پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 23:41

جوابیه کامران سعدالهی به اظهارات رئیس اتاق اصناف پاوه در نشست اخیر

جوابیه کامران سعدالهی به اظهارات رئیس اتاق اصناف پاوه در نشست اخیر

به گزارش سلام پاوه:رئیس سابق اتاق اصناف شهرستان پاوه در واکنش به اظهارات رئیس اتاق اصناف پاوه در نشست اخیر با اصحاب رسانه شهرستان پاوه در تاریخ ۱۹ دی ماه ۱۳۹۵ جهت تنویر افکار عمومی به بیان جوابیه ای به این اظهارات پرداخت. کامران سعداللهی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسجانی به خبرنگار سلام پاوه گفت:لازم می دانم […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس سابق اتاق اصناف شهرستان پاوه در واکنش به اظهارات رئیس اتاق اصناف پاوه در نشست اخیر با اصحاب رسانه شهرستان پاوه در تاریخ ۱۹ دی ماه ۱۳۹۵ جهت تنویر افکار عمومی به بیان جوابیه ای به این اظهارات پرداخت.

کامران سعداللهی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسجانی به خبرنگار سلام پاوه گفت:لازم می دانم قبل از هر موضوعی در ابتدا درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را به همه مردم ایران و شهرستان پاوه تسلیت عرض نمایم و آرزوی سربلندی و توفیق و طول عمر را برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

رئیس سابق اتاق اصناف پاوه در ادامه افزود:امروزه امنیت و آرامش از نیازهای مهم و اساسی جامعه است و یکی از مهمترین نیازهای انسان،نیاز به آرامش است که امروزه با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی و همکاری مردم این امر مهم در نظام ما و در منطقه که منطقه ای مرزنشین است به بهترین نحو صورت گرفته است که جای قدر دانی و تشکر را دارد.

سعدالهی از دوران تصدی خود در اتاق اصناف و شورای شهر پاوه گفت و افزود:هدف را همواره خدمت به مردم شهر دانسته و در این زمینه هم تا حد توان کوتاهی نکرده ام و همواره آنچه را قول داده باشم به آن عمل کرده ام که متاسفانه عده ای همواره به دنبال تخریب و سوء استفاده می باشند که به لحاظ شرعی و عرفی عملی نادرست و ناشایست است.

وی سپس در واکنش به اظهارات آقای شفیعی رئیس اتاق اصناف پاوه  گفت :در خصوص اظهارات آقای شفیعی در خصوص بدهی اتاق اصناف در دوره تصدی گری حقیر باید به عرض برسانم که بنده در خرداد سال ۱۳۹۳ در پی تغییر و تحولی که با ایشان داشته ام  هیچگونه بدهی برای اتاق اصناف به جا نگذاشته ام و در این خصوص نسبت به دوران بنده دوستان کم لطفی میکنند.

سعدالهی با بیان اینکه در آمد اتاق اصناف ناشی از سهم ۲۰ درصد درآمد اتحادیه های صنفی براساس قانون نظام صنفی است،گفت:در آن زمان(خرداد ۹۳)نزدیک به سه ماه از حقوق و مزایای کارمندان اتاق اصناف عقب افتاده بود و با توجه به این سهم ۲۰ درصدی درآمدهای اتحادیه ها در دوران بنده به صورت سه ماه یکبار پرداخت می شد و قبل از پرداخت این مطالبات بنده جای خود را به آقای شفیعی دادم و مجالی برای دریافت این مطالبات که نزدیک به مبلغ ۲۴ میلیون تومان بود،نیافتم.

وی افزود:در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ که بنده تصدی گری اتاق را به آقای شفیعی واگذار کردم این پول به حساب اتاق اصناف واریز نشده بود و حالا دوستان ما را به عنوان بدهکار معرفی میکنند. لذا در سال ۹۳ اگر قبل از رفتن بنده و تغییر و تحول این عمل انجام می شد،عملا و بر اساس مستندات اتاق اصناف با بدهی مواجه نبود و تراز مالی صفر و حتی شایدمثبت می شد.که متاسفانه در آن زمان این کار انجام نشد و در ابتدای تصدی ایشان این پول سریع پرداخت شد که انتظار این بود رئیس اتاق اصناف در گفته های خود بازبینی لازم را داشته باشند.

سعداللهی در ادامه اظهار داشت:در خصوص ۷ میلیون تومان پرداختی اتاق اصناف به بنده لازم است عرض کنم.با توجه به اینکه درآمد اتاق با هزینه های جاری نمیخواند و عملا توان پرداخت تمام حقوق و مزایای کارمندان وجود نداشت باتوجه به  اینکه درآمد اتاق از ۲۰ درصد اتحادیه های صنفی بود و سهم بازرسی برای هر پروانه کسب ۹ هزار تومان در آن سال بود،در زمان تغییر و تحویل طلب ۲۰ درصد و سهم بازرسی اتاق بعد از خرداد پرداخت شد.که بر اساس قانون نظام صنفی ،حقوق و مزایایی برای رئیس اتاق اصناف که در نظر گرفته شده است که بنده در آن مقطع زمانی با اولویت بندی ابتدا حقوق کارکنان و هزینه های جاری پرداخت شد و عملا شخص بنده حقوقی دریافت نکردم.

وی ادامه داد و گفت:پس از دوران مسئولیت بنده بارها اعلام کردم و افرادی را هم جهت حل مسئله به اتاق اصناف فرستادم که مسئله حل شود اما متاسفانه دوستان همکاری لازم را هم در این خصوص نداشتند و بنده هم طبق قانون و با توجه به حق شخصی خود نزدیک به ۷ میلیون تومان از اتاق اصناف بابت حقوق و مزایای چند سال گذشته طلب داشتم که مراتب را از طریق مراجع قضایی پیگیری کردم،نهایتا پس از صدور حکم نهایی مبلغ ۷ میلیون تومان را اجبارا به بنده پرداخت کردند.هر چند قبلا هم عرض کردم اگر این اقدام به مراجع قضایی کشیده نمی شد بنده دو سوم از طلب خود را به اتاق اصناف می بخشیدم اما دوستان همکاری لازم را نکردند.

وی در پایان ضمن خسته نباشید خدمت اصحاب رسانه شهرستان و بخصوص زحمتکشان عرصه خبر در سایت سلام پاوه که همواره با وجود فعالیت چند ساله به دنبال حقیقت و روشنگری بوده اید گفت:امیدوارم که این رسانه این رویه را همچنان ادامه دهد و نسبت به روشنگری و ارائه مطالب صحیح و درست به مردم گام بردارد.

لازم به توضیح است که این گفتگو به درخواست شخص آقای کامران سعداللهی و در پاسخ به اظهارات آقای شفیعی در نشست اخیر با اصحاب رسانه شهرستان بوده و صحت و سقم گفته های ایشان برعهده شخص خودشان می باشد و این پایگاه خبری مسئولیتی در این خصوص ندارد.

یک پاسخ برای “جوابیه کامران سعدالهی به اظهارات رئیس اتاق اصناف پاوه در نشست اخیر

  • علی محمدی نوسودی در تاریخ دی 25, 1395 گفت:

    با سلام
    امید است همه ما خصوصاً مسوولان عزیز در هر پست وسمتی که هستند تمام اعمال وگفتار خود را مطابق شریعت اسلامی کنیم و هر کاری را فقط بخاطر رضای حق تعالی انجام دهیم تا مبادا در دیوان عدالت الهی شرمنده شویم.