پ 30 فروردین 1403 ساعت 09:14

شکوه حضور مرزداران پاوه از باینگان تا روستای مرزی هانه گرمله در راهپیمایی امروز/ گزارش تصویری

شکوه حضور مرزداران پاوه از باینگان تا روستای مرزی هانه گرمله در راهپیمایی امروز/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن، مردم مرزدار و انقلابی شهرستان پاوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج شکوه و عظمت همدلی و همزبانی و مشارکت را به نمایش گذاشتند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مردم مرزدار و غیور شهرستان پاوه همگام و همصدا با سایر هموطنان ایران اسلامی، ندای […]

به گزارش سلام پاوه : همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن، مردم مرزدار و انقلابی شهرستان پاوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج شکوه و عظمت همدلی و همزبانی و مشارکت را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مردم مرزدار و غیور شهرستان پاوه همگام و همصدا با سایر هموطنان ایران اسلامی، ندای مرگ بر امریکا سر دادند و با حضور بی نظیر خود حماسه ای دیگر خلق کردند.

مردم پاوه با تجمع در میدان شهدا در صفوفی منسجم و به هم فشرده در حالی که استاندار کرمانشاه ، امام جمعه، فرماندار شهرستان پاوه در پیشاپیش آن ها حرکت می کردند با فریادهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل تنفر و انزجار خود را از امریکای جهانخوار و رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.

تصاویری از راهپمایی ۲۲ بهمن در پاوه

 

 

در باینگان نیز مراسم مشابهی برگزار شد

تصاویری از این مراسم

گزارش راهپیمایی در روستای مرزی هانه گرمله

مردم شهید پرور و انقلابی روستای مرزی هانی گرمله در نقطه صفر مرزی با حضور گسترده ی خویش در راهپیمایی امروز ،سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
عثمان امین نیا رئیس شورای اسلامی روستای هانی گرمله در این باره گفت :اقشار مختلف مردم علی الخصوص جوانان برومند باحضور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و به یاوه گویان غربی اعلام کردند که ما مرزنشینان همانند گذشته آماده دفاع از مرزهای کشورمان هستیم.

در پایان مراسم ، راهپیمایان با تکبیرهای رسا بند بند قطعنامه راهپیمایی را مورد تاکید قرار دادند.

ارسال خبر : متین فتح الهی