پ 09 فروردین 1403 ساعت 13:52

برگزاری نمایشگاه مجازی آدم برفی در دبستان شهید مطهری پاوه/تصاویر

برگزاری نمایشگاه مجازی آدم برفی در دبستان شهید مطهری پاوه/تصاویر

به گزارش سلام پاوه: مدیر دبستان شهید مطهری پاوه از برگزاری نمایشگاه مجازی آدم برفی در مدرسه دبستان شهید مطهری پاوه خبر داد. بهمن امینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:پس از بارش رحمت الهی در روزهای اخیر فرصت را مغتنم دانستیم تا با دانش آموزان مستعد دبستان اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی آدم […]

به گزارش سلام پاوه: مدیر دبستان شهید مطهری پاوه از برگزاری نمایشگاه مجازی آدم برفی در مدرسه دبستان شهید مطهری پاوه خبر داد.

بهمن امینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:پس از بارش رحمت الهی در روزهای اخیر فرصت را مغتنم دانستیم تا با دانش آموزان مستعد دبستان اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی آدم برفی ایجاد کنیم.

امینی افزود:ما باید در زمینه های مختلف بسترهای لازم را برای بروز استعداد های دانش آموزان منطقه را فراهم کنیم که در همین راستا برف می تواند وسیله ای برای پرورش خلاقیت فرزندانمان باشد که پرورش خلاقیت فرصت می خواهد که باید ایجاد کنیم.

وی افزود:به همین مناسبت تصمیم گرفتیم با توجه به تعطیلی مدرسه فرصتی را برای شادی و خلاقیت دانش آموزانمان تبدیل کنیم،لذا با اعلام فراخوانی که در کانال تلگرامی مدرسه« مدرسه پسرم» انتشار دادیم،دانش آموزان و والدین عزیز را به استقبال از باریدن این موهبت دعوت کردیم که با ساخت آدم برفی و گرفتن عکس یادگیری خلاقیت و توانمندی فرزندان خود را برای ساخت سازه برفی پرورش دهند و بکار گیرند.

امینی افزود:خوشبختانه این فراخوان مورد استقبال قابل توجهی از دانش اموزان و اولیای گرامی قرار گرفت.امید است که در آینده باز هم شاهد شکوفایی و بروز استعداد های دانش آموزان این مدرسه باشیم.

جشنواره ادم برفی

جشنواره ادم برفی

 

6 پاسخ برای “برگزاری نمایشگاه مجازی آدم برفی در دبستان شهید مطهری پاوه/تصاویر

  • آرین در تاریخ بهمن 16, 1395 گفت:

    کار جالب بود

  • ...... در تاریخ بهمن 15, 1395 گفت:

    این موفقیت بزرگ را به مدیر پر کار و فعال آموزش و پرورش تبریک می گویم امیدوارم در اقدامی دلیرانه و بی نظیرانه از زحمات این عزیزان تقدیر شود

  • فرشاد شیدایی در تاریخ بهمن 15, 1395 گفت:

    از زحمات تمامی عوامل اجرایی و همچنین آموزگاران محترم مدرسه ی شهید مطهری سپاسگزارم.امیدوارم که دانش آموزان این مدرسه هم در زمان حال و هم در آینده قدردان زحمات این این بزرگواران باشند.

  • بسیج در تاریخ بهمن 14, 1395 گفت:

    جناب آقای اخگر برای شما و تمامی خادمان ملت که خالصانه انجام وظیفه نموده اند آرزوی موفقیت و سلامتی دارم درضمن ازمدیریت سایت برای درج این خبر و تصاویر زیبا ممنونم

  • احمدی فرهنگی از جوانرود در تاریخ بهمن 14, 1395 گفت:

    با سلام به عوامل خوب این سایت وزین، پرورش خلاقیت امکانات نمی خواهد، کاری که در این خبر به آن پرداخته اید گویای همین امر است، به دانش آموزان خلاق و معلمین دبستان شهید مطهری پاوه تبریک و شادباش می گویم.

  • مظفراخگر در تاریخ بهمن 14, 1395 گفت:

    باسلام خدمت سلام پاوه محبوب مردم منطقه آموزش وپرورش ونظام تعلیم وتربیت به فرهنگیانی همانند آقای بهمن امینی میبالد وبه آن افتخار میکند اینجانب مظفر اخگر معاون پرورشی دبستان شهید مطهری پاوه مدتی در خدمت این بزرگواروهمکاران دیگرآموزشگاه بوده ام به پرانرژی وپرکار بودن ایشان برای رفع مشکلات دانش آموزان درزمینه های مختلف تحصیلی، رفتاری افتخار میکنم. باتوجه به اینکه در۲۲بهمن ۹۵بازنشسته میشوم امیدوارم از صمیم قلب تمامی همکاران گرانمایه، دانش آموزان واولیا ی محترم شان قصورات وکاستیهای اینجاب رابخشیده واین حقیر را حلال نمایند. (دراین خاک دراین مزرعه پاک، بجز مهر بجز عشق دگر تخم نکاربم)
    خدایا چنان کن سرانجام کار
    تو خشنود باشى وما رستگار. مظفر اخگر