ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 09:21

از پرستاران بیمارستان قدس پاوه تجلیل شد/تصاویر

از پرستاران بیمارستان قدس پاوه تجلیل شد/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:در اقدامی زیبا و ارزشمند دانش آموزان دختر دبستان فرهنگیان پاوه در معیت معاون پرورشی اداره و مدیر آموزشگاه باحضور در بیمارستان قدس از خدمات و زحمات قشر پرستار شهرستان تجلیل کردند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش پاوه:معاون پرورشی آموزش و پرورش پاوه در […]

به گزارش سلام پاوه:در اقدامی زیبا و ارزشمند دانش آموزان دختر دبستان فرهنگیان پاوه در معیت معاون پرورشی اداره و مدیر آموزشگاه باحضور در بیمارستان قدس از خدمات و زحمات قشر پرستار شهرستان تجلیل کردند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش پاوه:معاون پرورشی آموزش و پرورش پاوه در این دیدار ضمن تبریک هفته پرستار،سلامتی را بزرگترین سرمایه انسان دانست و گفت:پرستاران سلامت را پاس می دارند و نقش مهمی در سلامت جامعه دارند.

امیر ظاهری ضمن اشاره به جایگاه رفیع پرستاران افزود:پرستاران با قلبی رئوف، با صبر،تحمل و  شکیبایی در تمامی صحنه ها در کنار بیماران جهت ارائه خدمت حاضر هستند،و لازم است به جایگاه و خدمات این قشر خدوم توجه شود.

ظاهری هدف از این دیدار را آشنایی دانش آموزان با شغل مقدس پرستاری و نهادینه کردن فرهنگ تقدیر و تشکر از خادمان جامعه بویژه قشر پرستار عنوان کرد و در پایان از زحمات جامعه پرستاری تقدیر نمود و برای آنها آرزوی سلامتی کرد.

گفتنی است در این دیدار دانش آموزان ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان با تقدیم گل و شیرینی از پرستاران بیمارستان قدس تجلیل کردند.

لازم به یادآوری است دانش آموزان دبستان فرهنگیان در خاتمه نقاشی های خود را که به مناسبت هفته پرستار تهیه کرده بودند به پرستاران بیمارستان قدس تقدیم کردند.