ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:37

شورای اسلامی شهر پاوه شهاب نادری را به مناظره حضوری فراخواند

شورای اسلامی شهر پاوه شهاب نادری را به مناظره حضوری فراخواند

به کزارش سلام پاوه:سخنان شهاب نادری نماینده مردم پاوه واورامانات درمجلس شورای اسلامی که در نشستی بمنظور بررسی وضعیت کلینیک تخصصی پاوه با حضور دکتر کریم ریاست دانشگاه علوم پزشکی، پرویز ایده پور فرماندار پاوه وجمعی از مسئولین شهرستان درمحل سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد، در ادامه حاشیه ساز گردید و با واکنش تند […]

به کزارش سلام پاوه:سخنان شهاب نادری نماینده مردم پاوه واورامانات درمجلس شورای اسلامی که در نشستی بمنظور بررسی وضعیت کلینیک تخصصی پاوه با حضور دکتر کریم ریاست دانشگاه علوم پزشکی، پرویز ایده پور فرماندار پاوه وجمعی از مسئولین شهرستان درمحل سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد، در ادامه حاشیه ساز گردید و با واکنش تند شهردار و اعضای شورای اسلامی پاوه مواجه شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس:شب گذشته شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه در جلسه ی فوق العاده شورای اسلامی که به همین مناسبت درصحن شورا برگزار گردید ، نگرانی خویش را از سخنان توهین آمیز و به دور از واقعیت آقای شهاب نادری اعلام داشته و در ادامه وی را به مناظره حضوری با حضور معتمدین شهر پاوه در خصوص کارکردهای مورد نظردعوت نمودند.

جناب نماینده محترم متاسفانه با جنجال و طرح مطالبی بدور از واقعیت درمجالس ومحافل سعی در انحراف افکار عمومی نموده و گاه وبیگاه با موضعگیری های آنچنانی در تلاش است خویش را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهد؛ این در حالی است که بحث های چالشی وی نه تنها مفید فایده واقع نگردیده بلکه مشکلات عدیده ای برای اهالی منطقه به وجود آورده است.

گفتنی است حاضرین در جلسه پس از بحث وتبادل نظر به جهت یادآوری موارد ذیل را بمنظور تنویر افکار عمومی مطرح نمودند به این امید که موارد ذیل منجر به تغییر رویه جناب نماینده گردد و بجای پرداختن به مسائل حاشیه ای مشکلات عدیده ی شهروندان شهرستان های تابعه اورامانات را در راس امور قرار دهند.

۱- مزید استحضار شهروندان محترم معروض می دارد: متاسفانه فعالیت های عملکردی جناب آقای نادری بلاخص درسطح شهرستان پاوه برای شهروندان این دیار چندان مشهود نبوده و همواره با نگرانی هایی چند همراه است، این درشرایطی است که هواداران نامبرده در یک حرکت انفعالی با بنام نمودن پروژه های مصوب پیشین در نظر دارند افتخارات مربوطه را به جناب نماینده منصوب نمایند که چنین چیزی در اصل صحت نداشته بطوریکه از خیل پروژه های مورد نظرمی توان به کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه ….اشاره نمود، پروژه ای که جناب دکتر کریم ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان ، تخصیص اعتبار آن را در تاریخ ۲۱ آبان ۹۴ ودر زمان وکالت دکتر منوچهری در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر پاوه وعده و مطرح نموده بود.

۲- نماینده مردم پاوه و اورامانات درمجلس شورای اسلامی ، بجای بررسی علل وعوامل موثر درتاخیرکلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه، یکطرفه به قاضی رفتند و خارج ازعرف معمول شهردار پاوه را به باد انتقاد شدید گرفت. این در شرایطی است که ضعف مدیریت سرپرست شبکه بهداشت ودرمان پاوه که در همه ارکان شبکه کاملاً مشهود ومحرز بوده و همواره با نقد و نقادی عموم مردم همراه است را به هیچ وجه مورد توجه قرار نداده اند و در کمال تعجب از کاستی ها و ضعف های مشهود نامبرده به سهولت گذشتند و یا عامداً نخواستند آن را ببینند؟ هرچند که کتمان واقعیت ها نمی تواند در اصل ماجرا تاثیری داشته باشد.

۳- بدیهی است برداشت اشتباه جناب آقای شهاب نادری درعدم تمایز ادارات دولتی وغیر دولتی سبب قضاوت نادرست ایشان از مسئله گردید، اگر این چنین نمی بود شاید به گونه ای دیگر رفتار و نتیجه گیری میشد چرا که وی در نقد شهردار پاوه گفت: کجای دنیا دولتی ها با دولتی ها نمی سازند، این در حالی است که شهرداری یک نهاد عمومی و غیر دولتی است. زمانیکه نگرش وی منطبق بر قواعد واسلوب مورد نظر نباشد طبعاً دچار ضریب خطا می گردد که متاسفانه در ادامه چنین نیز شد.

۴- حامیان جناب نماینده،قدرت لابی گری وی را از نقاط قوت آن جناب می دانند وپیوسته ومستمر از آن به عنوان نقطه ی قوت یاد می نمایند، متعجب هستیم چگونه یک واژه برای آن ارجمند نقطه ی قوت محسوب می شود و برای شهردار وشورای پاوه در قالب ضعف از آن یاد می شود؟!

۵- دو وظیفه مهم واساسی نمایندگان محترم مردم درمجلس شورای اسلامی قانونگذاری ودیگری نظارت است، چگونه جناب دکتر آقای ؟؟؟ مسئول محترم نظارت استان را تهدید آمیز مورد خطاب قرار می دهند وبا عدول از رسالت خویش اجازه پیگیری تخلفات وارده را به دستگاه نظارتی استان نداده وحتی نقش آن را در بیراهه طی نمودن استان کتمان ننموده اند؟!

۶- نماینده محترم درچند نوبت شهردار پاوه را به پاسخگویی در قبال هزینه کرد اعتباری مورد مواخذه نمود که در اصل وصول آن تاکنون محقق نگردیده و حتی به تاسی از ذهنیت های قبلی که با اتهاماتی چند همراه بود، با طرح موضوع تحقیق و تفحص درکل شهرداری های اورامانات این ذهنیت منفی را مجدداً در بین افکار عمومی شهروندان این دیار به وجود آورد.

ایشان نه تنها کمکی به امور جاری وطرح های عمرانی شهرداری های تابعه اورامانات ننمودند بلکه حداقل اعتماد شهروندان این دیار با اتهامات واهی سلب نموده وسال ها باید تلاش نمود تا تخریبات وارده را بازسازی نمود، شورای اسلامی شهر وشهردار پاوه با استقبال شفاف سازی وپایان دادن به اتهامات واهی جناب نماینده خواستار تعجیل در این مهم شدند ودر ادامه نیز از وی خواستند شهامت لازم در پذیرش قصور خویش همچون قضیه ۱۲ میلیارد شهرداری پاوه و۲۰۰ میلیارد اختلاس غار قوری قلعه را داشته باشند و بر اقدامات نسنجیده خویش گواهی مجددی به عمل آورند. قطعاً اینگونه حرکت ها بارحقوقی داشته وباید در مراجع قضایی پاسخگوی افترای وارده به نمایندگان مردم شهرهای تابعه اورامانات باشند.

۷- چند بار پرداخت اعتبار ارزش افزوده به شهرداری های تابعه را متوجه رایزنی خود دانسته ودر مصاحبه های مختلف با افتخار از آن یاد نمودید، این در حالی است که اعتبار مربوطه ربطی به تعامل جناب نماینده نداشته واین اعتبارهرچند مدت یکبار با میانگین ماهیانه ۹۰ میلیون تومان براساس نورم جمعیتی مناطق به منظور حمامیت پرداخت حقوق پرسنل شهرداری به شهرداری پاوه پرداخت گردید ومنبعد نیز تکرار می گردد، لازم به ذکر است این از افتخارات جناب مهندس خندان دل معاونت عمرانی وزیر محترم کشور به جهت یکسان نگریستن کلیه مناطق شهری ایران زمین درنظر گرفته شده است تا شهرداری های بی پشتیبانی همچون پاوه از دریافت اعتبار مذکور مصون بمانند.

