پ 30 فروردین 1403 ساعت 07:10

تیم فوتسال شهرداری بانه وره قهرمان این مسابقات شد

تیم فوتسال شهرداری بانه وره قهرمان این مسابقات شد

به گزارش سلام پاوه : در اولین دوره مسابقات فوتسال به مناسبت دهه مبارک فجر در شهر بانه وره تیم شهرداری این شهر قهرمان این مسابقات شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مسابقات فوتسال دهه مبارک فجر برای اولین بار در شهر بانه وره و در سالن تازه تاسیس این شهر با حضور شش تیم […]

به گزارش سلام پاوه : در اولین دوره مسابقات فوتسال به مناسبت دهه مبارک فجر در شهر بانه وره تیم شهرداری این شهر قهرمان این مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مسابقات فوتسال دهه مبارک فجر برای اولین بار در شهر بانه وره و در سالن تازه تاسیس این شهر با حضور شش تیم برگزار شد.

در این دوره مسابقات شش تیم(تازه آباد سریاس ،میرعبدلی،شهرداری بانه وره،شهدای پلاسکو(بانه وره)،شهدای سردشت(بانه وره)و تیم سردشت(بانه وره))حضور داشتند.

در این مسابقات تیم ها بصورت دوره ای در دو گروه به رقابت پرداختند که در گروه اول تیم تازه آباد سریاس و در گروه دوم تیم شهرداری بانه وره به فینال راه یافتند که در نهایت تیم شهرداری بانه وره با نتیجه هفت بر سه تیم سریاس را شکست داد و قهرمان شد.

گفتنی است این مسابقات در سالن تازه تاسیس این شهر با سرپرستی آقای وفا فتحی الهی برگزار شد و بازیکنان تیم قهرمان ، این قهرمانی را به فیصل یوسفی شهردار بانه وره تقدیم کردند و برای وی آرزوی موفقیت کردند.

خبر از وفا فتح الهی خبرنگار سلام پاوه در شهر بانه وره

یک پاسخ برای “تیم فوتسال شهرداری بانه وره قهرمان این مسابقات شد

  • ناشناس در تاریخ بهمن 19, 1395 گفت:

    مجتمع بزرگ چاپ و تبلیغات صبا
    به تیم بانه وره تبریک می گوید انشاالله در مسابقات استانی و کشوری شاهد پیروزی این عزیزان باشیم

    مجتمع چاپ صبا
    پاوه روبروی خانه سبز
    ۴۶١٢١١٣٨