چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 01:58

تردد در محورهای اورامانات با زنجیر چرخ امکان پذیر است

تردد در محورهای اورامانات با زنجیر چرخ امکان پذیر است

به گزارش سلام پاوه : رییس پلیس راه استان کرمانشاه اعلام کرد که تردد در محورهای شهرستان سنقر و کلیایی و منطقه اورامانات (شهرستان های پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی) تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است. سرهنگ فضل الله شیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: هم اکنون در […]

به گزارش سلام پاوه : رییس پلیس راه استان کرمانشاه اعلام کرد که تردد در محورهای شهرستان سنقر و کلیایی و منطقه اورامانات (شهرستان های پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی) تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ فضل الله شیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: هم اکنون در محورهای یاد شده شاهد بارش برف و لغزندگی جاده ها هستیم.
وی افزود: ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در این مسیرها جلوگیری می کنند.

به گفته رییس پلیس راه استان کرمانشاه، سایر مسیرهای استان اکنون باز است و مشکلی از نظر مه گرفتگی و لغزندگی ندارند.

شیری از رانندگان خواست که از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و با تجهیزات کامل زمستانی به سفر بروند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه اعلام کرد: نیروهای تمامی پاسگاه های پلیس راه در سطح استان در آماده باش هستند تا به تردد خودروها کمک کنند.

شیری تاکید کرد: رانندگی که قصد تردد در جاده ها را دارند باید حتما با تجهیزات کامل راهی سفر شوند و از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

وی پر بودن باک بنزین را یکی از نکات ضروری برای سفر دانست و گفت: کسانی که قصد مسافرت دارند باید لباس گرم و غذا نیز به همراه خود داشته باشند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه، از رانندگان خواست که با ماموران پلیس راه در طول مسیرهمکاری کنند و در صورت مسدود بودن مسیری اصرار به عبور از آن را نداشته باشند.