۸- جناب آقای نماینده شما سوال نمودید که دو سرمایه دار را یکی به استان کردستان ودیگری به کرمانشاه آوردید که موردی که در شهرستان سقز فعالیت می نمود در دهه فجر به بهره برداری می رسد اما مورد کرمانشاه به دلیل بروکراسی اداری بدون نتیجه مانده است، روشن نمودن افکار عمومی در این راستا لازم و ضروری است، که اولاً این سرمایه گذار در کدامیک از مناطق اورامانات مشغول به فعالیت بوده وچه کسی اشکال تراشی نموده است؟ ثانیاً جای تعجب بسیار دارد هنگامی که مشاهده می نمائید هرچهارشهرستان اورامانات از مناطق کمتر توسعه یافته استان تلقی می گردند، چگونه سرمایه گذاری را به جای انجام سرمایه گذاری در یکی دیگر از شهرستان های محروم به استان کردستان تشویق وترغیب نمودید؟!

۹- دانستن این موضوع خیلی از واقعیت های موجود را مشخص می نماید که چه کسی درانتصابات شهرستان های تابعه اورامانات نقش دارد و اگر مدیران اورمانات ضعیف تشریف دارند در وهله ی اول این اتهام متوجه کیست؟ چرا باید در ادامه مدیرانی انتخاب شوند که نقش ماکت دارند واصولاً فلسفه ی انتخاب مدیران ماکتی چیست؟

۱۰ – همگان واقفند درآمد شهرداری از دو منبع دولتی ومردمی تامین می گردد، دوسالی است اعتبارات عمرانی وصول نگردیده ومنابع مردمی نیز به دلیل رکود در ساخت وساز و..کفاف امورات جاری را نمی نماید، این امر در ادامه منجر گردیده تا بیشتر شهرداری ها بلاخص شهرداری های اورمانات با چالش مواجه گردند، قطعاً شما به عنوان نماینده مردم پاوه واورامانات باید براین موضوع اشرافیت بیشتری داشته باشید و برای برون رفت از این رویه راهکاری را پیشنهاد دهید ، بنابراین این انتظار از جناب نماینده ای که تخصص اقتصادی دارد که بر اساس واقعیت ها قضاوت نماید، با این توصیف وشرایط چگونه انتظار دارید که شهرداری ها بتوانند کار خارق العاده ای در سطح شهرهای اورامانات انجام دهند، لطفاً مرحمت فرمائید اگر اعتباری به واسطه ی رایزنی حضرتعالی (خارج از ارزش افزوده که سیستماتیک وارد می گردد) جهت تنویر افکار عمومی شهروندان اورامانات یادآور شوید.

۱۱- شهرستان پاوه دارای ۵ نقطه ی شهری است وهمین نیز در ادامه مشکلاتی را برای شهرهای شهرستان بلاخص پاوه به وجود آورده است برای مثال اگر یک میلیارد به شهرستان پاوه تخصیص داده شود، قطعاً این اعتبار بین ۵ شهر تقسیم می شود این در حالی است که همین اعتبار هب عنوان نمونه فقط در شهر جوانرود هزینه می شود، برای رفع محرومیت زدایی وبه عنوان وکیل این مردم در مجلس ویا رایزنی با مقامات مسئول دراستانداری تاکنون چه تدابیری برای برطرف نمودن این معضل اندیشیده اید؟ معضلی که پیوسته ومستمر فاصله ای را بین توسعه شهرهای اورمانات به وجود آورده است.

۱۲- بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون وظایف شهرداری ها اخذ پروانه ساختمانی را از الزامات کار می داند، چگونه شما که خویش درمقام قانونگذاری تشریف دارید شهرداری ها را به اعمال خلاف رویه توصیه می نمائید وبا کمال تعجب بجای تحسین مورد مواخذه هم قرار می دهید، مقرر است فضای درمانی درجوار بیمارستان قدس ایجاد شود لکن تاکنون سند ثبتی و یا نقشه عملیاتی آن به شهرداری ارائه نگردیده است ، چرا نباید از خویش سوال نمائید چگونه پروژه ای درحال اجراست لکن نقشه ی عملیاتی ندارد، چرا بجای مواخذه قصور وارده شبکه بهداشت ودرمان کارقانونی شهرداری پاوه را زیر سوال می برید؟ ….

۱۳- علیرغم عدم ارائه مستندات تاکنون ممانعتی از اجرای پروژه مذکوربه عمل نیامده است و سنجیده نیست که مسئولین شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قصور وارده را متوجه دیگران نمایند واین واقعاً از انصاف به دور خواهد بود …

۱۴- برای قوانین ومقرراتی که حضرتعالی درمجلس مصوب می نمائید، تنها مدارس ومساجد مشمول معافیت مربوطه می باشند، طبیعی است که همه دستگاههای دولتی وغیردولتی مکلف به انجام سیر مراحل قانونی هستند وگریز از قانون برای هیچ دستگاهی منطبق بر ضوابط ومقررات مربوطه نبوده است ، شهرداری پاوه در راستای تعامل با شبکه بهداشت ودرمان شهرستان علاوه بر همکاری های ممتد دیگر در زمینه های مختلف ، برابر ضوابط به جهت پیشبرد هدف مذکور حداقل دریافتی را مطالبه نموده وبرای تخفیفات مازاد بر مبلغ تعیین شده باید از طریق استانداری استان پیگیری لازم به عمل آید.

۱۵- بارها بصورت شفاهی، تماس تلفنی، رایزنی با اعضای شورای مشورتی و حتی بصورت مکتوب خواستار تشکیل جلسه باحضور جنابعالی شدیم به این امید که بتوانیم از ظرفیت وجودی شما درکاستن از مشکلات منطقه بهره جوئیم ، اما به هیچ وجه به دلیل موضعگیری اعضای شورای شهر در تبلیغات انتخاباتی حاضر به دیدار با نمایندگان مردم پاوه نشدید و یا تلاشی ننمودید ، قصور وارده در این رابطه متوجه چه کسی است؟ وچه پاسخی برای اینکار انتظار می رود؟ آیا سنجیده آن است که نمایندگان شورای شهر پاوه به جای حضرتعالی با سایر نمایندگان استان و یا خارج استان رایزنی نمایند؟! هرچند که چندین بار این آهنگ وجود داشت لکن به جهت حفظ حرمت چنین رویه ای دنبال نگردید، جناب دکتر اگر مصلحت را در این می بینید ، مشکلی نیست ومراتب را اعلام فرمائید تا بیشتر از این اسباب زحمت مضاعف حضرتعالی فراهم نگردد.

۱۶- متاسفانه مشاورین آن جناب عمداً و یا سهواً اطلاعات نادرستی خدمت حضرتعالی ارائه نموده و شما را وادار به پیشداوری می نمایند، رفتارهای ناصواب وفشارهای وارده بر مدیران ادارات تابعه شهرستان بدون تردید ذهنیت منفی را در افکار عمومی به وجود آورده ، واهتمام حضرتعالی به شورای خودخوانده مشورتی خویش تقابلی با شورایی که مستند برقانون شکل گرفته سایه انداخته وهمین نیز در ادامه با مخالفت بیش از ۹۰ درصدی همشهریان محترم همراه گردیده که خود گواهی براین مدعاست.

