ج 31 فروردین 1403 ساعت 05:36

پنج طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان پاوه به بهره برداری رسید

پنج طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان پاوه به بهره برداری رسید

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پنج طرح تولیدی و خدماتی با ۱۵میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعتبار روز پنجشنبه در این شهرستان به بهره برداری رسید. پرویز ایده پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح های افتتاح شده شامل مرغداری گوشتی ۲۰ […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پنج طرح تولیدی و خدماتی با ۱۵میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعتبار روز پنجشنبه در این شهرستان به بهره برداری رسید.

پرویز ایده پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح های افتتاح شده شامل مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای، برق رسانی، سرسرای ورزشی، ساختمان پایگاه مقاومت بسیج و پرواربندی گوساله ۸۰ رأسی است.

فرماندار پاوه گفت: امروز همچنین کلنگ آغاز عملیات اجرایی دو طرح پرورش ماهی سردآبی با ظرفیت ۶۰ تن ماهی قزل آلا در سال و ۹ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال بار به زمین زد.

وی اظهار کرد: با اجرای این طرحها ۱۲ نفر مشغول بکار خواهند شد.

فرماندار پاوه با اشاره به خدمات عمومی دولت در روستاها و ایجاد زیرساخت های لازم همچون آب، برق، راه و مدرسه گفت: تکمیل کننده خدمات دولت در روستاها که می تواند موجب ماندگاری روستاییان شود ایجاد منابع درآمدی است.

ایده پور افزود: اگر نتوانیم برای مردم در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنیم همه خدمات و زیرساخت های ایجاد شده در روستا از بین خواهد رفت زیرا کسی در روستا نخواهد ماند تا از این خدمات بهره بگیرد.

وی مهمترین برنامه و اهداف دولت را در برهه کنونی ایجاد اشتغال در روستاها عنوان کرد و گفت: ما اعتقاد داریم که توسعه باید از روستاها آغاز شود.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار: محمدهادی زامیاد

یک پاسخ برای “پنج طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان پاوه به بهره برداری رسید

  • بازنشسته در تاریخ بهمن 22, 1395 گفت:

    سلام جناب آقای اید ه پور فرماندارمحترم پس کی وچه وقت وچه زمان درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان پاوه که کلنگ زنی آن حدود ۳سال پیش به زمین زده شد عملیات ساخت آن کی شروع میشود باتشکر ازمدیر سایت سلام پاوه