • ناشناس در تاریخ بهمن 22, 1395 گفت:

    اول آقای استاندار محترم عزیز دردونه فقط با حرف نمیشود شما یک ترازو بیاورید زحمات ومقاومت این شهر وشهروندانش را در یک کفه وخدمات دولت مردان را در کفه دیگر دیگه مطمن میشویم پاوه عزیز دردونه هست یا نه