۱۷- هرچند نماینده محترم سخنان خویش را عشایری توصیف نمودند اما جناب دکتر باید بدانند درجلسات رسمی نباید با ادبیات عشایری سخن به میان آورند که چنین ادبیاتی به هیچ وجه در دیپلماسی اداری جایگاهی نداشته وندارد.

قطعاً اگر درنشست مذکور سعه صدر را پیشه می نمودید ویکطرفه به قاضی نمی رفتید و موضعگیری خویش را موکول به شنیدن دیدگاه ونظرات شهردار واعضای شورای شهر می نمودید، دچار خطای محاسباتی نمی شدید وبه میزان قابل توجهی برتعدیل نقدهای وارده منتهی می گردید ویا حداقل اینکه اینگونه به خطا نمی رفتید.

علی محمد میری شهردار پاوه، شیرزاد صفری رئیس شورای اسلامی شهر پاوه،مهدی عبدی،کیهان محی الدین زاده،محمدفاروق یوسفی و حیدر اسلامی نیا اعضای شورای اسلامی شهر پاوه

71 پاسخ برای “شورای اسلامی شهر پاوه شهاب نادری را به مناظره حضوری فراخواند

  • پاوه ای در تاریخ بهمن 20, 1395 گفت:

    با سلام اقای یحیی بهرامی فردی متدین و با شخصیت است و مشکلات شهرمان را مطرح میکند شما حق ندارید اقای بهرامی را به باد انتقاد بگیرید و به او بی احترامی کنید لطفا چون کاندید شما برنده نشده است بر علیه دیگران و نماینده جبهه نگیرید از اقای بهرامی میخواهم که این را به حساب عقده خالی کردن بعضی ها بگذارندو گرنه اورامانات مانند اقای نادری شجاع به خود ندیده است

  • چریک شو در تاریخ بهمن 19, 1395 گفت:

    شهرونده گرامی دوردبرشما کسی شب داشت قفل مغازه می برد ید مرد سادی از جا آن می عبور می کرد…گفت آقا چکارمی کننید گفت ساز می زنم وگفت چرا صدا ندارد گفت فردا صبج صدایش بلند می شود درشهرمان موقعی خواهد رسید صدای ساز بلند می شود اگر خفه نشود صدا را ؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس در تاریخ بهمن 19, 1395 گفت:

    این طومار و شب نامه چیه نوشتید اگه می تونستید همونجا این حرفارو می زدید ماشالله همتون ناطق هستید و خوب بلدید حرف بزنید الان به فکرتون رسیده که چی ؟؟؟؟؟؟ چرا پای برگه اسم آزاد حسینی و آشنا لطف الهی نیست ؟؟ مگه این آقایان هم عضو شورا نیستند ؟؟ پس لابد خبری هست که این اقایان امضا نکرده اند.

  • احمدی در تاریخ بهمن 19, 1395 گفت:

    سلام جناب بهرامی
    هرگاه به این نتیجه رسیدیدکه در شورای اسلامی پاوه که منتخب مردم است از میان این همه تحصیلکرده بومی یک نفر را به عنوان شهردار انتخاب کردید آنوقت می شود اطمینان داشت که به بلوغ سیاسی رسیده و به آن فکر کنید سپس دیگران را به مناظره دعوت کنید ؟؟؟؟؟

  • همان میلاد در تاریخ بهمن 19, 1395 گفت:

    باسلام آقای یحیی بهرامی بزرگوار دوباره وچند باره لطفا به مطلب مبسوط ومهم ومنطقی وکاملی که دوست خوبمان جناب آقای فرهاد صالحی درباره غیر قانونی بودن شورای مشورتی جناب نماینده که اونا رو امانتدار خود میداند وشما هم از اونا طرفداری میکنید ارجاع میدهم ضمنا اگه یه سری به نظر سنجی مردم با فرهنگ پاوه درباره شورای مشورتی بد نیست تا بفهمید درصد قلیلی امثالهم موافق این شورا هستن، اسم خودرا به نام اصلی دادین اونم به عنوان موافق وطرفدار نماینده وشورای مشورتی ایشان دال بر شهامت وشجاعت شما نیست بلکه استفاده ابزاری از آن است به خدا قسم همان خدمتی که در روستا به آن دانش آموزان معصوم میکنید هزار برابر پست معاونت ومدیربت اجر وپاداشش بیشتر وارجحتر است واینم بگم جناب نماینده خودش فعال وپرکار وپرانرژی هستن آنقدر هم نیرو برای پست ومفام داره که هیچی به شما نمیرسد

  • اراس حسامی در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    جسارتا اقای بهرامی خیلی خیلی داری تند میری.منافعون کجاست این همه نوشتی؟ شورای مشورتی!!!!!! وجهه قانونی شورای مشورتیتون کجاس؟ بازهم جسارتا شما در مورد شورای و شهرداری شهری که درش زندگی میکنید نظر بدین.این همه جوش اوردنتون دلیلش چی میتونه باشه.چرا انقد به تریپتون برخورده این جوابیه. یکم خونسرد باشید. خوشبختانه پرونده شورا و شهرداری پاوه برای همگان روشنه و مردم شهر پاوه در مورد شورای شهر پاوه قضاوت خواهند کرد شما لازم نیست انقد جوش بزنید

  • ژینگه در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    با سلام به همه….درهرنهادی اولین ضعف متوجه مدیران آ ن نهاد است مدیران درهر جایگاهی که قرارمیگیرند باید متخصص وکار آ مد در آ ن حوزه کاری خویش باشند وبا خوش فکری وخلاقیت، در پی رفع ورجوع امور بر آ یند وچه زیباست اگر اندکی نیز انتقاد پذیر باشیم چرا که هر انتقادی هر چند گزنده باشد لکن حقیقتی تلخ نیز با خود به همراه دارد وباید از آ ن در رفع نواقص کاری خود بر آ ییم واگراینک مشکلات لاینحل مانده اند گزینه های انتخابی ما مردم نیز اشتباه بوده اند وخلاصه درد ما یک درد نیست…..
    گفتا زکه نالیم که از ماست که برماست

  • ناشناس در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    مدیر سایت کاکه صالحی با سپاس کامنت کوله بر که شمارا مدیون نمود به رویت شهرونده برسد که جای سوال باقی مانده چون اعتراض کوله بر مشخص وانتقاد ….. طرف مشخص نیست با توجه دادستان محترم در خبر صدا وسیما شکبه دو امشب از آنها دفاع نمود کوله بر واقعی وحال کاکه صالحی تمنا دارم کامنت به رویت برسانید معمنون وحال نظر خودم هم سانسور نشود خدایا کمک

  • خه یال در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    آقای امممممججججججد ایشان مثلا نماینده نیستند فی الواقع منتخب مردم و عنوان نماینده را دارند

  • کوله بر ........... در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    مدیر سایت با سپاس چرا واققیت دردل کوله بران دربه در سانسور نمودید اگر اقدام نشود در روز قیامت یخیه شمارا خواهیم گرفت شما از ما بهتر دانی نتجیه حاصل نمی شود فقط در دل خالی کردند است وبس

  • دانشجو در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    افرین نماینده براستی که با حق ودرستی سخن میگویی شورای پاوه اول بین خودتان نزاع وجنگ را برطرف کنید و بفرمایید ببینم فعالیت چهار ساله ی خود را بگوییددر ضمن به جای این که این طومار را برای نماینده مینوشتید بهتر بود طومار خدمات خودتان را هم در این چند سال برای مردم بنویسداقای شهاب نادری موظف است از مدیران ضعیف در هر شهری انتقاد کنداورامانات نماینده ی وظیفه شناس و دلسوز و روشنفکری مانند اقای نادری در این چند سال نداشته استدرود بر فرزند اوراماناتو تشکر از اطلاع رسانی اقای صالحی

