چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 01:41

نجات جان پنج شهروند توسط امدادگران هلال احمر پاوه

نجات جان پنج شهروند توسط امدادگران هلال احمر پاوه

به گزارش سلام پاوه : رئیس جمعیت هلال احمر پاوه، از نجات جان پنج نفر از اهالی این شهرستان که در میان برف گرفتار شده بودند، خبر داد. سید مسعود حسینی دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا افزود: در پی تماس شهروندان مبنی بر مفقود شدن چند نفر در تپه های روستای میرعبدلی بخش باینگان و […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس جمعیت هلال احمر پاوه، از نجات جان پنج نفر از اهالی این شهرستان که در میان برف گرفتار شده بودند، خبر داد.

سید مسعود حسینی دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا افزود: در پی تماس شهروندان مبنی بر مفقود شدن چند نفر در تپه های روستای میرعبدلی بخش باینگان و گرفتار شدن دو نفر در کوه های پشت روستای شمشیر، هلال احمر پاوه دو تیم مجزای امدادی با تجهیزات کامل به محل های مورد نظر اعزام کرد.

وی اظهار کرد: تیم امدادی هلال احمر که به کوه های شمشیر اعزام شده بودند با همکاری اهالی این روستا افراد مفقود شده را پیدا کردند و پس از اقدام های سرپایی به داخل روستا منتقل نموده که الحمدالله هیچ گونه آسیبی در آنان مشاهده نشد.

وی تصریح کرد: تیم دوم امدادی هلال احمر که به روستای میرعبدلی اعزام شده بود با همکاری بخشدار باینگان، نیروهای بسیج و سپاه، عوامل اداره راهداری و اهالی روستای مذکور افراد مورد نظر را در میان برف نجات دهند.

حسینی گفت: بلافاصله اقدام های امدادی مورد نیاز انجام و نفرات با توجه به نداشتن مصدومیت به خانواده هایشان تحویل داده شدند.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

3 پاسخ برای “نجات جان پنج شهروند توسط امدادگران هلال احمر پاوه

  • شینا در تاریخ بهمن 13, 1395 گفت:

    همشهریان عزیز کاش عادت بد قضاوت کردن کنار گذاشته سه نفر از روستای میرعبدلی سرباز بودن

  • کویستان در تاریخ بهمن 12, 1395 گفت:

    حتما سرما برای این افراد معنی ندارد وثانیا افراد محلی هستند وچرا جان خودرا به خا طرمی اندازند وبه چه دلایل‌یا اهل شکار هستند یا چه بگویم …………. که مزاحم وقت گرانبها امدادگران می شوند

  • ناشناس در تاریخ بهمن 12, 1395 گفت:

    ببخشید اینها برای چه چیزی رفتند، به قصد تفریح، کوهنوردی یا شکار حیوانات زبان بسته گرفتار در برف و سرما