پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 11:15

هویت دینی و بصیرت انقلابی در دبیرستان حضرت فاروق اعظم پاوه برگزار گردید/عکس

هویت دینی و بصیرت انقلابی در دبیرستان حضرت فاروق اعظم پاوه برگزار گردید/عکس

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و تجلیل از دانش آموزان برتر دبیرستان حضرت فاروق اعظم(رض)که با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی بسیج سپاه ناحیه پاوه و معاونت پرورشی مدیریت آموزش وپرورش و جمعی از اولیای دانش آموزان،معلمان و کارکنان و دانش آموزان دبیرستان متوسطه اول چهار شنبه ۲۰بهمن ۹۵ در […]

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و تجلیل از دانش آموزان برتر دبیرستان حضرت فاروق اعظم(رض)که با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی بسیج سپاه ناحیه پاوه و معاونت پرورشی مدیریت آموزش وپرورش و جمعی از اولیای دانش آموزان،معلمان و کارکنان و دانش آموزان دبیرستان متوسطه اول چهار شنبه ۲۰بهمن ۹۵ در محل سالن فرشتگان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی،عبدالهی فر مدیر آموزشگاه حضرت فاروق اعظم(رض)ضمن خیر مقدم خدمت مهمانان گرامی حضور آنان را در بین دانش آموزان ارزشمند توصیف نمود.

وی ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر گزارشی از اقدامات انجام گرفته در مدرسه و پیشرفت تحصیلی علمی،پرورشی و ورزشی به دست آمده را ارائه داد و کسب این نتایج را مرهون زحمات و تلاش همکاران،دبیران و مساعدت اولیاء و تلاش خود دانش آموزان مدرسه دانست.

حجت الاسلام غلامی نماینده ولی فقیه در بسیج سپاه ناحیه پاوه ضمن تبریک ایام دهه فجر توجه ویژه ای به آرمانهای شهدا و تداوم راه آنها را مسئولیت مهم جامعه بخصوص فرهنگیان و دانش آموزان دانست.

وی کلیه دانش آموزان را به مطالعه و تحقیق در مورد شهدا و آرمان های آنها دعوت نمود و گفت:تقویت هویت دینی و افزایش بصیرت انقلابی در دانش آموزان را از اهداف مهم تربیتی آموزش و پرورش دانست.

امیرظاهری معاونت  پرورشی پاوه،نیز در سخنانی  ضمن تبریک ایام ا.. پیروزی انقلاب اسلامی از برگزار کنندگان این مراسم از طرف مدیریت اداره آموزش و پرورش تقدیر و تشکر به عمل آورد.

خانم احمدی از اولیای دانش آموزان،ضمن بیان مطالبی در مورد آسیبهای اجتماعی،به اولیاء و دانش آموزان یاد آوری نمود تا با واکسینه کردن خود با مطالعه و ورزش و کارهای هنری سودمند و علمی به پیشرفت اجتماعی جامعه نیز کمک نمایند.

پایان بخش برنامه اهدای جوایز به تعداد هفتاد و پنج نفر از دانش آموزان برگزیده و تلاشگر در ارزشیابی نوبت اول به صورت کارت هدیه جمعا به مبلغ پانزده میلیون ریال بود که مورد استقبال اولیاء و دانش آموزان قرار گرفت.

برنامه زنده دف نوازی گروه موسیقی و سرود دانش آموزان دبرستان حضرت فاروق اعظم(رض)موجب ایجاد شور و نشاط ویژه در دانش آموزان گردیده بود.