  • امجد در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    با اینکه کلینک مشکل با شهرداری پاوه دارم. کارم لنگه. ولی اینو بدونید آقای مثلا نماینده. شاکی شدن و تاختن کارشما نیست . گرچه در طول این دوران مردم دل خوشی از شوراها و شهرداریها نداشتند. اما لازمه بگم این شورا شهر پاوه هرچی بودن هرکاری کردن ………………. شما با اتهام وارد کردن بر این شورا به کل مردم تهمت زدین. . چون تنها شورایی بود که از دل مردم بلند شد. شما که ……….. انجام کاریو نداری.از وعده های انتخاباتی که دادی این امر کاملا مشهوده. الانم مطمانم در این فکر هستید که شکایت کنید. . برید همونطور که از روحانی شکایت کردین ازین شوراهم شکایت کنید. ازشما جز این انتظار نمیره

  • میلاد در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    جناب یحیی بهرامی لطفا به مطلب مبسوط ومهم ومنطقی وکاملی که دوست خوبمان جناب آقای فرهاد صالحی مدیر خدوم سلام پاوه درباره شورا ی مشورتی وبی کفایت جناب نماینده بدون لیاقت وشایستگی ومدرک وتجربه نگاشته است به دقت مطلب را مرورکن وبخوان هرچند درایران تخصص وتجربه ومدرک جایی ندارد مثلا خود شما هم با کدام تخصص وتجربه در اداره بودین حالا پاچه خواری وتملق گویی هم حدی داره به خدا برای گرفتن یه مدیریت ومعاونت مدرسه این روالش نیست فرهاد جان ممنون وسپاس

    • یحیی بهرامی در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

      میلاد عزیز ( معین جان ) مثل اینکه کمی از بنده دل گیر هستید فی سبیل الله بخاطر تهمتهایت آزاد باش ولی برادر عزیز خداوند چاپلوسی را در سوره مبارک انعام در ردیف خوردن بد ترین حرام ها قرار داده است چه نیازی هست وقتی صداقت ارزش و ثواب دارد به تملق رو بیاوریم بهتر است از خدا بترسیم و این چند روز و شاید هم چند ساعت عمرمان در خدمت هم نوعان باشیم و برای آبادانی شهر عزیزمان و اورامانات قهرمان در حد توان تلاش کنیم و اگر از برادر و خواهری انتقاد می کنیم اول ترس از خداوند را در نظر داشته باشیم چون برای ذره ذره و نکته نکته از اعمال و گفتارمان باید جواب داشته باشیم در ضمن هدفمان از انتقاد ترور شخصیت افراد نباشد فقط و فقط نیتمان خدمت چه به آن شخص ( تذکر و یاد آوری برای اصلاح ) و شهرو دیارمان باشد ان شاء الله بازهم ممنون از یاد آوری و تذکرتان جزاک الله

  • جاف در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    شوراهای پاوه وجوانرود چون در راستای منافع نماینده حرکت نکردند مورد حمله قرار گرفته اگاه باشید که حرکت نماینده بیشتر سیاسی بوده

  • فرهنگیانی در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    اقای نادری بهترینن گزینه در مجلس بوده وه هستند اخه مگه قبل اون شهرداری کجا بوده واسه اونا که فقیرن با هزار بدبختیو وام خونه میسازن هست چون قانونه ولی واسه کارمنداش واسه رفقای کارمنداش به عبارتی پولدار نیست اصلا تو قانونم نیست نمونش همین روبه روی مسجد صلاح الدین خونه سی واحدی ساختن یه پارکینگم نداره همین الانم شده معضل اقای نادری چی بگه ها شما خودتون از ریشه اینجوری بار اومدین تو فرهنگیان تو کوچه خونه ده واحدیو اینا ساختن شده اونیکه میبینید بیاید جا پارک پیدا کنید براش واقعا از ماست که بر ماست دستت اقای نادریم درد نکنه شهرداری پاوه حقش همه چیزه همه چیز

  • شهروند در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    دوستان عزیز شهاب نادری فقط حرف میزند مگر طرح شکایت از قوری قلعه را چهار ماه پیش مطرح نکرد چی شد بخدا نماینده با الفبای نمیایندگی نااشنا است

  • بی طرف در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    باز موقع انتخابات فرا رسید و شعار های انتخاباتی شروع شد خواهشا دست از گول زدن مردم بردارید شورای محترم با نزاع کارها درست نمیشود اگر توانای مشکلات شهر را ندارید لطفا خود را کاندید نکنین اگ از نرده های اسمان هم بالا بروید دیگر رای نمیاورید اقای نادری بهترین و شجاعترین نماینده ی اورامانات بوده استبا انتخاب شما در شورای شهر هیچ فعالیتی در این شهر انجام نشده است نمو نه ی ان جاده ی بنیاد مسکن پاوه است من حرف حق را گفته ام مردم خودتان روی این نظر قضاوت درست کنید نظر حتما درج شود تشکر

  • معین در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    جناب یحیی بهرامی لطفا به مطلب مبسوط ومهم ومنطقی وکاملی که دوست خوبمان جناب آقای فرهاد صالحی مدیر خدوم سلام پاوه درباره شورا ی مشورتی وبی کفایت جناب نماینده که اصلا قانونی نیست به رشته تحریر در آوردن مراجعه وبه دقت آنرا مطالعه کنید آخه عزیزم شورای مشورتی کدامشان تخصص وتجربه دارن که میخوای بیان شورای پاوه را بارخواست کنند البته دراین مملکت تنها چیزی که ملاک نیست تخصص وتجربه است مثلا مثل شما بدون تخصص ومدرک وتجربه در اداره بودین برای یه معاونت یا مدیریت یه مدرسه پاچه خواری وتملق گویی هم حدی داره ولطفا پیرو باد نباشید

    • یحیی بهرامی در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

      ای کاش در ابتدای فرمایشتان صداقت خود را ثابت می کردید و با اسم واقعی می آمدید در ضمن شما از کجا از تخصص و توانمندی و تجربه بنده اطلاع دارید وقتی مدیر یک اداره کارشناس غیر مرتبط و معاونش کارشناس … باشند انتظاری بیش ار این نمی رود در ضمن بنده چندین سال در کارخود تجربه و بحمد الله تا حدودی موفق بوده ام ( خداوند گواه اعمال و گفتارمان است ) در ضمن بنده ان شاء الله نیاز به تملق و پاچه خواری ندارم وگرنه مانند کسانی دیگر که دست راست شما هستند در ۲۵ سال خدمتم ۲۰ سالی حق مدیریت می گرفتم پس قضاوت نادرست نکنید

  • عضوجامعه در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    لطفا به جای این همه انتقاد به فکرمردم محروم وبی نان آب باشید آب پاوه ؟! بیکاری جوانان ?! ازدواج جوانان ؟۱ اعتیاد ؟! بیماری مردم براثرپارازیت ؟! خدمت نکردن بعضی ازمسولین ونارضایت مردم؟! ترفیک شهرپاوه ؟! نو بت دهی درمانگاه قدس پاوه ؟! اسفالت خیابانهاپاوه ؟!قتل گاه کرمانشاه به پاوه ؟! خیانت سدداریان وزیان آن به خیابانها شهرستان پاوه ؟! همکاری نه کردان بانکها بامردم ؟! درمانگاه تامین اجتماعی پاوه که بیش از۳سال است ازکلنگ زنی ان گذشته هیچ مسولی دراستان ومرکز وشهرستان حاضربه پیگیری این مشکل نیست چرا؟!هواشناسی پاوه کجارسید؟!ساختمان پزشک قانونی کجا؟! مشت نمونه خرواراست ؟! خداازهمه عادل است ؟ لعنت به هرچه دروغ گواست !فیلم ودروغ همه درقیامت وعدحق است چرا درفکرآن روزنیستیم آه ؟!

  • ڻکتە در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    راستی مگە آقای آزاد حسینی عضو شورا نیست چرا اسمش آخر مطالب نیست………….

