ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 17:11

سرپرست جدید اداره گاز شهرستان پاوه منصوب شد

سرپرست جدید اداره گاز شهرستان پاوه منصوب شد

به گزارش سلام پاوه : طی ایلاغی از سوی سرپرست رئیس امور بهره برداری شهرستان ها فردین کریمی به عنوان سرپرست اداره گاز شهرستان پاوه منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : پس از فوت مرحوم فایق سهرابی رئیس اداره گاز شهرستان پاوه و بدلیل برودت هوا و بارش برف و وضعیت خاص […]

به گزارش سلام پاوه : طی ایلاغی از سوی سرپرست رئیس امور بهره برداری شهرستان ها فردین کریمی به عنوان سرپرست اداره گاز شهرستان پاوه منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : پس از فوت مرحوم فایق سهرابی رئیس اداره گاز شهرستان پاوه و بدلیل برودت هوا و بارش برف و وضعیت خاص جوی در شهرستان پاوه طی ایلاغی از سوی رئیس امور بهره برداری شهرستانهای استان کرمانشاه جناب آقای مهندس علی اکبر سلطانیان  آقای فردین کریمی که در حال حاضر رئیس اداره گاز شهرستان روانسر می باشد با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره گاز پاوه منصوب شد.فردین کریمی

در این ابلاغ اماده است : خبر درگذشت همکار خدوم و شایسته مان جناب آقای فایق سهرابی موجب تاثر و تالم همه همکاران شرکت گاز استان گردید.

بدینوسیله ضمن عرض تسلیت به شما همکاران عزیز و خانواده داغدار آن مرحوم ، جناب آقای فردین کریمی را با حفظ سمت تا اطلاع ثانوی به سرپرستی ناحیه پاوه منصوب می نمایم.خداوند روح آن مرحوم را شاد و به بازماندگانش صبر جمیل عنایت فرماید.

گفتنی است فردین کریمی مهندس مکانیک می باشد و در سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ سابقه ریاست اداره گاز شهرستان پاوه را در کارنامه دارد و نامبرده در حال حاضر به عنوان رئیس اداره گاز شهرستان روانسر مشغول به خدمت می باشد که با حفظ سمت و با توجه به وضعیت ویژه جوی و فوت مرحوم سهرابی به عنوان سرپرست جدید اداره گاز شهرستان پاوه منصوب شد.

2 پاسخ برای “سرپرست جدید اداره گاز شهرستان پاوه منصوب شد

  • نسیم منوچهری در تاریخ بهمن 14, 1395 گفت:

    ضمن تسلیت به خانواده مرحوم سهرابی الحق و انصاف با توجه به اینکه آن مرحوم از دوستان خوب و قدیمی بنده بود و در سالهای خدمتگزاریش در زمان بدو استخدامش شاهد تلاشهای بی وقفه اش بودم که بر کسی پوشیده نیست و تبریک به آقای فردین کریمی امیدوارم در راستای خدمت به همشهریان موفق باشند.

  • همکار در تاریخ بهمن 12, 1395 گفت:

    روحش شاد ویادش گرامی آقای سهرابی وبرای آقای کریمی با کوله باری ثجربه آروزی موفقیت وسلامتی داریم مشخص شد تجربه جایگاهی ‌دارد واحسن بر مدیر گاز استان وای کاش تجربه در ادارت دیگر جای داشتند