ج 31 فروردین 1403 ساعت 11:55

کسب رتبه اول استان در آزمون پیشرفت تحصیلی توسط آموزش و پرورش نوسود

کسب رتبه اول استان در آزمون پیشرفت تحصیلی توسط آموزش و پرورش نوسود

به گزارش سلام پاوه:رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود از کسب رتبه اول موفقیت آزمون پیشرفت تحصیلی پایه نهم اول متوسطه در سال ۱۳۹۵ در سطح استان خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:منصور وهابی اظهار داشت:یکی از شاخص های مهم ارزیابی وضعیت آموزشی در طی سال تحصیلی،بررسی وضعیت و نتایج آزمون های پیشرفت تحصیلی در […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود از کسب رتبه اول موفقیت آزمون پیشرفت تحصیلی پایه نهم اول متوسطه در سال ۱۳۹۵ در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:منصور وهابی اظهار داشت:یکی از شاخص های مهم ارزیابی وضعیت آموزشی در طی سال تحصیلی،بررسی وضعیت و نتایج آزمون های پیشرفت تحصیلی در تمامی دروس در هر دوره تحصیلی،و مقایسه آن با وضعیت سال گذشته در بین سایر ادارات آموزش و پروش است.

وی افزود:در ارزیابی اولین آزمون پیشرفت تحصیلی متوسطه اول که توسط اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عمل آمد،در نهایت آموزش و پرورش منطقه نوسود در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ موفق به کسب رتبه اول استان در پایه نهم گردید.

وهابی این موفقیت های مکرر را حاصل برنامه ریزی های دقیق و منسجم مجموعه و حمایت و پشتیبانی اولیاء،پشتکار و تلاش مضاعف دانش اموزان و تعآمل مثبت و دوسویه بین اداره و مدارس در طی سال تحصیلی عنوان کرد و گفت:از موفقیت های مکرر دانش آموزان منطقه در زمینه های مختلف و تقدیر و تشکر از زحمات همکاران محترم ستادی و آموزشی مدارس(مدیران و دبیران)و تبریک این موفقیت به تمامی همکاران دلسوز مسولیت پذیر و متعهد منطقه و دانش آموزان عزیز ابراز خرسندی کرد.

وی از شناسایی دبیران موفق و توانمند منطقه و تقدیر از آنان در ایام مبارک دهه فجر خبر داد و اظهار امیدواری کرد:که با پیگیری،ایجاد انگیزه و ترغیب دانش آموزان به مطالعه و فعالیت بیشتر در زمینه های آموزشی و پرورشی شاهد رشد و ترقی دانش آموزان در تمامی زمینه ها باشیم.

4 پاسخ برای “کسب رتبه اول استان در آزمون پیشرفت تحصیلی توسط آموزش و پرورش نوسود

  • فرهنگی -علی کرمی در تاریخ دی 28, 1395 گفت:

    به نظر میرسد آقای نوسودی هنوز نمی دانند آزمون پیشرفت تحصیلی ربطی به نمره با معیار کمیت از عدد ۱۰تا۲۰ ندارد .این آزمون تستی است و تمام دانش آموزان استان با هم سنجیده می شوند و پاسخنامه در استان همئ تصحیح نمی شود .ربطی به امتحان نهایی و نمره باز ندارد .البته در امتحانات نهایی تا جایی که من شنیده ام منطقه نوسود رتبه دوم استان را کسب کرده است وسوالات سراسری هستند و در کرمانشاه تصحیح می شوند .شما کارشناس هستیتید ظاهرا کف نمره امتحان نهایی را ۱۷ انتخاب می کنید بخاطر اینکه این موفقیتهای منطقه خودتان را کم اهمیت جلوه دهید .کسب این رتبه ها نشانه نا بسامان بودن وضعیت مدارس است خودت بدون تعصب قضاوت کن .اگر نظرت را خودت قبول داری چرا با نام مستعار نوسودی می نویسید .الته بنده مقیم منطقه نوسود نیستم ولی همیشه خبرهای شهرستان پاوه را در سایتهای محلی دنبال می کنم .سعی کنیم مغرضانه و بدون اطلاعات لازم بخاطر تخریب زحمات مجموعه ای از معلمان نظر ندیم و.

  • نوسودي در تاریخ دی 27, 1395 گفت:

    با سلام
    متاسفانه این رتبه ها با اینکه آمارها ی درستی هستند اما فقط یک روی سکه را میبینند آنهم تعداد قبولی هاست با نمره کف١٠ ،در حالی که اگر ملاک را مثلا تعداد نمرات بالا ی ١٧ در یک درس خاص در امتحانات نهایی یا تعداد قبولی های کنکور در نظر گرفت،با توجه به شناختی که بنده از وضعیت نابسامان مدارس و دانش آموزان دارم ،این رتبه به قعر نزول خواهد کرد پس در نتیجه به هیچ وجه نمیتوان آنها را به عنوان یک ارزشیابی منطقی تلقی کرد و تنها کاربردشان تبلیغات برای مسئولین و ابقای پستشان و دلخوش کردن مردم است

  • فرهنگی در تاریخ دی 25, 1395 گفت:

    تبریک به فرهنگیان ودانش اموزان منطقه نوسود. الحق اقای وهابی به شعار سه سال پیش خود در جلسه معارفه در این مدت عمل کرد که عمل گرا هستن نه شعار گرا نمونه این موفقیتها هستند که مرتب کسب مشوند در بخش نوسود ونودشه

    • ناشناس در تاریخ دی 26, 1395 گفت:

      ممنون