  • کاوه در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    مناظره با کی ؟ با شورایی که یک نفر خارج از آنها در طول این چهارسال رئیس شورا را انتخاب کرده اند . این شورای ما نمیتونند هماهنگ بشن وخودشان مشکل دارند . درود برشهاب نادری واقعا این چنین فردی لیاقتش بهتر از اینهاست و تمام فعالیتهای ایشان فقط برای مردم است وبس . خدا نگهدارش باشه .

  • ناشناس در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    انصافا در راستای توسعه و پیشرفت شهر مان بایستی مسیولینی باشند که به موقع تذکرات لازم رو بدهند، بر همه عیان است که عملکرد شورا و شهرداری آنچنان که باید نیست. آنها نیز باید پذیرای نقد خود باشند، چرا هر وقت از ماها انتقادی صورت میگیرد سعی در تبریه خود با پایین کشاندن دیگران داریم. مدیریت شبکه یا هر مدیر دیگری که در مسیرش سنگ اندازی شود قادر به انجام کار خاصی نخواهد بود.کلنیک تخصصی پاوه یکی از مفید و موثر ترین بخش های شهری وعام المنفعه بوده که در این راستا همه ارگانها دست بدست هم داده تا هر چه سریعتر به بهره برداری برسد. مگر ما کم شاهد ساخت اپارتمانهای شخصی چندین طبقه بنا شده در سطح شهر میباشیم که بدون مجوز بوده وبه انهانیز تراکم های آنچنانی فروخته شده و تا آخر کار هم شهر داری با آنان کاری نداشته که عامل تشدیدمعضل ترافیک بوده وپارکینگ های ساخته شده اشان را تبدیل به مغازه نمودند ولی بخاطر جذب درآمد، شهرداری کاری بکارشان نداشته، که بخیال خودشان از دید مردم بدور است، حال چه شد که در مورد کلنیک تخصصی بفکر مجوز و نقشه و بار ترافیکی و پارکینگ افتادند. یقینا اگر شبکه بهداشت هم جریمه پرداخت نماید شهرداری و شورای شهر نیز کاری بکارشان نخواهد داشت. اقای نماینده بدرستی دست بر نقد حساسی گذاشته و ما امیدواریم پیگیر موضوع باشند و با مناظره کذایی مشکلی از این شهر حل نخواهد شد.

  • ه.و در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    با اظهارات جناب بهرامی به عنوان یک شهروند کاملا موافقم

  • یحیی بهرامی در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

    ای کاش ایشان ( آقای اسلامی نیا ) که در کانال کلاغ پاوه با اعضای محدود بیانیه داده اند چرا در همین جا بیانیه ندادن تا همه ادله !!! ایشان را ببینند ) : ۱- بجای پرداختن به پارکینگ یک مرکز هیچ تاثیری در گرفتن اعتبارات ، نقشه و… این مرگز نداشته اند به وضعیت اسف بار پارکینگ ساختمانها و مجتمع های مسکونی ، پاسازهایی با ده ها مغازه استجاری بدون پارکینگ ۲- زیر سوال بردن فعالیت شورای توانمند و فعال مشورتی از فعالیتهای خود در چهار سال پرکار!!! سخن به میان می آوردن ۳- بجای انتقاد و انتقام از فعالیتهای چشمگیر آقای نادری از ناتوانی نمایندگان گذشته هم بخاطر خدا چیزی بر زبان می آوردند ۴- ایشان حق دارن از شهردار حمایت کنند زیرا طبق این ضذب المثل ( ژوژو به زارولو ویش ماچو خوا نرما ) البته خدمات و صداقت آقای میری بر کسی پوشیده نیست ۵- وای شورای مشورتی باید دنبال پارتی باشن در دادگاه عزیز جان این شورای مشورتی است که باید کارنامه شما را بررسی و برای مردم تبیین و تشریح نمایند خودتان که کلام بر زبان نمی آورید ۲ ماه مانده دل به دریا بزنید و ناگفته ها را بگویید ۶- ایشان که هنوز تازه رسیدن کاکه گیان کاک نعمت عزیزتان چه کرد شما فعال فرهنگی و اولین رای آورنده پاوه برای پاسخ به تک تک آرایت جوابی داری یا فقط سکوت سکوت سکوت

  • یحیی بهرامی در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    شهرونداران عزیز بنده اعتقاد دارم که در لابه لای این نوشتار کلمات و جملاتی پر از انتقام وجود دارد چرا که اگر اعضای حاضر در جلسه می توانستند جوابگو باشند به فرمایش دوستان در همان جلسه و با حضور دکتر کریم ، فرماندار و مسئولین شهرستان جوابیه و پاسخهای خود را ارائه می دادند و برپا کردن این همه هیاهو برای اهدافی دیگر لزومی نداشت در نهایت معروض می دارم که این همه داد و فریاد فقط در بر گیرنده اهداف ذیل می باشد : ۱- سبک جدید بعضی از اعضای ناتوان شورای شهر در خدمت به مردم جهت جلب آرای مردم ۲- سرپوش گذاشتن به ناکار آمدی ها و نا توانیهای برخی از اعضای شورا در خدمت به مردم حتی در نزدیک ترین جا به شهرداری ( ساختمان بنیاد مسکن و احداث دیوار روبروی شهرداری در جنب اداره گاز) ۳- سرپوش گذاری بر ناتوانی شهرداری در حداقل ترین خدمت شهری مانند برف روبی خیابانها اصلی و فرعی بویژه خیابانها منتهی به مدارس ۴-ناتوانی شهرداری درراستای جلوگیری از ده ها آپارتمان و مجتمع مسکونی و تجاری در شهر پاوه که حتی یکی از آنها پارکینگ ندارد ( چون دوست دارن در ماده ۱۱۰ چیزی به دست بیارن و….

  • شهروند در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    جناب آقای نادری طبق همان بندو ماده ای که آوردی واز ریئس جمهور در دادگستری شاکی شدی آیا متوجه شده ای مردم هم میتوانند از خود شما شاکی شوند چون شما هم از مسئولین به حساب میان ومیشود از شما هم شاکی شد

  • ناشناس در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    این دکتر کریم یا خودش فیلمه یا مردم رو فیلم کردن « من برای احداث پارکینگ بودجه اضافه ندارم و توانای تغییر در نقشه کلنیک رو ندارم » یعنی چه مگه شما از حقوق سر برجت داری هزینه ساخت کلنیک رو میدی که داری بر سر مردم منت میگذاری یا تا حالا نقشه ای برای این ساختمان ارائه دادی که میگی توانای تغییرش رو نداری یک دیتل کلی کشوری بدون هیچگونه مهر و امضای ارائه داده‌شده والسلام محض اطلاع هفته گذشته بیش از بیست نفر از شهروندان این شهر که در جلسه خیرین مدارس شهرستان پاوه دعوت شده بودن بعد از پایان جلسه با برگه جریمه مورد استقبال ماموران راهنمایی و رانندگی قرار گرفتن

  • شهروند در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    سه نکته اول نماینده با مشاورینی که انتخاب کرد و مسیری که می رود قطعا شکست می خورد دوم شورای مشورتی نماینده قوز بالا قوز شده و متاسفانه در حال سواستفاده های خودشان هستند سوم اعضای شورا هم خلاف می گویند و تا وقتی نماینده به خودشان حمله نکرد موضع گیری نداشتند و کلنیک یک ضرورت برای همه مردم است و شهردار نباید باعث شکست این طرح شود

