ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 04:00

نجات جان دو مادر باردار در شهرستان جوانرود

نجات جان دو مادر باردار در شهرستان جوانرود

به گزارش سلام پاوه : دو مادر باردار در روستاهای چشمه نزار و ترکه سادات که بر اثر بارش برف راه آنها مسدود شده بود، توسط مرکز فوریت های پزشکی جوانرود به بیمارستان این شهر منتقل شدند. فاتح احمدنژاد مسوول مرکز فوریت های پزشکی جوانرود روز جمعه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: […]

به گزارش سلام پاوه : دو مادر باردار در روستاهای چشمه نزار و ترکه سادات که بر اثر بارش برف راه آنها مسدود شده بود، توسط مرکز فوریت های پزشکی جوانرود به بیمارستان این شهر منتقل شدند.

فاتح احمدنژاد مسوول مرکز فوریت های پزشکی جوانرود روز جمعه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: این دو مادر باردار در ساعت های یک بامداد و ۹ صبح امروز توسط پرسنل مرکز فوریت ها به بیمارستان جوانرود انتقال یافتند.

وی اظهار کرد: این دو زن هم اکنون در بیمارستان حضرت رسول جوانرود بستری هستند و در صحت و سلامت بسر می برند.

بارش برف از پنجشنبه شب استان کرمانشاه را فرا گرفت و هم اکنون نیز در برخی نقاط این استان ادامه دارد.

شهر جوانرود با بیش از ۵۲ هزار تن جمعیت در فاصله ۸۵ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار:بهمن کریمی

3 پاسخ برای “نجات جان دو مادر باردار در شهرستان جوانرود

  • آگاهتر در تاریخ بهمن 11, 1395 گفت:

    بالگرد کرمانشاه روز قبل به عنوان استان معین به یاری استان کردستان اعزام شده بود چون برف و بوران غرب کشور را فرا گرفته بود و اگر هماهنگی و غیرت مسولین بویژه مسولین شهرستان در آن زمان نبود و بالگرد از مرکز نمی آ مد خدا می دانست برای آن خانم و بچه اش چه اتفاقی می افتاد

  • مطلع در تاریخ بهمن 9, 1395 گفت:

    بالگرد از کرمانشاه امد و …

  • امدادگر هلال احمر پاوه در تاریخ بهمن 8, 1395 گفت:

    آفرین بر همت و ایثارتان . به یاد نجات مادر باردار هانه گرمله ای افتادم که در زمستان ۱۳۹۰ با همت مشترک فرماندار وقت و یکی از اعضای شورای هلال احمر که عضو شورای وقت شهر هم بود بالگردی از مرکز کشور برای نجات مادر و بچه اش هماهنگ شد و با موفقیت مراحل کار انجام شد و کلیه هلال احمری ها نیز به آن اقدام مفتخر شدند ضمنا مشروح گزارش آنرا نیز شبکه یک سیما پخش نمود .