پ 30 فروردین 1403 ساعت 20:22

اجرای یک کنسرت بزرگ کردی توسط گروه کامبادن در اوايل ابان ماه در پاوه

اجرای یک کنسرت بزرگ کردی توسط گروه کامبادن در اوايل ابان ماه در پاوه

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبر گزاري مهر در خصوص لغو اجری استاد شهرام ناظری در کرمانشاه و خبر اجرای رایگان ایشان در استان کردستان گفت: شخصیت هنری استاد ناظری به گونه‌ای است که ایشان هیچ گاه حاضر به یک اجرای رایگان نخواهند شد اما ممکن است ایشان برای اجرای خیریه و […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبر گزاري مهر در خصوص لغو اجری استاد شهرام ناظری در کرمانشاه و خبر اجرای رایگان ایشان در استان کردستان گفت: شخصیت هنری استاد ناظری به گونه‌ای است که ایشان هیچ گاه حاضر به یک اجرای رایگان نخواهند شد اما ممکن است ایشان برای اجرای خیریه و کودکان سرطانی گام برداشته باشد.

وی در پاسخ به خبرنگار مهر، در خصوص ارزیابیش از آموزشگاه موسیقی در استان کرمانشاه گفت: متاسفانه آنگونه که باید آموزشگاه‌های موسیقی به صورت تخصصی عمل نمی کنند.کامبادن

نامداری تصریح کرد: بنده دومین شاگرد استاد بیژن کامکار بوده ام اما هیچ گاه حاضر به تدریس آنچه آموخته‌ام در این آموزشگاه ها نیستم.

بعضا یک خواننده ، دف تدریس می کند

وی با بیان اینکه آموزش موسیقی در این آموزشگاه‌ها به صورت حرفه‌ای نیست، گفت: متاسفانه بعضا به چشم می‌خورد که مدرسان در این حوزه در حیطه تخصص خود عمل نمی کنند و بعضا یک خوانده، دف را تدریس می‌کند و بالعکس.

سرپرست گروه کامبادن عدم توجه کافی از سوی مردم را دیگر مشکل هنرمندان کرمانشاهی خصوصا حوزه موسیقی برشمرد و گفت: همانگونه که همگان می‌دانند استان کرمانشاه یکی از مهد های موسیقی در ایران است و با وجود ستارگان درخشان در آسمان موسیقی استان، استقبال چندانی از این هنر نمی‌شد.

نامداری افزود: پیش از این تاثیر عوامل سیاسی بر هنر موسیقی نیز وجود داشت و اغلب کنسرت‌ها لغو می شد، اما خوشبختانه با حضور حجت‌الاسلام آفتابی تا حد زیادی از این مشکل حل و ما در دو سال اخیر شاهد برگزاری کنسرت‌های متعددی در استان بوده‌ایم.

سرپرست گروه کامبادن از اجرای یک کنسرت بزرگ کردی توسط این گروه در شهرستان پاوه خبرداد.

وی افزود: این اولین کنسرت بزرگ در این شهرستان است و در تاریخ اول و دوم آبان ماه برگزاری خواهد شد.

سرپرست گروه کامبادن، نبود اسپانسر را مهمترین مشکل هنرمندان کرمانشاهی ، خصوصا در حوزه موسیقی برشمرد و گفت: یک هنرمند خود قادر به تامین هزینه‌های هنگفت کنسرت نخواهد بود و نیازمند حمایت اسپانسرهای قوی است، لذا خواستار حضور شرکت های معتبر در این زمینه هستیم.

نامداری در پایان از حجت الاسلام محمد آفتابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دینوری معاون فرهنگ و ارشاد به خاطر حمایت ها از حوزه موسیقی استان تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، گروه موسیقی تازه تاسیس کامبادن توانست در جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرنشین توانست عنوان گروه برتر را بدست آورد.