س 28 فروردین 1403 ساعت 13:50

اکران دو فیلم روز ایران در سینما فرهنگ پاوه/تصاویر

اکران دو فیلم روز ایران در سینما فرهنگ پاوه/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلمهای سینمایی“مشکل گیتی”و” وارونگی”از فردا شب در سینما فرهنگ پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی اظهار داشت:اکران فیلم کمدی اجتماعی مشکل گیتی درباره زوجی به نام ایرج و گیتی است که در آستانه فرو پاشی زندگی مشترکشان هستند،توهمی که بر اثر زندگی اینترنتی […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلمهای سینمایی“مشکل گیتی”و” وارونگی”از فردا شب در سینما فرهنگ پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی اظهار داشت:اکران فیلم کمدی اجتماعی مشکل گیتی درباره زوجی به نام ایرج و گیتی است که در آستانه فرو پاشی زندگی مشترکشان هستند،توهمی که بر اثر زندگی اینترنتی گیتی،سایه بر زندگی واقعی این دو انداخته است.

وی افزود:این فیلم باتهیه کنندگی و کارگردانی بهرام کاظمی و نوپیسندگی عباس شیرمحمدی و با هنرنمایی بازیگرانی چون،رویا نونهالی در نقش گیتی،حمید فرخ‌ نژاد، یکتا ناصر،امیرحسین رستمی،بهنوش بختیاری،رویا نونهالی،امید روحانی،رامین ناصر نصیر،پانته آمهدی نیا،فریبا نادری،حسن اسدی و علی عبادت طلب نقش افرینی می کنند.

بهرام کاظمی پس از ۸ سال دوری از سینما،فیلم «مشکل گیتی» را بعد از «شبی در تهران» ساخته است.وی درباره فیلم مشکل گیتی گفته است:یکی از ویژگی‌های این فیلم طنازی آن است،با توجه به اینکه در این اثر از بازیگران کمدی نیز استفاده شده است،باید اعلام کنم این فیلم صرفا‌ً کمدی نیست اما لحظه‌های شیرینی دارد که برای مخاطب جذابیت خواهد داشت.یکی دیگر از ویژگی‌های مهم فیلمم پرداختن به یک معضل اجتماعی و خانوادگی است که امروز همه ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم،تلفن همراه و استفاده از شبکه‌های مجازی همچون تلگرام تبدیل به مشکلی برای خانواده‌ها شده است که امروز همه سرهایشان در گوشی است.

توفیقی گفت:خلاصه فیلم” وارونگی” در مورد زندگی سهیل پس از چندین سال،نشانی نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است،شروع می شود.به همین سبب رابطه آنها که در گذشته ناکام مانده،حالا درآستانه شکل گیری دوباره است.

وی افزود:فیلم وارونگی با نویسندگی،تهیه کنندگی و کارگردانی بهنام بهزادی است که پیش از این،فیلم های«تنها دوبار زندگی می کنیم»و«قاعده تصادف» را ساخته است.که برای فیلم «قاعده تصادف» سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و بهترین صدابرداری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده است.

این فیلم جدید بهنام بهزادی داستان دراماتیک آرامِ زنی را به تصویر کشیده که در تهران زندگی میکند و آنطور که گمان میکند آزادی ندارد وارونگی در بخش رقابتی “نوعی نگاه”منتحب جشنواره کن شده است.بازیگران این فیلم سینمایی سحر دولتشاهی،علی مصفا،ستاره پسیانی، رویا جاویدنیا،علیرضا آقاخانی،شیرین یزدان بخش و ستاره حسینی هستند که هنرنمایی میکنند.

لازم به توضیح است که فیلم سینمایی مشکل گیتی از۱۷ لغایت ۲۴ بهمن ماه در یک سانس ۱۹:۳۰ و فیلم سینمایی وارونگی از ۱۷ لغایت ۲۴ بهمن ماه در یک سانس ۲۱:۳۰ در سینما فرهنگ پاوه اکران خواهد شد و منتظر بازدید علاقه مندان به فیلم سینمایی می باشد.

تصاویر دو فیلم سینمایی

2 پاسخ برای “اکران دو فیلم روز ایران در سینما فرهنگ پاوه/تصاویر

  • همشهری در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    آورون فیلمهای روز بسیار جای تقدیر دارد سپاس از دست اندر کاران

  • ولدبیگی در تاریخ بهمن 17, 1395 گفت:

    سپاس و درود بر فواد توفیقی عزیز بابت تقبل این وظیفه مهم