  • س در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    باسلام
    خدمت اقای نادری باید عرض کنم که بنده از شهرداری وشورا دفاع نمی کنم ودست بر قضا باشهرداری هم مشکل دارم ولی مشکل شهرستان پاوه نه شهر داری است ونه شورا
    مشکل مردم بیکاری وضعیت اسفبار بازار
    بی درامدی بی پولی اب شرب پاوه گاز کشی
    به نودشه و نوسود در مانگاه تامین اجتماعی
    تردد مرز شوشمی تعرفه گاز شهر پاوه که گر مسیری تشخیص داده شده ندادن هیچ گونه امتیازی از طرف سد داریان به پاوه وشهر ها وروستا های تابعه وضعیت نا مطلوب بیمارستان پاوه وضعیت راه ها وجاده های شهرستان
    کار شما پیگیری این امورات است اگر می خواهید کاری انجام دهید نه تاختن به شورا وشهرداری بی بضاعت پاوه
    اگر مدارکی در مورد تخلف شهرداری ویا شورا دارید از راه های قانونی خیلی راحت میتوانید
    پیگیری کنید این همه شلوغی نمی خواهد
    ولی انچه که از عمل کردتان ورفتارتان دراین چند مدت نمایان است
    هدف شما بیشتر به یک نوع تصفیه حساب شخصی شبیه است تا دغدغه مردم را داشتن
    ولی مطمئن باشید مردم فهیم این دیار بادرایت
    مسائل را رسد میکنند گول هیا هو و تبلیغات را
    نمی خورند
    درپایان جناب نادری چرااز روبرو شدن با مردم پاوه
    در هراسید

  • هاشمی در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    عجب نماینده ای مارابه خیرایشان امیدی نیست کاش شرنرساند

  • خدادادی در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    ضعف سرپرست شبکه بهداشت مشهوداست ازجمله عدم پیگیری زمین کلینیک پاوه

  • هیمن در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    با سلام
    نماینده با مدرک ومستندات حرف میزنه ..مطمئن باشید
    حتما چیزی هست ..مثل فرماندار قبلی ثلاث همش میگفت مرز رو انحصاری کرده..کسی گوش نمیداد
    حتما حرفهایی برای گفتن داره نماینده

  • کیهان در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    آقای نماینده مرز چکارکردی خبرداری همه داریم ازگرسنگی میمیرم اونوقت توهم فقط عزل ونصب بلدی… ترساندن روسای ادارات و….

  • شهروند در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    با سپاس فراوان از اعضای شورای اسلامی محترم وشجاع شهرمان بیشک نماینده واقعی این شهر شما هستید که با اراءحقیقی وراستین این مردم برگزیده شده ایدودر جهت ابادی واعتلای این دیاردرطو ل این مدت انصافا از هیچ کوششی دریغ ننموده ایدوآفرین به شما که سخن دل این مردم را زدیدخداوند یاور شما باشد اما در مورد شخص نماینده من به ایشان خرده نمیگیرم زیرا عملکرد وی دراین مدت خود گواه همه چیز است ایشان از همان روز اول با انتخاب این شورای مشورتی تحفه که همگی جزء اعضای ستاد خود او بودند وهیچگونه پایگاهی میان مردم نداشتندنشان داد که فردی کم تجربه وخام است

  • رحمانی در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    اگر شهروندان پاوه عزم و جدیت لازم برای بهبور امور داشته باشند و منافع شخصی را به مصالح عمومی ترجیح ندهند نیاز زیادی به توجه مسولین ندارند. قضاوت کردن کار ساده ای نیست. صرف این موضوع که نماینده از شهر ما نیست نمی تواند مبنایی برای انتقاد از وی باشد.

  • سلامً در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    مردم شریف پاوه خوب میدانند شمارش معکوس برای انتخابات شورااغاز شده ودوستان میخواهند با این سبک جدید رأی جمع کنن غافل از اینکه مردم میدانند تاکنون باهیچ فرد ونهادی معا مله نکرده ومشکلات مردم را پیگیر هستند

  • ناشناس در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    واقعا فضای شهری باوه مایه ابروریزی است

  • ناشناس در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    باسلام همشریان محترم در مورد موضوع فوق به نکات زیر توجه فرمایید ۱٫اعضای شورا شهر آقایان آشنا لطف الهی و آزاد حسینی صورتجلسه را قبول نداشته اند یعنی اعضای شورا به صورت کلی انتقادات را رد نکرده اند ۲٫شبکه بهداشت و درمان حاضر شده مبلغ سی میلیون تومان به شهرداری بدهد اما شهرداری برای ساخت کلینیکی که با زحمات نماینده فعلی و شبکه بهداشت شهرستان بودجه به آن تخصیص یافته بیش از یکصد میلیون تومان را از شبکه بهداشت استان تقاضا نمو ده اند ۳٫شورا شهر که نماینده مردم پاوه هستند باید برای رفاه حال ساکنان به ساخت کلنیک کمک کنند نه اینکه برای آن مشکل ایجاد کنند ۴٫متاسفانه چه شورا شهر و چه روسا ی ادرات باید برای رضای خدا و بخاطر خدمت به مردم کار کنند که ما این را در گفتار و کردار آنها نمی بینیم ۵٫شورا شهر همیشه از نمایندگان انتقاد کرده اند که از مسولان بومی استفاده نمی کنند ولی چرا اعضای محترم شورای شهر با اینکه پاوه یکی از شهرهای فرهنگی می باشد و تعداد افراد دارای مدارک عالیه در زمینه برنامه ریزی شهری در حد صدها نفر می باشد یک شهردار غیر پاوه ای و غیر بومی را انتخاب نموده اند ۷٫شورا شهر بجای دعوت نماینده شجاع و خدوم اورامانات به مناظره بیایند و در همین سایت های محلی فعالیت های چهار ساله خود را در سطح شهر پاوه به مردم ارائه نمایند ۸٫بزرگترین مشکل شهرمان پاوه نبود خیابان های مناسب که بار ترافیکی شهر را کم کند ولی شورا شهر در این زمینه چه کاری انجام داده است ارادتمند مردم و مسولان خدوم یک همشهری

  • ناشناس در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    دلسوز.از تمام کاربران محترم وعزیز که نظرات خودشان را به سایتهای محلی ارسال می کنند به عنوان یک شهروند از این عزیزان خواهشی دارم کلیه ی جوانب را هم نسبت به تعریف وهم انتقاد در نظر بگیرند چون اگر در این نظرات به شخص یا گروهی توهین و اتمامی داده شود در مراجع قضایی قابل پی گیری بود وبه نفع پیشرفت شهر هم نمی باشد هم شورای شهر هم نماینده چون با اکثریت آراء مردم انتخاب شده اند قه ریمی فرماوان قصه بژاو اینجا کرش

  • سامان در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    هرکی به فکر جیب خودشه تنها کسی که این وسط له میشه مردم بیچاره اند

  • همشهری در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    اگربخواهیم کە مردم دررفاە وآسایش باشند
    لطفا این ادبیات رادرپیش بگیریم که باعث پس رفت بیشتراین شهرنشویم چراکه خیلی شهرهای بسیار کم قدمت تر ازپاوه دارای جایگاه و امکانات آن چنانی شدند ومابایدبرای درمان بسیاری ازدردهایمان به آنجابرویم اما ما
    اندرخم چیزهای پیش پاافتاده ایم ازاین هم بیشتر نبایدانتظارداشت .
    چون انتقادپذیرنیستیم وآستانه تحملمان ناچیز .
    یکدیگرراقبول داشتن مایه پیشرفت است نه درتقابل باهم.
    کاری کنیم که مورد انتقاد نسلهای آینده این شهرقرارنگیریم چراکه ما دم از پیشرفت می زنیم نه پس رفت.

