س 28 فروردین 1403 ساعت 20:27

امواج فضای مجازی بیش از ریزگردها فضای شهرها را آلوده کرده است

امواج فضای مجازی بیش از ریزگردها فضای شهرها را آلوده کرده است

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: امروزه امواج ناشی از کانال های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی فضای شهرها به ویژه مناطق مرزی را بیشتر از ریزگردها آلوده کرده است. به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح نماد یا نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان که […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: امروزه امواج ناشی از کانال های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی فضای شهرها به ویژه مناطق مرزی را بیشتر از ریزگردها آلوده کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح نماد یا نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان که در سرسرای جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد، افزود: بیکاری ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

وی اظهار کرد: ایجاد اشتغال آسیب ها را از جوانان دور و جامعه را پویا و بانشاط خواهد کرد لذا باید مهمترین دغدغه مسوولان ایجاد بستر لازم برای اشتغال جوانان باشد.

وی در ادامه گفت: خانه، مدرسه، جامعه، مسجد و رسانه بیشرین سهم را در تعلیم و تربیت و پرورش و ساختن افراد جامعه دارند که متأسفانه هیچ یک از این مراکز امروز رسالت خویش را به خوبی انجام نمی دهند.

امام جمعه پاوه، اجرای طرح نماد را با اهمیت توصیف کرد و با اشاره به عدم موفقیت بسیاری از طرحها در گذشته گفت: شرط موفقیت این طرح تأمین اعتبار کامل، نظارت و مراقبت مستمر و مداوم و بهره گرفتن از نیروهای کیفی و ارزشی است.

معاون فرماندار پاوه نیز معلمان را سربازان خط مقدم جبهه جنگ نرم و مبارزه با تهاجم فرهنگی دانست و گفت: نسخه و داروی درد هجمه فرهنگی باید توسط فرهنگیان و معلمان پیچیده شود.

سید نجیب میرانی، با اشاره به اوضاع مالی و اعتباری آموزش و پرورش گفت: همه ما ملزم به کمک و حمایت این دستگاه و مرکز تعلیم و تربیت هستیم.

مدیر آموزش و پرورش پاوه هم گفت: دانش آموزانی که در طرح نماد یا نظام مراقبت‌های اجتماعی شرکت می کنند در سه مقطع تعیین شده اند که ۲ مدرسه از ابتدایی، ۲ مدرسه متوسطه اول و ۲ مدرسه متوسطه دوم با ترجیح مدارس شبانه روزی را انتخاب کرده ایم و تمام عوامل که حدود ۹۶ نفر از مدیران، معلمان و هنرآموزان هستند از امروز رسما کار را شروع کرده اند.

مختار برزگرفر با اشاره به آسیب های اجتماعی در شهرستان پاوه گفت: براساس آمار و اطلاعات گرفته شده از مدیران مدارس این آسیب ها را رتبه بندی کرده ایم که مهمترین آنها بچه های طلاق، فضای مجازی، خشونت، تک سرپرست و بد سرپرست و اعتیاد است.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت و بیش از ۱۴ هزار دانش آموز در شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

خبرنگار:محمدهادی زامیاد