  • همشهري در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    خداییش آزاد حسینی پرتلاش ترین شوراست
    خدا وکیلی همه توان خود رو میزاره تا بهترین کار و انجام بده

    من در یک جایی با ایشان کار میکنم بازم میگم خدا وکیلی بهترینه

  • شهروند در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    با سلام، جناب آقای نادری رییس شبکه قبلی چون پشت اش به جابی گرم نبود آماج تیرهای شما در ارتباط با کمک کاری در پیشبرد کارهای کلینبک بود، الان چی شد که نظر شما سمت آقای شهردار برگشته

  • احمدی در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    راستی یه سوال مگه جناب آزاد حسینی که عضو این شورا نیستند که اسمشون دراین بیانیه نبرده شده شاید از قلم افتاده لطفادر این مورد توضیحاتی برای همشهریان داده شود

  • ناشناس در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    سلام درورد به این نماینده شجاع حرف دل اکثر مردم پاوه را زدی اینها خودشان ۷ نفرند هرکدام یه سازی میزنند نه اقا مردم دیگه گول شما رو نیخورند معقول ان است اصلا کاندید نشن اقای نادری انصافا یه فکر بکری هم برای شبکه بکنی عالی میشه ما حامیان شما هستیم تا ابد

  • شهروند در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    نکات بسیاربه جاوجامعی بودباتشکرازشهردارگرامی واعضای محترم شورای پاوه اماچرااسمی ازآزادحسینی نیست!

  • همشهری در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    با تشکر از زحمت کشان پر تلاش شورای شهر و شهردار خدوم پاوه جناب کاک فرهاد ……. شهامت نداشته در جلسه حضور داشته باشد زحمات شما عزیزان در پاره و پیگیری مشکلات شهر در تهران از طریق نمایندگان باسواد و صاحب نفوذشهرهایی استان یا استانهای همجوار پیگیری نمودید شهاب فعلاً در روءیاهای که در مغز خود غوطه ور شده‌اند میباشد بیاری خداوند موفقیت و سرافرازی از آن شماست و سر شکستگی و رو سیاهی از آن بد خواهان این شهر با فرهنگ موفق باشید کاک فرهاد عزیز لطفا بدون سانسور درج نماید

  • تنها در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    به نظر حق با نماینده محترم باشد از شورا در سطح شهر اعم از زیباسازی شهر به شیوه های مدرن .آسفالت مطلوب برای شهروندان. ندادن مجوز ساخت برای ساختمانهای ساخته شده در نقاط مختلف شهروچندین وچند اقدام مفید برای مردم چیزی دیده نمیشود اما تا دلت بخواد در سطح رسانه ها به انحا مختلف حضور غیر مفید دارند

  • همشهري در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    من نمیدان خوب یک نماینده وظیفش اینه دنبال کارها را بگیرد
    یکم انتقاد پذیرباشید
    شورای شهر پاوه بنظر من ……نداره

    جناب شهاب نادری بهترین نمایندست که تاحالا اورامانات به خود دیده

    دو دفتر چیز نوشتید که بگویید شهاب بده

    خوب خودتان را إصلاح کنید

    این آقا رأست میگه بی کفایت هستید

  • علی در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    باسلام خدمت آقای صالحی بزرگوار ایکاش رسانه های پاوه نیز حمایت خودرا از اعضای شورا وشهردار محترم اعلام نمایند. جناب فرهاد صالحی بزرگوار شهامت وشجاعت حقیقی شما برای احقاق حق شهروندان شورای مشورتی شهرمان با مردانگی کامل ووصف ناپذیر به آن پرداختید میستاییم ان شاالله همیشه درپناه حق باشید. هویت شورای مشورتی جناب نماینده بر هیچ کسى پوشیده نیست. اعضای محترم شورای اسلامی وشهردار محترم پاوه لطفا با اتحاد وهمبستگی خود طرح مناظره با نمایند ه وشورای مشورتی ایشان را به سرانجام برسانید مردم با فرهنگ پاوه همدل وپشتیبان شما هستن موفق وسربلند باشید

    • یحیی بهرامی در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

      اگر راست می گویی و پشتیبانی کدام علی یا دیروز خانه آقای نادری بودید امشبم در شهر مهمان هستید

  • کاروان در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    شما هم موضوع را بزرگ نکنید و به جای مردم صحبت نکنید . ایشان ظاهرا مخاطبش شهردار و شورا بودند شما اگه حق به جانب هستید از خودتات دفاع کنید و کاری به مردم و تخریب آقای نادری نداشته باشید .

  • شهر سوخته در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    با تشکر از مدیر محترم سایت مطالب زیر در رابطه با مطلب به عرض همشهریان محترم می رسد:

    ۱- بیانیه اعضای محترم شورا و شهردار هر چند واقع بینانه و با ارزش باشد باز به نوعی نوشداروی پس از مرگ سهراب است چرا که مناسبتر آن بود در همان جلسه با ادله و برهان پاسخ ایشان را می دادند.
    ۲_هدف غایی نماینده از تخریب شورا تنها توجیه اقدام بدیع و دور از ذهن ایشان در ایجاد شورای مشورتی است و در واقع می خواهند شورای مشورتی را به جای شورا بنشانند.
    ۳_دعوت به مناظره باید با حضور قاطبه مردم باشد وعدم شرکت ایشان به معنای بی پایه بودن بیاناتشان است.
    ۴-ایشان حتما می خواهند شورا و شهرداری را هم مانند شبکه بهداشت و آموزش و پرورش عرصه تاخت و تاز اعضای ستاد انتختباتی خویش گرداند که هوشیاری شورا و حمایت مردم را می طلبد.
    ۵- می گویند دروغگو حافظه ندارد و دروغ از هر که سر بزند ناپسند است و از نماینده ناپسندتر .حتمادجناب نادری از یاد نبرده اند که در مسجد شهدا بعد از پایان انتخابات گفتند کار ایشان تغیر و تحول مدیران نیست.از آن زمان تا امروز چه پیش آمده که حتی جابجایی یک معاون دبستان با دخالت ایشان است.
    ۶-توقعدما شهروندان از اعضای شورا این است که این قضیه را تا سرانجام پی گیری نموده و بدانند کسانی را که مردم بپذیرند ماناترند.
    ۷_پاوه زنده است تا شجاعت و حق گویی خریدار داشته باشد.هر بیشه گمان مبر که خالی است/شاید که پلنگ خفته باشد

  • شهروند در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    با سلام
    به نظر بنده شورای شهر چیزی برای گفتن ندارن الان رو کاغذ یک طومار فعالیت های مسخره رو ذکر میکنند ک انجام شده ولی در عمل چیزی ک نیاز ب بیان نداشته باشه و مردم نیز دیده باشند ندارن هر زمان تونستن با مردم یک بار مناظره داشته باشند با نماینده هم میتونن کاش ب جا موضع گیری یکم منطقی باشیم ب هر دری برای دوره بعد نزنن ک باز رای بیارن تاریخ انقضاشون اومده آبرو مند انه برید بهتره

  • همشهری در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    به قول جناب نماینده این شهردار غیر بومی با شورای کاملا بومی باعث پسرفت این شهر شده اند دیگر جای هیچ گونه اعتراضی نیست. لطفا انتشار دهید

  • گومه شین در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    با سلام
    چند ساعتی است که مباحث مطرح شده از طرف شخص نماینده در جلسه شورای اداری شهر پاوه باعث ایجاد مباحث حاشیه ای شده و نگارنده را وادار نمودجهت روشن شدن ذهن خود به شهرداری پاوه مراجع نموده و جویای حقیقت شود که بصورت ذیل ارائه می گردد
    ۱- جناب نادری محض اطلاع به عرض می رساند که کلینیک تخصیص شهر پاوه در محل فعلی بیمارستان که در حال ساخت است نه حاصل پیگیری شما که نتیجه مساعدت دولت تدبیر و امید در سالیان گذشته است این کلینیک در حال حاضر بدون ارایه هیچگونه نقشه فنی و نظارت رسمی مهندسان عضو نظام مهندسی شهرستان پاوه در حال ساخت می باشد که خود بزرگترین لطف و تخلف شهرداری تاکنون است با در نظر گرفتن اتفاع ساختمان پلاسکو در شهر تهران منطقی و قانونی است که شهرداری از این لحظه مانع از هرگونه ساخت و ساز تحت هر عنوان و سفارشی شود
    ۲- جناب نادری گویا شما بدلیل عدم حضور در سطح شهر از وضعیت ترافیکی این شهر بی اطلاع می باشید که مرتبا” در حال سفارش جهت ارایه مجوز برای ساختمانی عمومی بدون پارکینگ در یک معبر کم عرضو در نقطه با تراکم جمعیتی بالا می باشید
    ۳- جناب نادری دلیل اصلی این همه تلاش شما برای نگارنده نا معلوم است ولی ذهن دوست شما را به زمان ساخت ساختمان اداری فعلی شرکت گاز شهر پاوه ارجاع می نماید که دادستان وقت جناب آقای صمدی را به همراه مهندس جباری به محل کشاند تا نشان دهد ساختمان که تمام موارد آیین نامه ای آن از طرف کارشناسان وقت شرکت گاز استان تائید شده بدون نظارت مهندسان محلی در حال ساخت است
    ۴-جناب نادری دغدغه اصلی شهر پاوه نه ساختمان کلینیک تخصصی است که معضل اصلی این شهر در حال حاضر قطعی آب شرب شهر بمدت زمان ۱۶ ساعت در طول شبانه روز می باشد چرا شما که دغدغه اصلیتان مردم و رفاه آنان می باشد پیگیر انتقال آب هانه کوان به پاوه نیستید
    ۵-جناب نادری نگرانی اصلی مردم پاوه راه ارتباطی پاوه – کرمانشاه می باشد که بطور میانگین هر ماه یک یا دو نفر را بکشتن می دهد هر چند برای شما این مهم نیست
    ۶- چرا شما دیروز پیگیر وضعیت راننده س اف های نشدید که وسیله امرار معاش آنان بر اساس مصوبه شورای تامین در پارکینگ توقیف شده است
    ۷- آقای نادری دوستان شما یا هنوز به شما نگفته اند که وضعیت بیکاری در این شهر چگونه است یا اگر گفته باشند شما خود را به نشنیدن زده اید که در هر حال وا مصیبتا
    ۸ جناب نادری راستی در این دهه مبارک فجر کدام طرح پیشنهادی شما افتتاح شده است؟
    ۹-جناب نادری محض یادآوری به شما میگیویم که ایجاد جنجال و هیاهو برای جلب توجه سیاست کهنه و منسوخی است که در حال حاضر فقط در جهان یک نغر بعنوان رئیس جمهور از آن استفاده میکند

  • پاوه ی در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    مشاو رین جناب نماینده د ر شهر پاوه هیچ گونه جایگا هی ندارندونمی توانند برای پاوه تصمیم بگیرند

  • بهمن در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    متاسفم که هردو طرف دروغگو هستن و درجهت منافع خود حرکت میکنن، نه مردم

  • شهروند در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    باسلام قابل توجه آقای نادری شورای مشورتی پیشکش خودتان وبه قول معروف آن دوستان گردشیرینیتان.
    نردبان این جهان ماومن ایست
    عاقبت این نردبان افتادنیست
    لاجرم هرکه بالاترنشست
    استخوانشرسختترخواهدشکست.
    آقای نادری شما درحدواندازی یک نماینده مجلس نستیدونخواهیدبود.نگاهی به ادوارگذشته داشته باشیدتاحساب کاردستتان بیایدومتوجه شویدکه چه کسانی برصندلی مجلس نشسته والان مردم چگونه ازآنها یادمیکند.

  • با. در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    شهاب. نادری خیلی ………. حرف میزنه.خدا رحم کنه.

  • اسدی در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    عجب مدیریتی همه به جان هم افتادن بدون نتیجه واقعا متاسفم برای نماینده و شهردار و شورا با این وضع اداره کردن

  • پاوه در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    خدمت اعضای شورا عرض کنم که با این مطالبی که نوشته اید اولا باعث کینه ونفرت نماینده در پاوه میشوید دوما شورای محترم بفرمایید ببینم عملکرد خودتان در این چهار سال چه بوده است و از مردم عزیز پاوه میخواهم در موقع رای دادن به شوراها افراد اگاهتر را انتخاب کنند خوش به حال ما نباشد که این طرز تفکر شورای ما است نماینده مسول است که از کسانی که در ادارات ضعیف هستند انتقاد کند افرین به نماینده ی اگاه و روشنفکرم اقای شهاب نادری

  • همشهری در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    با تشکر از اطلاع رسانی شما
    یک نکته آیا جناب اقای”ازاد حسینی “عضو شورای شهر پاوه نیست!؟

  • شورش در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    مسئولین ومردم به فکر شهر پاوه نباشد .تا جوانرود وثلاث باشد .نماینده برای پاوه انجام نمیدهد.

  • شیما در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    شهاب نادری از مهارت بیان خود فقط قصد بازارگرمی را دارد .کسانی بودند ازمردم پاوه مسافت ۷۰۰ کیلومتری را پیموده اند وبرای پیگیری قولهای که نماینده به انها داده بود ازپاوه به تهران رفته اند وباشناختی که آقای نادری از آنها داشته .گفته بود شما از روانسر آمده اید..او کار مراجعین دیگر شهرها بخصوص کرمانشاهی های که امده بود درست کرده .اما کسانی که ازپاوه رفته بودند .دریغ از جواب دادن حتی سلامشان.

  • ناشناس در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    باسلام روی حرفم با اعضای محترم وخدوم شوراس ؛درست است است که ساخت وساز طبق قانون ومقررات شهرداری باید صورت گیرد ولی اولا:این طرح کلینیک یک پروژه عام المنفعه است وبرای مردم بیچاره بود وبودجه ش برگشت خورد وایا تمام ساخت وسازهای موجود قانونی بوده,؟؟دوما:مبحث به مناظره خواندن نماینده باتوجه به نزدیکی انتخابات کاملا تبلیغاتی بوده والا آیا هیچ کم وکاستی در کار شورا نبوده ودرثانی چه بسا نخبگان این شهر بارها حاضر به بحث با شورا بوده وهستن ولی به کجا رسید؟

  • هسار گاه در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    باسلام خدمت مدیریت محترم سایت ازاینکه درقبال حواشی نماینده مستقل عمل میکنید ممنونم.واما اقای نماینده درچند هفته قبل هم نظردادم هضم شما برای مردم پاوه مشکل استشورای مشورتی راهم به خود اضافه کردید الان درگلوی پاوه گیر کرده ای وداری مردم پاوه را خفه میکنی هرچه مسءول دلسوز بود عوض کردی زحمات مسءولین که برای پروژه های قدیمی زحمت کشیده بودند را کتبا بنام خود ثبت کردی دراین مدت چه برای پاوه انجام دادی یک نوک سوزنش را بگو ازاقایان صفری اسلامینیا عبدی یوسفی محی الدینی لطف الهی خواهشمندیم به جد پیگیر قضیه باشند اگر این روال ادامه یابد دراینده ای نزدیک نماینده مردم پاوه را مقصر مشکلات قلمداد میکند وممکن است ابر دادگاهی برای مردم پاوه درست کند

  • شهروند در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    به عنوان‌ کسی که به جناب دکتر نادری رای داده ام انتظار دارم که ایشان در این مناظره شرکت کنند.

    • ناشناس در تاریخ بهمن 18, 1395 گفت:

      روباه. عزیزان شورا لطفا گذری به جلده کمربندی که دوماه پیش اسفالت کردین بزنین ببین اگر وجدان بیداری باشد شمارو محاسبه نخواهد کرد حالا اگه مردم ازتان انتقاد نمیکنند شاید مؤدب باشند وکبّل مردم نقدتان کند ناراحت میشوید